Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 840 225,20 UAH
UA-2020-08-04-007666-a 22a8a4c918c04c49bbdf36645785feb0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Олегович Майборода

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Роман Олегович Майборода
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
ПОВІДОМЛЕННЯ
про намір укласти договір про закупівлю*

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
4. Вид предмета закупівлі: Роботи.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області».
6. Частини предмета закупівлі (лоти): не передбачено.
7. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка, Одеська область Овідіопольський район.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2020 року.
11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР".
14. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34168990.
15. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори, контактні номери телефонів: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, Таїровська Селищна Рада, вул. Вільямса Академіка, буд. 93, телефони +380674846804, +380482493818.
16. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 1 840 225,20 грн. (один мільйон вісімсот сорок тисяч двісті двадцять п’ять грн. 20 коп.) з ПДВ.
17. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: Застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
18. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-25-011498-a про проведення відкритих торгів для потреб Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на 2020 рік на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) оприлюднено «25» червня 2020 року через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій «17» липня 2020 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області необхідність здійснення закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) залишилася і рішенням тендерного комітету «17» липня 2020 року було оголошено повторно процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-17-003334-b. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій «03» серпня 2020 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій (учасників аукціону) та автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) у Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2020 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) та Учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість виконання робіт на умовах та у строки, передбачені умовами закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області на 2020 рік;
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-25-011498-a.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-06-25-011498-a.
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-17-003334-b.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-07-17-003334-b.

* Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю сформовано у відповідності до вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:33
Оскарження наміру укласти договір: 15 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вул. Надії, ж/м «Чорноморка» (Золота гірка), с. Лиманка» Овідіопольського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 серпня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 18:30
Протокол_переговорiв.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Переможець 1 840 225,20
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 18:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 18:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
1 840 225,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:43
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 16:38
доп піш Надії.pdf зміни до договору
06 січня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:52
договір.pdf укладений
18 серпня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дій Договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 03-1808/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 766 086,80
UAH (в тому числі ПДВ 294 347,80 UAH)