Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт навісу за адресою: вул. Інститутська, б.12, селище Селекційне, Харківський район, Харківська область, 62478 (ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-08-04-003927-c 41ba6370f4704bda86643ffcc2b815eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Урюпіна Лариса Михайлівна

+380577489191 tender.iob@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут овочівництва і баштанництва Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00497124
Вебсайт: http://www.ovoch.com
Місцезнаходження: 62478, Україна , Харківська обл., селище Селекційне, вул. Інститутська, б.1
Контактна особа: Урюпіна Лариса Михайлівна
+380577489191
tender.iob@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 16:13
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 16:13
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:05
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


ДБН А.2.2-3:2014; Тендерні пропозиції учасників готуються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт навісу за адресою: вул. Інститутська, б.12, селище Селекційне, Харківський район, Харківська область, 62478
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62478, Україна, Харківська область, Харківський район, селище Селекційне, вул. Інститутська, б.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно з актом про приймання-передачу послуг (робіт) протягом 20 (двадцять) календарних днів з дня складання акта Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:38
Протокол_Зм1ни.pdf
05 серпня 2020 10:38
Додаток 2 Квал.критер.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 6 Лист_згода.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 5_Проект договору.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 4.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 3 Техн.характеристики.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 1 Пропозиц.doc
04 серпня 2020 16:08
ТД_45260000-7.doc
05 серпня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:38
Протокол_Зм1ни.pdf
05 серпня 2020 10:38
Додаток 2 Квал.критер.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 6 Лист_згода.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 5_Проект договору.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 4.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 3 Техн.характеристики.doc
04 серпня 2020 16:08
Додаток 1 Пропозиц.doc
04 серпня 2020 16:08
ТД_45260000-7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

склад тендерної документації
Дата подання: 05 серпня 2020 09:08
Дата відповіді: 05 серпня 2020 09:34
У завантажених файлах відсутній Додаток 2, на який посилаються у тендерній документації. Чи буде його додано до складу документації тендеру?
Відповідь: Дякуємо за інформацію. Так, Додаток 2 буде додано.
Питання
Дата подання: 05 серпня 2020 17:59
Дата відповіді: 06 серпня 2020 13:56
П 2. Розбирання лат [решетування]- брус чи дошка? с прозорами чи ні? п.5 Виготовлення гратчастих конструкцій [стояки, опори, ферми та ін.]-вкажіть кількість та найменування металу з якого будуть виконуватися прогони? п. 10 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа- вкажіть товщ.листа , висоту хвилі та тип (фарбований чи ні)профлист? п.17 Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів- вкажіть кількість колін, відливів, лійок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.2 Брус і дошка без прозорів.
п5. Профільна труба 40х60 - 1,5 т
п.10 Товщина - 0,5, висота хвилі - 44, фарбована
п.17 Колін - 15 шт, відливів - 55 м, лійок - 4
Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:47
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:51
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля здійснюється за КЕКВ: 2281 — Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (Поточні видатки).
Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:48
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:51
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля здійснюється за КЕКВ: 2281 — Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (Поточні видатки).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-07-000056 ● 2ed2aad25a9648d58f9f62a969bba7b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020 21:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
07.09.2020 № 182
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.09.2020 № 182
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

21 UA-2020-08-04-003927-с 04.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі

2020-09-18 10:29:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" 550 152,00
UAH з ПДВ
512 315,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 580 000,00
UAH з ПДВ
513 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 09:36
Електронний підпис
03 вересня 2020 09:35
Довідка ДФС.pdf
02 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:58
довідки.PDF
02 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:23
Dovidka_20244525580710467625.pdf.p7s
02 вересня 2020 11:23
Dovidka_20244525580710467625.pdf
02 вересня 2020 11:23
смета.PDF
02 вересня 2020 11:23
пропозиція.PDF
02 вересня 2020 11:23
ліцензія, дозвіл.PDF
02 вересня 2020 11:23
довідки.PDF
18 серпня 2020 15:01
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:00
справки письма.PDF
18 серпня 2020 15:00
смета.PDF
18 серпня 2020 15:00
Решение про директора.PDF
18 серпня 2020 15:00
пропозиц.PDF
18 серпня 2020 15:00
проект договору.PDF
18 серпня 2020 15:00
Лицензия.PDF
18 серпня 2020 15:00
информ.PDF
18 серпня 2020 15:00
документи.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:03
Сокур Сертификат.PDF
20 серпня 2020 16:03
Рішення №2.pdf
20 серпня 2020 16:03
Протокол зборів.pdf
20 серпня 2020 16:03
копія паспорту та коду.pdf
20 серпня 2020 16:03
Витяг ПДВ.PDF
20 серпня 2020 16:03
6 Довідки.pdf
20 серпня 2020 16:03
5 Довідка про учасника.pdf
20 серпня 2020 16:03
4 Лист-згода.pdf
20 серпня 2020 16:03
3 Технічне завдання.pdf
20 серпня 2020 16:03
1 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"
#40190751
Переможець 512 315,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"
#40190751
512 315,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 12:06
ДУ1_д93.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:23
Договір укладений
11 вересня 2020 09:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 10:29
100 000,00 UAH UA408201720343111002200010466
ІОБ НААН
UA543808050000000026001660384
ТОВ "НВФ ТЕХНОЛОГIЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"
Оплачений
11 листопада 2020 10:52
278 935,20 UAH UA408201720343111002200010466
ІОБ НААН
UA543808050000000026001660384
ТОВ "НВФ ТЕХНОЛОГIЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 378 935,20
UAH (в тому числі ПДВ 63 155,87 UAH)