Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дороги від вул. Надозерна 30 до вул. Польова в с. Музичі Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
1 101 509,00 UAH
UA-2020-08-04-001587-a 895fc65e255748fdbc42587e1e650299
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касянюк Лідія Андріївна

+380459833404 muz_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музичанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04362119
Місцезнаходження: 08125, Україна , Київська обл., село Музичі, вулиця Ватутіна
Контактна особа: Касянюк Лідія Андріївна
+380459833404
muz_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 1 101 509,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 015,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: МУЗИЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04362119. 4. Місцезнаходження замовника: 08125, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Музичі, вул. Ватутіна, буд. 1. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Касянюк Лідія Андріївна, секретар тендерного комітету, телефон +380971973181, ел. пошта: muz_rada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дороги від вул. Надозерна 30 до вул. Польова в с. Музичі Києво-Святошинського району Київської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: від вул. Надозерна 30 до вул. Польова в с. Музичі Києво-Святошинського району Київської області. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт форми і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 101 509,00 грн. (один мільйон сто одна тисяча п’ятсот дев’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «10» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «13» серпня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету . 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дороги від вул. Надозерна 30 до вул. Польова в с. Музичі Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08125, Україна, Київська область, с. Музичі, від вул. Надозерна 30 до вул. Польова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233100-0 — Будівництво шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт форми і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 11:27
Додаток_3_нова_редакція.docx
04 серпня 2020 10:44
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
04 серпня 2020 10:44
Документацiя_до_оголошення.doc
04 серпня 2020 10:44
Додаток_5.doc
04 серпня 2020 10:44
Додаток_4.doc
04 серпня 2020 10:43
Додаток_2.doc
04 серпня 2020 10:43
Додаток_1.docx
04 серпня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 11:27
Додаток_3_нова_редакція.docx
04 серпня 2020 10:43
Додаток_3.docx
04 серпня 2020 10:44
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
04 серпня 2020 10:44
Документацiя_до_оголошення.doc
04 серпня 2020 10:44
Додаток_5.doc
04 серпня 2020 10:44
Додаток_4.doc
04 серпня 2020 10:43
Додаток_2.doc
04 серпня 2020 10:43
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно підпису документів
Дата подання: 07 серпня 2020 14:03
Шановний замовнику, прошу уточнити: документи, які виготовлені учасником самостійно (довідки, листи і т д) не потребують підписа уповноваженого та мокрої печатки??? лише ЕЦП або КЕП???
Відповідь відсутня
термін дії пропозиціії
Дата подання: 07 серпня 2020 18:26
Відповідно до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрошеної закупівлі учасники в складі пропозиції повинні надати "Додаток 5 до Оголошення «Пропозиція» заповнений відповідно форми". В Додатку 5 наявний насиупний пункт "Ми погоджуємося дотримуватися умов пропозиції протягом __ календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну". Просимо Вас вказати який саме строк має бути вказани в даному додатку, оскільки в жодному із пунктів документації не вказано протягом якого строку повинні діяти пропозиції учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-001587-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЄВРОДОР2", Код ЄДРПОУ:38241796
Дата подання: 19 серпня 2020 09:41
неправомірне відхилення
неправомірне відхилення
Скасована
Дата: 19 серпня 2020 10:31
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 09:41
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОДОР2" 897 019,72
UAH з ПДВ
857 940,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 1 019 152,80
UAH з ПДВ
857 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРМАН-1" 1 024 207,45
UAH з ПДВ
1 024 207,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД" 1 095 961,11
UAH з ПДВ
1 095 961,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІШЕМ 1 101 144,62
UAH з ПДВ
1 101 144,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 00:31
Електронний підпис
12 серпня 2020 00:20
цінова пропозиція.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 00:20
статуту та рішення.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
