Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-08-04-004791-c 1a325ad5af874fd6a6bde1618a978d74
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:12
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Послуги з поточного ремонту причалів: №12 (інв.№9/406), №13 (інв.№5/402), №14 (інв.№10/407)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту причалів: №12 (інв.№9/406), №13 (інв.№5/402), №14 (інв.№10/407))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються за обумовлені Сторонами періоди на підставі підписаних з обох Сторін Актів за формою № КБ-2в і Довідок за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником виставленого виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку з наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 18:48
Тендерна документація.doc
04 серпня 2020 18:48
ДОДАТОК 3.doc
04 серпня 2020 18:48
ДОДАТОК 5.doc
04 серпня 2020 18:48
Оголошення.doc
04 серпня 2020 18:48
ДОДАТОК 4.docx
04 серпня 2020 18:48
ДОДАТОК 7.docx
04 серпня 2020 18:48
ДОДАТОК 6.docx
04 серпня 2020 18:48
ДОДАТОК 2.doc
04 серпня 2020 18:48
ДОДАТОК 1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-04-004791-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ МОРБУДСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:42523658
Дата подання: 30 вересня 2020 10:32
Оскарження рішення про дискваліфікацію
ТОВ "Морбудсервіс" не погоджується з рішенням тендерного комітету ДП "АМПУ" від 28.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ "Морбудсервіс" з причини спливу строків для подання документів переможця, а саме 10 календарних днів, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі". Строк подання документів переможця сплив 20.09.2020р., а ТОВ "Морбудсервіс" подав документи переможця 21.09.2020р. 20.09.2020р. був вихідний день, відповідно до ч. 5 ст. 254 Цивільного та Господарського кодексів України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Тобто ТОВ "Морбудсервіс" подав документи переможця вчасно. Просимо прийняти скаргу до розгляду, прийняти рішення про встановлення порушень Тендерним комітетом ДП "АМПУ" та зобов'язати ДП "АМПУ" скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Морбудсервіс".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 02.10.2020 №18539.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 20:17
Номер скарги: UA-2020-08-04-004791-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МОРБУДСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:42523658
Дата подання: 06 жовтня 2020 13:32
Скарга про неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Морбудсервіс"
ТОВ "Морбудсервіс" не погоджується з рішенням тендерного комітету ДП "АМПУ" від 28.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ "Морбудсервіс" з причини спливу строків для подання документів переможця, а саме 10 календарних днів, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі". Строк подання документів переможця сплив 20.09.2020р., а ТОВ "Морбудсервіс" подав документи переможця 21.09.2020р. 20.09.2020р. був вихідний день, відповідно до ч. 5 ст. 254 Цивільного та Господарського кодексів України, якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Тобто ТОВ "Морбудсервіс" подав документи переможця вчасно. Просимо прийняти скаргу до розгляду, прийняти рішення про встановлення порушень Тендерним комітетом ДП "АМПУ" та зобов'язати ДП "АМПУ" скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Морбудсервіс". Причина відхилення скаргиСкарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2020 11:08
рішення від 08.10.2020№18935+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 11:08
рішення від 20.10.2020№19608.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 20:10

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

02 жовтня 2020 20:17
рішення від 02.10.2020 №18539.pdf

Документи подані скаржником

06 жовтня 2020 11:46
Скарга
06 жовтня 2020 14:15
export_1601981677526.pdf.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МОРБУДСЕРВІС 1 583 333,33
UAH
1 583 333,33
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ВУДСТОУН" 1 587 500,00
UAH
1 587 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 12:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:41
Довідка про несудимість
21 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:50
Витяг ЄДР копія
21 вересня 2020 11:50
Цінова пропозиція
09 вересня 2020 18:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:10
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:01
21. Витяг з ЄДР.pdf
21 серпня 2020 13:01
18. Проект договору.pdf
21 серпня 2020 13:01
15. Витяг з ПДВ.pdf
21 серпня 2020 13:01
14. Копія статуту.pdf
21 серпня 2020 13:01
4.4 Відгук 2 копія.pdf
21 серпня 2020 13:01
4.3 Відгук 1 копія.pdf
21 серпня 2020 13:01
4.1 Аналогічний договір.pdf
21 серпня 2020 13:00
6. Лист-гарантія ст. 17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 16:37
МВС.pdf
19 серпня 2020 16:37
вендс.pdf
19 серпня 2020 16:37
ВК ВИНКОР.pdf
19 серпня 2020 16:37
РМС.pdf
19 серпня 2020 16:28
ДОД.4.pdf
19 серпня 2020 16:28
КП 4пр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МОРБУДСЕРВІС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ВУДСТОУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МОРБУДСЕРВІС
#42523658
Рішення скасоване 1 583 333,33
UAH
28 вересня 2020 09:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 16:54
ТОВ МОРБУДСЕРВІС
#42523658
Відхилено 1 583 333,33
UAH
28 вересня 2020 09:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ВУДСТОУН"
#42715902
Відхилено 1 587 500,00
UAH
05 жовтня 2020 14:31

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих ТОВ «МОРБУДСЕРВІС» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуги – Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалів: № 12 (інв. № 9/406), № 13 (інв. № 5/402), № 14 (інв. № 10/407)) Номер закупівлі UA-2020-08-04-004791-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі:(№тендеру UA-2020-08-04-004791-c: Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалів: № 12 (інв. № 9/406), № 13 (інв. № 5/402), № 14 (інв. № 10/407))» (№1 від 20.08.2020 р.) (далі-Довідка), згідно якої, майно зазначено учасником в п.1,2,6,7-20 не належить йому на праві власності, а орендовано та задіяне на підставі іншого господарського договору. Відповідно вимог п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації учасник не надав документи, які підтверджують право власності на майно ФОП Косой Ю.С., ТОВ «ВЕСТТ», ТОВ «Новоє Врємя», ФОП Поночевний М.В. та яке зазначене учасником в п.1,2,6,7-20 Довідки. Відповідно п.3 розділу 1 Додатка 1 до Тендерної документації «У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу). Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати документи, які підтверджують право власності на майно, що зазначене учасником в п.1,2,6,7-20 Довідки та яке орендується або задіяне на підставі іншого господарського договору учасником процедури закупівлі. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують право підпису договору про закупівлю. 1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують повноваження директора учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю за результатами цього тендеру у зв’язку з тим, що Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та статутом передбачені відповідні обмеження, щодо підписання керівником договорів по ціні договору. Відповідно п.2 розділу 4 Додатка 7 до Тендерної документації (для юридичних осіб) необхідно надати «Документи, що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю (для юридичних осіб)*: 2) рішення власника (чи уповноваженої власником особи), наглядової ради чи загальних зборів (у випадках, передбачених Законом України «Про акціонерні товариства» та/або Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або статутними документами Учасника) щодо надання повноважень/надання згоди вчинення правочину за результатами цього тендеру, у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно законодавства, статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі але не виключно по ціні договору (надаються виключно у випадку, якщо Законами України «Про акціонерні товариства», «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», статутом чи іншими установчими документами передбачено відповідні умови та/або обмеження).» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати документи, які підтверджують повноваження директора на укладання (підписання) договору про закупівлю за результатами цього тендеру Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

05 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2020 14:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі