Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А4)
Очікувана вартість
33 250,00 UAH
UA-2020-08-04-000335-c f099e17b696045a9b7045a99db2f0918
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усик Світлана Іванівна

ekonomnarko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань"
Код ЄДРПОУ: 03083340
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., Краснопільський район, смт Краснопілля, ВУЛИЦЯ БЄЛГОРОДСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Усик Світлана Іванівна
ekonomnarko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:23
Очікувана вартість: 33 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 166,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пачка
Папір для друку формату А4 – (по 500 аркушів у пачці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Куликівська, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 09:25
#ПРОЕКТ договору.docx
04 серпня 2020 09:25
#Оголошення.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 серпня 2020 14:30
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Невідровідність оголошення створеного Замовником та даних на майданчику,які не можливо виправити
Документи:
14 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:28
Протокол 36.pdf