Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Поточний ремонт вул. Забріддя в с. Ветли Любешівського району Волинської області"
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-08-04-006197-a 163bcfd3229b4326a7cb83d0d20a64ec
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мороз

+380336230072 nataliia.moroz1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42059224
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53
Контактна особа: Наталія Мороз
+380336230072
nataliia.moroz1@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:35
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Найменування Замовника: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради.
Місцезнаходження Замовника: 44200, Україна, Волинська область, Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53.
Юридична адреса Замовника: 44200, Україна, Волинська область, Любешівський р-н, смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 53.
Ідентифікаційний код Замовника: 42059224.
Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування (відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі").
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад тендерної пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 "Поточний ремонт вул. Забріддя в с. Ветли Любешівського району Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44220, Україна, Волинська область, село Ветли, вулиця Забріддя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович 189 958,80
UAH з ПДВ
189 958,80
UAH з ПДВ
Документи
ЛЮБЕШІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВ-КОМФОРТ-СЕРВІС" 199 877,89
UAH з ПДВ
199 877,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 22:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 22:02
ПАСПОРТпрописка (1).pdf
25 серпня 2020 22:02
ПАСПОРТ стор 2.pdf
25 серпня 2020 22:02
ПАСПОРТ ст3.pdf
25 серпня 2020 22:02
ПАСПОРТ ст 1 (2).pdf
25 серпня 2020 22:02
IMG_0028.jpg
25 серпня 2020 22:02
ЛІЦЕНЗІЯ (2).PDF
25 серпня 2020 22:02
ІПН (2).pdf
25 серпня 2020 22:01
ВЫДГУК.pdf
25 серпня 2020 22:01
IMG_0027.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0026.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0025.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0024.jpg
25 серпня 2020 22:01
ВИТЯГ (2).PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0023.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0022.jpg
25 серпня 2020 22:01
Scan30013.JPG
25 серпня 2020 22:01
IMG_0021.jpg
25 серпня 2020 22:01
Scan10019.PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0020.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0019.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0018.jpg
25 серпня 2020 22:01
Scan10018.PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan10015.PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0007.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0017.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0016.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0006.jpg
25 серпня 2020 22:01
акти Сагайдачного.PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0015.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0005.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0014.jpg
25 серпня 2020 22:01
Scan10014.PDF
25 серпня 2020 22:01
Акти Олега Кошового.PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0013.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0004.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0012.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0003.jpg
25 серпня 2020 22:01
Scan10005.PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0011.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0002.jpg
25 серпня 2020 22:01
Scan10004.PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan10003.PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0010.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0001.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0009.jpg
25 серпня 2020 22:01
2 ВИПИСКА (1).PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan10002.PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG_0008.jpg
25 серпня 2020 22:01
Scan10001.PDF
25 серпня 2020 22:01
1 ВИПИСКА (1).PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan10001 (2).PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan100045.PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan10001 (1).PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan1.PDF
25 серпня 2020 22:01
Scan1 (1).PDF
25 серпня 2020 22:01
IMG-b0f8b23cbe27e81d486ddb4eac6ce3ea-V.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG-493fa3e2b63d7249a11e260f06b93d1f-V.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG-347d10392c82840d9b023183a59ac89f-V.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG-9a9e6b7229cc95d0b4c1752444df2226-V.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0028.jpg
25 серпня 2020 22:01
IMG_0027.jpg
25 серпня 2020 22:01
1а.PDF
25 серпня 2020 22:01
1 (1).PDF

Публічні документи

25 серпня 2020 16:40
с. ВЕТЛИ вул Забріддя.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Токарчук Віктор Сергійович

ЛЮБЕШІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВ-КОМФОРТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Токарчук Віктор Сергійович
#2323400056
Відхилено 189 958,80
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 12:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 10:01
ЛЮБЕШІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВ-КОМФОРТ-СЕРВІС"
#38711430
Відхилено 199 877,89
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:36

