Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні медичні матеріали для клініко-діагностичної лабораторії
Очікувана вартість
92 857,00 UAH
UA-2020-08-04-004642-a a5e7ae418cd94a5591c2fbecc2c48f6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барвіненко Ірина

+380567900548 ekml9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Контактна особа: Барвіненко Ірина
+380567900548
ekml9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:49
Очікувана вартість: 92 857,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 штуки
Скарифікатори-списи одноразового застосування для проколювання пальця стерильні (в індивідуальній упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
40 упаковка
Рукавички нетрилові маніпуляційні , для роботи з підвищеним ризиком, не стерильні, неопудрені (розмір S 6) (блакитні) 1уп=50 пар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 упаковка
Рукавички нетрилові маніпуляційні , для роботи з підвищеним ризиком, не стерильні, неопудрені (розмір 7-8) (блакитні) 1уп=50 пар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
900 упаковка
Серветка медична,просочена спиртовим розчином 3х6 см, антисептична,на нетканій основі № 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
70 упаковка
Маска лицьова тришарова, з вушним зачепом одноразова № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Пристрій для забору крові для аналізу газів крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:26
ТД (3314) 2020 року.docx
04 серпня 2020 14:26
Додаток 7.doc
04 серпня 2020 14:26
Додаток 6.doc
04 серпня 2020 14:26
Додаток 5.docx
04 серпня 2020 14:26
Додаток 4.docx
04 серпня 2020 14:26
Додаток 3.docx
04 серпня 2020 14:26
Додаток 2.docx
04 серпня 2020 14:26
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лашко Тетяна Вікторівна 91 550,00
UAH з ПДВ
91 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕОФІЛАКТОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА 92 380,00
UAH з ПДВ
92 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 09:46
МВС_08_08_20.zip
27 серпня 2020 09:46
Довідка п 12 ст17.pdf
27 серпня 2020 09:46
Довідка а1 ч2 ст17.pdf
21 серпня 2020 10:41
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:58
16_Технічна частина.pdf
19 серпня 2020 15:58
15_Інформація.pdf
19 серпня 2020 15:58
14_Проект договору.pdf
19 серпня 2020 15:58
13_Таблиця.pdf
19 серпня 2020 15:58
11_Повноваження.pdf
19 серпня 2020 15:58
9_Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 15:58
7_Договори ст16.pdf
19 серпня 2020 15:58
6_Відповідність ст16.pdf
19 серпня 2020 15:58
5_Відповідність ст17.pdf
19 серпня 2020 15:57
1_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 16:32
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лашко Тетяна Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕОФІЛАКТОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лашко Тетяна Вікторівна
#2982601980
Переможець 91 550,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 09:06

Вимога про усунення невідповідностей

Не відповідність п.1.4. "Інструкції з підготовки тендерних пропозицій" ТД - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Вимога усунути невідповідність упродовж 24 годин - накласти цифровий електронний підпис на тендерну пропозицію

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лашко Тетяна Вікторівна
#2982601980
91 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:51
Додаткова угода до договору 255.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 08:24
Договір 255.PDF укладений
07 вересня 2020 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» , внесення змін щодо джерела фінансування та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 550,00
UAH