Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для «Нової української школи»)
Очікувана вартість
524 500,00 UAH
UA-2020-08-04-007406-a 9b8a31ad9c784defbe3110f0e3d4f349
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Васюк

+380980613067 l.vasyuk.br5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БРОВАРСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 5 ІМ. ВАСИЛЯ СТУСА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22203689
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Київська, буд. 306 А
Контактна особа: Людмила Васюк
+380980613067
l.vasyuk.br5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:24
Очікувана вартість: 524 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 622,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
Комп’ютерне обладнання для «Нової української школи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 306-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар проводиться у безготівковій формі шляхом перерахунку вартості Товару за платіжним дорученням на розрахунковий рахунок Продавця згідно видаткової накладної, наданої Продавцем. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 17:22
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
04 серпня 2020 17:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
04 серпня 2020 17:22
ТД-Комп. техн. 2020 серпень.pdf
04 серпня 2020 17:22
ТД-Комп. техн. 2020 серпень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 06 серпня 2020 11:00
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: "Учасник самостійно здійснює зберігання товару та доставку, проводить навантаження та розвантаження товару, а також проводить монтаж та встановлення програмного забезпечення з підключенням усіх складових та систем".
Тобто, монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання - потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-007406-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:16
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 23:40
У відповідь на Вашу вимогу від 10.08.2020 (11.16 год.) ми не будемо її відхиляти, проте вважаємо за необхідне інформувати Вас про те, що вимога щодо надання вказаних гарантій належного виконання учасником зобов’язань з продажу та поставки товарів у формі листа авторизації (гарантійного листа) від виробника чи дистриб’ютора комп’ютерного обладнання є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання та запобігає можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції належної якості. А якщо товар ввезений на територію України, то авторизаційний лист потрібен, щоб зрозуміти, що товар ввезений через офіційні канали постачання, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник на запропонований ним товар, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
Важливість авторизаційного листа полягає ще і у тому, що закупівля комп’ютерного обладнання здійснюється для експлуатації у навчальному закладі для НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Ми не вказуємо конкретного виробника, ми не ставимо специфічних вимог до учасників. Нам потрібний якісний та безпечний товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 524 448,00
UAH з ПДВ
521 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП" 524 000,00
UAH з ПДВ
524 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:29
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
20 серпня 2020 16:29
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2020 16:29
Лист НР MAF _Eco Druck.pdf
20 серпня 2020 16:29
Підписаний_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 серпня 2020 16:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
20 серпня 2020 16:29
Інформаційний лист HP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

ТОВ "ОПТИМА ЕВІС ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
Переможець 521 580,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
521 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 22:20
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 12:36
Договір 110.pdf укладений
10 вересня 2020 12:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 521 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 930,00 UAH)