Вимога про усунення невідповідностей

Протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 28.08.2020 №115, було встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Токарчука Віктора Сергійовича за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Поточний ремонт вул. Забріддя в с. Ветли Любешівського району Волинської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 – «45230000-8» Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 04.08.2020 № 107, зі змінами внесеними протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 18.08.2020 № 111 (далі – тендерна документація), виявлено наступні невідповідності: 1.1. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Підрозділом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Замовником відповідно до тендерної документації встановлено необхідність подання Учасником інформації/документів про його відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підрозділом 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій ФОП Токарчука Віктора Сергійовича від 25.08.2020 № 162 серед будівельних машин і механізмів з позначенням «Власне» вказано Самоскид С марки МАЗ, Вантажний Самоскид марки Камаз, Віброплита марки Viber, однак документів, що підтверджують право власності на них не подано. 1.2. Відповідно до підрозділу 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації серед інформації, яку Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції є довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасники включають в Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил (інженер(и), виконавець(ці) робіт, майстер(ри), машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники). Учасником ФОП Токарчуком Віктором Сергійовичем у складі тендерної пропозиції не подано Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надання якої вимагається Замовником відповідно до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 1.3. Відповідно до підрозділу 1.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт); - позитивні/ий лист/и-відгук/и замовника до договорів/у. Лист відгук надається датою поточного року. Учасником ФОП Токарчуком Віктором Сергійовичем у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів відповідно до Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.08.2020 №153 надано копію Договору підряду укладеного ФОП Токарчуком Віктором Сергійовичем з Маневицькою селищною радою від 10.07.2018 №72 в неповному обсязі, а саме: подано першу сторінку договору та надано копію Договору підряду укладеного ФОП Токарчуком Віктором Сергійовичем з Маневицькою селищною радою від 10.07.2018 №75 в неповному обсязі, а саме: подано останню сторінку договору. Учасником ФОП Токарчуком Віктором Сергійовичем у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надано Лист-відгук Маневицької селищної ради від 31.07.2019 №567/02-06, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не поданий до аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вказаного (вказаних) в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.08.2020 №153 датою поточного року. Протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 28.08.2020 №115 було вирішено: 1. Учаснику ФОП Токарчуку Віктору Сергійовичу усунути виявлені під час розгляду тендерної пропозиції за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Поточний ремонт вул. Забріддя в с. Ветли Любешівського району Волинської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015 – «45230000-8» Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» невідповідності в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлених тендерною документацією, затвердженою протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 04.08.2020 № 107, зі змінами внесеними протоколом тендерного комітету Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності Любешівської селищної ради від 18.08.2020 № 111, а саме: 1.1. Надати документи, що підтверджують право власності Учасника ФОП Токарчука Віктора Сергійовича на будівельні машини та механізми, зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 25.08.2020 № 162, а саме: Самоскид С марки МАЗ, Вантажний Самоскид марки Камаз, Віброплита марки Viber. 1.2. Надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для підтвердження відповідності Учасника ФОП Токарчука Віктора Сергійовича кваліфікаційному критерію визначеному тендерною документацією Замовника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 1.3. Надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначеного (зазначені) в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ФОП Токарчука Віктора Сергійовича від 25.08.2020 №153, а саме: копію Договору підряду №72 від 10.07.2018 укладеного ФОП Токарчуком Віктором Сергійовичем з Маневицькою селищною радою та/або копію Договору підряду №75 від 10.07.2018 укладеного ФОП Токарчуком Віктором Сергійовичем з Маневицькою селищною радою, в повному обсязі. 1.4. Надати Лист/и-відгук/и замовника до аналогічного договору (договорів) вказаного в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ФОП Токарчука Віктора Сергійовича від 25.08.2020 №153 датою поточного року.

Документи

31 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:15
Протокол 117.FR12.pdf

Документи

02 вересня 2020 14:36
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:36
Протокол 120.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
02 вересня 2020 14:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі