Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для лінгафонного кабінету, системні блоки, персональні комп’ютери, ноутбуки) 30210000-4 ДК 021:2015
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-08-04-007708-a 2f1bceda5dc9449fbc2274a48c7877e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:53
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 штуки
Обладнання для лінгафонного кабінету, системні блоки, персональні комп’ютери, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 18:46
Додаток 2.doc
04 серпня 2020 18:46
Додаток 1.doc
04 серпня 2020 18:46
Додаток 3.docx
04 серпня 2020 18:46
Додаток 4.docx
04 серпня 2020 18:46
Додаток 5.doc
04 серпня 2020 18:46
Тендерна документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 05 серпня 2020 18:23
Дата відповіді: 10 серпня 2020 20:34
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для лінгафонного кабінету, системні блоки, персональні комп’ютери, ноутбуки) 30210000-4 ДК 021:2015 повідомляємо таке.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вислів «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Разом з тим згідно вимог тендерної документації пакет програмних засобів офісного призначення має складатися з преінстальованого ліцензійного пакету офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарного з україномовним інтерфейсом, сумісного з обраною ОС.
Тендер
Дата подання: 05 серпня 2020 18:23
Дата відповіді: 10 серпня 2020 20:35
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для лінгафонного кабінету, системні блоки, персональні комп’ютери, ноутбуки) 30210000-4 ДК 021:2015 повідомляємо таке.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вислів «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендер
Дата подання: 05 серпня 2020 18:23
Дата відповіді: 10 серпня 2020 20:35
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання для лінгафонного кабінету, системні блоки, персональні комп’ютери, ноутбуки) 30210000-4 ДК 021:2015 повідомляємо таке.
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснюється за рахунок Постачальника.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 3 149 800,00
UAH з ПДВ
3 149 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА" 3 198 700,00
UAH з ПДВ
3 198 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 12:52
Документи переможця ч2.pdf
06 вересня 2020 20:41
Електронний підпис
06 вересня 2020 20:39
Документи переможця.pdf
19 серпня 2020 23:25
Електронний підпис
19 серпня 2020 23:24
Технічна частина.pdf
19 серпня 2020 23:24
Гарантія.rar

Публічні документи

19 серпня 2020 10:18
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:18
Технічна частина.pdf
19 серпня 2020 10:18
Статут.PDF
19 серпня 2020 10:18
Рішення зборів.PDF
19 серпня 2020 10:18
Пропозиція.pdf
19 серпня 2020 10:18
Паспорт директор.PDF
19 серпня 2020 10:18
Наказ про призначення.PDF
19 серпня 2020 10:18
Кваліфікація.pdf
19 серпня 2020 10:18
Довідка банк.pdf
19 серпня 2020 10:18
Витяг податок.PDF
19 серпня 2020 10:18
Витяг з Реєстру.PDF
19 серпня 2020 10:18
Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖШКІЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР "НОВА ШКОЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 3 149 800,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
3 149 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:25
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:20
Додаткова угода №4 до договору №6-54.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:23
Додаткова угода №3 до договору №6-54.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 08:28
Додаткова угода №2 до договору №6-54.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 08:27
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 11:26
Додаткова угода №1 до договору №6-54.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:35
Договір №6-54.pdf укладений
23 вересня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.5 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити вартість одиниці товару Ноутбук Тип 2 LENOVO ThinkBook 15-IIL 20SMS0UP00, маніпулятор типу миша (ПЗ «Лінгафонний кабінет» Nibelung) на 250,00 грн з ПДВ після зменшення вартість одиниці товару Ноутбук Тип 2 LENOVO ThinkBook 15-IIL 20SMS0UP00, маніпулятор типу миша (ПЗ «Лінгафонний кабінет» Nibelung) складає 18435,00 грн. з ПДВ; зменшити вартість одиниці товару Ноутбук Тип 4 LENOVO ThinkBook 15-IIL 20SMS0UP00 на 115,00 грн з ПДВ після зменшення вартість одиниці товару Ноутбук Тип 4 LENOVO ThinkBook 15-IIL 20SMS0UP00 складає 15000,00 грн з ПДВ; зменшити вартість одиниці товару Персональний комп’ютер Тип 2 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») на 30,00 грн з ПДВ після зменшення вартість одиниці товару Персональний комп’ютер Тип 2 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») складає 12300,00 грн. з ПДВ. 2. На підставі п.1 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі товару Ноутбук Тип 3 LENOVO ThinkBook 15-IIL 20SMS0UQ00 на 1 одиницю після зменшення обсяг закупівлі товару Ноутбук Тип 3 LENOVO ThinkBook 15-IIL 20SMS0UQ00 складає 8 одиниць. 