Папір офісний А4 80г/м2 500 аркушів; Підставка канцелярська металева сітка 4 відділення срібляста Axent; Лоток горизонтальний пластиковий чорний КіП ЛГ – 06; Клей - олівець AXENT, на основі PVA, 25 г; Коректор стрічковий BUROMAX, 5мм *10м
Очікувана вартість
3 028,52 UAH
UA-2020-08-04-002134-a 4b1735ed56504448ab04b3036fa5c62d
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладун Христина Вікторівна

(032)2390194 PUSICHKA37@GMAIL.COM

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 2144
Код ЄДРПОУ: 14321653
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул.Личаківська ,74
Контактна особа: Гладун Христина Вікторівна
(032)2390194
PUSICHKA37@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 028,52 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Назва товару кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі та код товару, визначений з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмету закупівлі: 1. Папір офісний А4 80г/м2 500 аркушів: 30197630-1 Папір для друку ; 2. Підставка канцелярська металева сітка 4 відділення срібляста Axent: 30193200-0 Настільні лотки та органайзери; 3 Лоток горизонтальний пластиковий чорний КіП ЛГ – 06: 30193200-0 Настільні лотки та органайзери ; 4. Клей - олівець AXENT, на основі PVA, 25 г : 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; 5. Коректор стрічковий BUROMAX, 5мм *10м: 30192160-0 Коректори.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пач.
Папір офісний А4 80г/м2 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова,16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Підставка канцелярська металева сітка 4 відділення срібляста Axent
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова,16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт.
Лоток горизонтальний пластиковий чорний КіП ЛГ – 06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова,16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 шт.
Клей - олівець AXENT, на основі PVA, 25 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова,16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт.
Коректор стрічковий BUROMAX, 5мм *10м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова,16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі – рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 серпня 2020 11:18
Електронний цифровий підпис
04 серпня 2020 11:17
Додаток 2 до оголошення.docx
04 серпня 2020 11:17
Оголошення папір і канцтовари.docx
04 серпня 2020 11:17
Додаток 1 до оголошення.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку