Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39130000-2 Офісні меблі Офісні меблі (Дніпровська ЕС)
Очікувана вартість
156 760,00 UAH
UA-2020-08-04-000625-b d699c7c910374307b2cfabc995a4562c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Олена Володимирівна

+380(061) 258-34-00 AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Авраменко Олена Володимирівна
+380(061) 258-34-00
AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:20
Очікувана вартість: 156 760,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 567,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі:
39130000-2 Офісні меблі Стіл для роботи зі схемами на металевому каркасі (1200Х740хН760)
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х580х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція меблева (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39132100-7 Пенали-картотеки Пенал для паперів (406х420х2196мм) + двері щитові (398х702мм) на 2 полиці
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл однотумбовий 1200х600х750мм
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл двотумбовий 1500х720х750мм
39132100-7 Пенали-картотеки Пенал для паперів (406х420х2196мм) + двері щитові (398х702мм) на 2 полиці
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл двотумбовій 1500х720х750мм
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл приставний 1500х720х750мм
39130000-2 Офісні меблі Секція меблева (806х420х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція мебельна (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39132100-7 Пенали-картотеки Пенал для паперів (406х420х2196мм) + двері щитові (398х702мм) на 2 полиці
39130000-2 Офісні меблі Шафа - гардероб (806х580х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х420х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція мебельна (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл кутовий (лівий) 1500х900х750мм + Полиця для клавіатури(685х460х105мм) + Тумба приставна з центральним замком (420х600х750мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл двотумбовий 1500х720х750мм
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х580х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція мебельна (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл приставний 1200х720х750мм
39130000-2 Офісні меблі Секція мебельна (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція мебельна (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х580х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція мебельна (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х580х2196мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл кутовий (лівий) 1500х900х750мм + Полиця для клавіатури (685х460х105мм) + Тумба приставна з центральним замком (420х600х750мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл кутовий (правий) 1500х900х750мм + Полиця для клавіатури (685х460х105мм) + Тумба приставна з центральним замком (420х600х750мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл двотумбовий 1500х720х750мм
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х580х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція мебельна (806х420х2196мм) + двері щитові (796х1406мм) + двері скляні (796х702мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл кутовий (правий) 1500х900х750мм + Полиця для клавіатури (685х460х105мм) + Тумба приставна з центральним замком (420х600х750мм)
39134100-1 Комп’ютерні столи Стіл кутовий (лівий) 1500х900х750мм + Полиця для клавіатури (685х460х105мм) + Тумба приставна з центральним замком (420х600х750мм)
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х580х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Секція меблева (806х420х2196мм) + Двері щитові (796х1054мм) + Двері щитові (796х702мм та відкритою полицею у середовищі
39130000-2 Офісні меблі Тумба приставна (700х600х750)
39130000-2 Офісні меблі Тумба приставна (420х600х750мм) з центральним замком
39130000-2 Офісні меблі Шафа для одягу (806х580х2196мм)
39130000-2 Офісні меблі Стіл письмовий (2000х720х750мм)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 шт.
Офісні меблі (Дніпровська ЕС)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Парковий бульвар,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємства. Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі виставленого Постачальником рахунку. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 10:58
ТД 17 079709 Офісні меблі.docx
04 серпня 2020 10:58
Титул ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС" 131 505,00
UAH
131 505,00
UAH
Документи
ТОВ АРТ-ПРОМ 148 597,00
UAH
148 597,00
UAH
Документи
ФОП Садівський Анатолій Романович 153 037,00
UAH
153 037,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 12:27
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
31 серпня 2020 20:19
Електронний підпис
31 серпня 2020 20:17
довідка ч2 ст17 Закону
31 серпня 2020 20:17
довідка п13 ч1 ст17 Закону
31 серпня 2020 20:17
довідка про несудимість
31 серпня 2020 20:17
довідка ф5
31 серпня 2020 20:17
довідка ф3
31 серпня 2020 20:17
Оновлена пропозиція
19 серпня 2020 19:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:57
мат техн база.pdf
19 серпня 2020 18:57
довідки ЗАКОНУ.pdf
19 серпня 2020 18:57
довідка форма 5.pdf
19 серпня 2020 18:57
довідка форма 3.pdf
19 серпня 2020 18:57
довідка форма 2.pdf
19 серпня 2020 18:57
довідка форма 1.pdf
19 серпня 2020 18:57
висновки СЄС.pdf
19 серпня 2020 18:57
випіски.pdf
19 серпня 2020 18:57
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 13:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:30
Статут 2019.pdf
18 серпня 2020 13:29
Витяг .pdf
18 серпня 2020 13:29
ISO Сертифікат 9001 ВЕС.pdf
18 серпня 2020 13:29
Протокол на Епишева.pdf
18 серпня 2020 13:29
технічна специфікація.pdf
18 серпня 2020 13:29
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС"

ТОВ АРТ-ПРОМ

ФОП Садівський Анатолій Романович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС"
#35544737
Переможець 131 505,00
UAH
28 серпня 2020 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОСТОК-ПЛЮС"
#35544737
131 505,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 11:49
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 08:47
договір 17-079709-20 від 10.09.2020.pdf укладений
11 вересня 2020 08:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 07 грудня 2020
Сума оплати за договором: 157 806,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 301,00 UAH)