3. Зменшити суму договору на 39 190,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 3 110 610,00 грн. (три мільйона сто десять тисяч шістсот десять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 518 435,00 грн. 4. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1 договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язаний поставити Замовнику новий товар, якість якого відповідає діючим в Україні державним стандартам, технічним умовам, нормативно-правовим актам, іншим нормативно-технічним документам, які встановлюють вимоги до показників якості такого роду/виду товару.». 2. Додати пункт 2.2. договору в наступній редакції: «Пакування, у якому відвантажується товар, та умови транспортування товару повинні відповідати характеру товару. Постачальник забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару.». 3. Додати пункт 2.3. договору в наступній редакції: «За фактом виявлення зовнішніх пошкоджень товару, виникнення претензій щодо якості товару при прийнятті товару, Замовником складається відповідний акт. Замовник має право не приймати такий товар та\або повернути такий товар протягом 14 календарних днів з дати постачання товару.». 4. Пункт 6.3.2. договору викласти в наступній редакції: «Забезпечити заміну товару у випадку необхідності. Гарантійний термін на обладнання складає 12 місяців. При настанні гарантійного випадку Продавець зобов’язується надати замінне обладнання на період гарантійного обслуговування. Продавець гарантує приїзд технічного спеціаліста в учбовий заклад для усунення неполадок у роботі обладнання або окремих його частин протягом 12 годин з моменту звернення до нього відповідальних осіб Замовника.».
Номер договору про закупівлю: 6-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі наступним чином: Процесор чотири ядерний Intel Core i3-8100 у Системний блок Тип 1 (системний блок, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 1 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 2 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 3 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 4 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») змінити на процесор чотири ядерний Intel Core i3-9100 без збільшення суми, визначеної в договорі; форм-фактор корпуса: DELUX MK270 450W у Системний блок Тип 1 (системний блок, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 1 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 2 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 3 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 4 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») змінити на форм-фактор корпуса: DELUX MK290 450W без збільшення суми, визначеної в договорі; Монітор PHILIPS 21.5" 223V5LHSB/01 у Персональний комп’ютер Тип 1 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 2 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 3 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 4 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») змінити на монітор LG 22MN430M-B без збільшення суми, визначеної в договорі; 2. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 6-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі наступним чином: материнська плата Asus Prime H310M-R R2.0 у Системний блок Тип 1, Персональний комп’ютер Тип 1, Персональний комп’ютер Тип 2, Персональний комп’ютер Тип 3, Персональний комп’ютер Тип 4 змінити на материнська плата Asus Prime H310M-К R2.0 без збільшення суми, визначеної в договорі; доповнити Системний блок Тип 1 (системний блок, клавіатура, маніпулятор «миша», колонки), Персональний комп’ютер Тип 1 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», колонки), Персональний комп’ютер Тип 2 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», колонки), Персональний комп’ютер Тип 4 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», колонки) Колонки Genius SP-HF180 без збільшення суми, визначеної в договорі; доповнити Персональний комп’ютер Тип 3 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», стереогарнітура) Стереогарнітура Philips TAUH201 без збільшення суми, визначеної в договорі. 2. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 110 610,00
UAH (в тому числі ПДВ 518 435,00 UAH)