Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт ганку ЗЗСО№ 117 за адресою: м. Київ, вул. Лютеранська, 10)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-08-04-002810-c 2137101add26430bbbee7e3c332c24da
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила

380442530056
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила
380442530056,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт ганку ЗЗСО№ 117 за адресою: м. Київ, вул. Лютеранська, 10) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт ганку ЗЗСО№ 117 за адресою: м. Київ, вул. Лютеранська, 10 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ УКРСЕРВІСМОНТАЖ ЛТД 298 448,55
UAH з ПДВ
298 448,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:26
6_Пропозиція.pdf
20 серпня 2020 09:26
17_Захист довкілля.pdf
20 серпня 2020 09:26
14_3_Лист відгук.pdf
20 серпня 2020 09:26
1_Кошториси.pdf
20 серпня 2020 09:26
2_1_Висновок СЕС плита.pdf
20 серпня 2020 09:26
2_3_паспорт фарба.pdf
20 серпня 2020 09:25
10_Право підпису.pdf
20 серпня 2020 09:25
2_2_Висновок СЕСфарба.pdf
20 серпня 2020 09:25
19_Акт огляду .pdf
20 серпня 2020 09:25
8_Субпідрядник.pdf
20 серпня 2020 09:25
12_3_Мед книжки.pdf
20 серпня 2020 09:25
7_Договір.pdf
20 серпня 2020 09:25
16_Довідка корупції.pdf
20 серпня 2020 09:25
18_фін звіт.pdf
20 серпня 2020 09:25
12_2_Накази.pdf
20 серпня 2020 09:25
12_1_Працівники.pdf
20 серпня 2020 09:25
14_1_Аналогічні договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УСМ ЛТД

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій