Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець)
Очікувана вартість
353 118,00 UAH
UA-2020-08-04-005088-a b56201ead89e4ace9ddfd32490750096
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Миколаївна Біла

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Юлія Миколаївна Біла
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:22
Очікувана вартість: 353 118,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 531,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Парта та стілець.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі»
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Парта та стілець - 253 комплектів.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 353 118,00 грн. (триста п’ятдесят три тисячі сто вісімнадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету – 315 347,00 грн. (триста п'ятнадцять тисяч триста сорок сім грн. 00 коп.), кошти районного бюджету 37 771,00 грн. (тридцять сім тисяч сімсот сімдесят одна грн. 00 коп.).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 531,18 грн. (три тисячі п’ятсот тридцять одна грн. 18 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «20» серпня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
253 комплект
Парта та стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:50
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Парта_та_стiлец_).doc
04 серпня 2020 14:50
ТД_ДОДАТОК_5.doc
04 серпня 2020 14:50
ТД_ДОДАТОК_4.docx
04 серпня 2020 14:50
ТД_ДОДАТОК_3.doc
04 серпня 2020 14:50
ТД_ДОДАТОК_2_.doc
04 серпня 2020 14:50
ТД_ДОДАТОК_1.doc
04 серпня 2020 14:50
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-005088-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Платон Анатолій Михайлович, Код ЄДРПОУ:2682417411
Дата подання: 26 серпня 2020 22:21
Скасування рішення тендерного комітету
На підставі протоколу № 176 від 25 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області щодо розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 « Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-005088-а визнано переможцем ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж», який надав документи з порушенням вимог тендерної документації, а саме:
І. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної
пропозиції» передбачено: «…Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)…»
1.Тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж» не містить внизу першої сторінки посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи і печатки підприємства ( підпис який є відноситься до пункту 8 , як зразок підпису).
2. Проект договору на кожній сторінці не містить посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи , а лише підпис і печатку;
3. В додатку 1 до договору не заповнені пункти 1-4, а саме:
« 1. Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання
2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
3. Поштова адреса (місце знаходження)
4. Телефон, факс, e-mail»

ІІ. Згідно пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної
пропозиції» передбачено: Документи, які готуються безпосередньо учасником та копії документів, що засвідчуються учасником повинні бути засвідчені не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ……….Якщо завантажені документи в Системі сформовані не у відповідності до вимог тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Майже всі копії документів засвідчені підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства без зазначення посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи та дати засвідчення (копії аналогічних договорів, правоустановчих документів , статуту та ін.)
ІІІ. Відомості довідки про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не співпадають з наданою копією договору, зокрема:
Копія договору від 14.04.2020 № 48 , в довідці зазначено «Договір № ДГ-48 від 04.04.2020», термін дії договору з 14.04.2020 по 31.12.2020 в довідці – термін дії договору з 14.04.2020р. по 04.05.2020р.
ІV. Згідно пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної
опозиції» «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Учасник ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж» не надали
інформацію про відсутність підстав передбачених пунктами 12 та 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» та пункту е) Примітки до додатку 2 тендерної документації, а саме:
1. що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку
уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
2. про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових
платежів);
3. про наявність чи відсутність дострокового розірвання, за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником і до нього було (не було) застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.

На підставі вище викладеного пропоную скасувати рішення тендерного комітету у зв’язку з невідповідністю поданих документів до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 18:20
За результатами розгляду Вашої Вимоги тендерний комітет Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області «04» серпня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-005088-a.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» з ціною 273 240,00 грн. (двісті сімдесят три тисячі двісті сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.
Учасником торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції до процедури закупівлі товару: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-005088-a. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-005088-a.
Рішенням тендерного комітету №176 від «25» серпня 2020 року було визначено учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» переможцем процедури закупівлі робіт: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Парта та стілець) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-04-005088-a та прийнято рішення про намір укласти договір.
Слід зазначити, що учасником було надано у складі документів інформацію та документи, що відповідають вимогам тендерної документації у повному обсязі. Звертаємо Вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції наявна інформація щодо посади, прізвища, ініціалів та підпису уповноваженої особи і печатки підприємства (у тому числі на документі, наданому згідно форми Додатка 5 до тендерної документації, проекті договору згідно Додатку 4 до тендерної документації) та інформація щодо повного найменування учасника – суб’єкта господарювання, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, поштової адреси (місце знаходження), телефону, факсу та e-mail міститься у складі документів тендерної пропозиції, наданої учасником – переможцем закупівлі. Крім того, учасником було допущено технічну (механічну) помилку, що не впливає на зміст його пропозиції та не нівелює його конкурентоздатність серед інших учасників, зокрема під час заповнення інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджується наявним у складі пропозиції договору із аналогічним предметом, що відповідає вимогам замовника у тендерній документації. Наголошуємо, що відповідно до положень статті 5 Закону одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність.
Слід зазначити, що Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
Враховуючи наведене, Замовник не мав права відхилити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з формальних підстав, що не впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.
Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону.
Таким чином, ФОП Платон Анатолій Михайлович не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення пропозиції в наведений вище спосіб впливає на зміст пропозиції. Зазначеного висновку тендерний комітет Замовника дійшов на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду скарг з аналогічних питань, зокрема рішення №10958- р/пк-пз від 09.08.2019 року, винесеного за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КОМЕЛ" від 22.07.2019 № UA-2019-06-14-002874-b.b1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 273 240,00
UAH з ПДВ
273 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Платон Анатолій Михайлович 352 176,00
UAH з ПДВ
352 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 12:45
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:44
ст. 17 ч. 1 п. 5.pdf
03 вересня 2020 12:44
ст. 17 ч. 1 п. 6.pdf
03 вересня 2020 11:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:43
Довідка МВС 25.08.2020.pdf
03 вересня 2020 11:42
public_doc.p7s
03 вересня 2020 11:42
public_doc.pdf
27 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:15
ст. 17 ч. 1 п. 2 Корупція.pdf
27 серпня 2020 10:15
Довідка МВС 12.08.2020.pdf
27 серпня 2020 10:15
Довідка НАЗК Кухар 04.08.pdf
19 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:51
Технічна частина.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 21:34
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:32
1.Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

ФОП Платон Анатолій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Переможець 273 240,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
273 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 08:47
Додаткова угода 8 до 62-20.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:52
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 09:00
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 08:59
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 09:03
Додаткова угода №5 до 62-20.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 15:13
Додаткова угода №4 до 62-20.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:58
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 20:50
Додаткова_угода_№2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 20:49
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 14:55
Договір 62-20-1.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:49
Договір 61-20.pdf укладений
07 вересня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до положень частини шостої статті 33 та 41 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник повторно оприлюднює договір про закупівлю, укладений за результатами процедури закупівлі "відкриті торги" без внесення змін та доповнень.
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із ситуацією, що склалася в наслідок пандемії короно вірусної хвороби Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки Товару та внести відповідні зміни до Договору (відповідно змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з ситуацією, що склалася в наслідок пандемії короно вірусної хвороби постачальники сировини не вчасно відвантажили лісосировину, що призвело до затримок виконання замовлень Сторони дійшли згоди продовжити строк постачання товару.
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з ситуацією, що склалася в наслідок пандемії короно вірусної хвороби постачальники сировини не вчасно відвантажили лісосировину, що призвело до зхатримок виконання замовлень Сторони дійшли згоди продовжити строк постачання товару.
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 62/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 273 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 540,00 UAH)