статуту та рішення.pdf
12 серпня 2020 00:20
проект договору.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
проект договору.pdf
12 серпня 2020 00:20
пововаження на підпис.pdf
12 серпня 2020 00:20
паспорт.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
паспорт.pdf
12 серпня 2020 00:20
ліцензія.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
ліцензія.pdf
12 серпня 2020 00:20
лист про гарантію.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
лист про гарантію.pdf
12 серпня 2020 00:20
лист пояснення.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
лист пояснення.pdf
12 серпня 2020 00:20
лист згода Євродор.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
лист згода Євродор.pdf
12 серпня 2020 00:20
кошторис.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
кошторис.pdf
12 серпня 2020 00:20
довідка мтб.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
довідка мтб.pdf
12 серпня 2020 00:20
довідка довкілля.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
довідка довкілля.pdf
12 серпня 2020 00:20
відгуки.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
відгуки.pdf
12 серпня 2020 00:20
витяг.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
витяг.pdf
12 серпня 2020 00:20
виписка.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
виписка.pdf
12 серпня 2020 00:20
аналогічні договори.pdf.p7s
12 серпня 2020 00:20
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 20:21
Електронний підпис
12 серпня 2020 20:20
Статут.pdf
12 серпня 2020 20:20
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
12 серпня 2020 20:20
Договір_Леонтовича.pdf
12 серпня 2020 20:20
Акти_Леонтовича_3.pdf
12 серпня 2020 20:20
Паспорт.pdf
12 серпня 2020 20:20
Акти_Леонтовича_1.pdf
12 серпня 2020 20:20
Договір_Тарасівка.pdf
12 серпня 2020 20:20
Договір_Дмитрівка.pdf
12 серпня 2020 20:20
Акти_Леонтовича.pdf
12 серпня 2020 20:20
Акти_Леонтовича_2.pdf
12 серпня 2020 20:20
Акти_Дмитрівка.pdf
12 серпня 2020 20:20
Свідоцтво-ПДВ.pdf
12 серпня 2020 20:20
Ліцензія_Підряд.pdf
12 серпня 2020 20:20
Копія_Ліцензії_Підряд.pdf
12 серпня 2020 20:20
Лист_відгук_Тарасівка.pdf
12 серпня 2020 20:20
Акти_Тарасівка.pdf
12 серпня 2020 20:20
Інформаційна_довідка.pdf
12 серпня 2020 20:20
Згоа_персональні_дані.pdf
12 серпня 2020 20:20
Витяг_Підряд.pdf
12 серпня 2020 20:20
Довідки.pdf
12 серпня 2020 20:20
Відгук_КК-Леонтовича.pdf
12 серпня 2020 20:20
Довідка_досвід.pdf
12 серпня 2020 20:20
Довідка_екологія.pdf
12 серпня 2020 20:20
Відгук_Дмитрівка.pdf
12 серпня 2020 20:20
Техспецифікація.pdf
12 серпня 2020 20:20
Лист_гарантія.pdf
12 серпня 2020 20:20
45.imd
12 серпня 2020 20:20
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:16
Статут.pdf
12 серпня 2020 16:16
Паспорт.pdf
12 серпня 2020 16:16
Проект договора.pdf
12 серпня 2020 16:16
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 16:16
протокол1.pdf
12 серпня 2020 16:16
Інформаційна довідка.pdf
12 серпня 2020 16:16
Виписка.pdf
12 серпня 2020 16:16
Довідка по ліцензії.pdf
12 серпня 2020 16:16
Гарантійний лист.pdf
12 серпня 2020 16:16
Код.pdf
12 серпня 2020 16:16
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
12 серпня 2020 13:13
14.4.Лист - відгук 222.pdf
12 серпня 2020 13:13
12.Копія ліцензії.pdf
12 серпня 2020 13:13
7.Копія виписки з ЄДР.pdf
12 серпня 2020 13:13
5. Проект договору.pdf
12 серпня 2020 13:13
3.3.Стартові кошториси.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 21:17
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:28
Електронний підпис
11 серпня 2020 18:25
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 18:25
Кошторис .pdf
11 серпня 2020 18:25
Копія виписки з ЄДР .pdf
11 серпня 2020 18:25
Копія діючої ліцензії.pdf
11 серпня 2020 18:25
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОДОР2"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРМАН-1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"

ТОВ МІШЕМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОДОР2"
#38241796
Рішення скасоване 857 940,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 10:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Рішення скасоване 857 970,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 10:31
ТОВ "ЄВРОДОР2"
#38241796
Переможець 857 940,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:35

Документи

18 серпня 2020 14:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:38
Протокол_засідання.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОДОР2"
#38241796
857 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:54
Звіт_про_виконання_договору_про_закупівлю_.pdf укладений
29 січня 2021 17:27
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 16:29
Договір_3008_від_02_09_2020.pdf укладений
02 вересня 2020 16:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 857 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 142 990,00 UAH)