Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень 1-го та 3-го поверхів адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А
Очікувана вартість
3 699 494,64 UAH
UA-2020-08-04-000264-a 4816a88051e74b68912030873391225a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:49
Очікувана вартість: 3 699 494,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 994,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт приміщень 1-го та 3-го поверхів будівлі адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення,16А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Здійснення Замовником попередньої оплати у розмірі 30% від загальної ціни Договору, передбаченої п. 3.1 цього Договору, і становить __________,00 грн. (__________________ грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% – ______________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), що усього з ПДВ становить ___________,00 грн. _______________ грн. 00 коп.) на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 20 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання (неповного використання) авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та 20 відсотків річних, а Підрядник зобов’язаний задовольнити таку вимогу протягом 5 календарних днів з моменту її направлення Замовником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок здійснюється Замовником шляхом оплати за фактом якісного виконання робіт на підставі підписаних Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3) у термін до 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, з врахуванням суми фактично отриманого авансу. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 08:50
ТД_ВТ_4522_Опалчення 16а.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000070 ● 48fbd03e3ad2473582ec8db47d4ebb9d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 17:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
30.09.2020 №56
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-08-04-000264-a 04.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 15:48:09

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень 1-го та 3-го поверхів адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А (ДК 021:2015:45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-04-000264-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасник ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 03 вересня 2020 року №1508), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 Розділу ІІІ. тендерної документації в частині надання згоди на поширення інформації, що містить будь-які персональні дані про працівників, посадових осіб учасника;
- пункту 7 Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» щодо надання інформації про основний інженерно-технічний персонал?
2. З яких причин протоколи засідань тендерного комітету від 27 серпня 2020 року №1487 та від 03 вересня 2020 року №1508 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-15 14:33:01

Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-09-30-000070

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) надає пояснення на запит, опублікований 09 жовтня 2020 року, за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень 1-го та 3-го поверхів адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А), оголошення № UA-2020-08-04-000264-a.
1. Яким чином учасник ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 03 вересня 2020 року №1508), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 Розділу ІІІ. тендерної документації в частині надання згоди на поширення інформації, що містить будь-які персональні дані про працівників, посадових осіб учасника
Тендерною документацією не передбачено надання окремих документів щодо отримання згоди на поширення/використання персональних даних. Пункт 1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції інформує учасника про таке: «Для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 № 2297-VI і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону». Тобто учасник погоджується з тим, що, надаючи інформацію з персональними даними, Замовник може поширювати її згідно із Законом.
- пункту 7 Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» щодо надання інформації про основний інженерно-технічний персонал
Учасник ТОВ «МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» виконав вимоги тендерної документації пункту 7 Додатка 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі», надавши довідку у довільній формі (Scan_Дов.робітників МЕГА.jpg) про наявність в Учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі, в якій зазначив посаду кожного працівника, чим підтвердив основний інженерно-технічний персонал. Тендерною документацією не встановлено інших вимог для надання окремих підтвердних документів.
Враховуючи викладене, всю належну інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, учасником ТОВ «МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надано в повному обсязі.
2. З яких причин протоколи засідань тендерного комітету від 27 серпня 2020 року №1487 та від 03 вересня 2020 року №1508 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні?

Частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, у тому числі 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Водночас Законом та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не встановлено формату оприлюднення документа (doc, docx, ppt, pptx, pdf, jpeg, png, тощо). Секретар тендерного комітету під час оприлюднення текстового файла накладає електронний цифровий підпис і в такий спосіб засвідчує, що текстовий формат документа повністю відповідає оргіналу.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ 3 419 425,24
UAH з ПДВ
3 419 425,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД АТЛАНТ КОМПАНІ 3 536 314,52
UAH з ПДВ
3 536 314,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛІТБУД-М" 3 646 812,55
UAH з ПДВ
3 572 822,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХНОЕЛІТСТРОЙ 3 670 060,98
UAH з ПДВ
3 596 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
14 вересня 2020 08:31
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:20
Довідка про Договір
08 вересня 2020 10:20
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:20
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:20
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:20
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:20
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:20
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:20
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:19
Додатки №1-6
08 вересня 2020 10:19
Додатки №1-6
18 серпня 2020 09:22
Scan_Обладнання 2.jpg
18 серпня 2020 09:22
Scan_Обладнання 1.jpg
18 серпня 2020 09:22
Scan_Дов. про обладнання.jpg
18 серпня 2020 09:22
Scan_Код ІПН директора.jpg
18 серпня 2020 09:22
Scan_Відгук дл Дог._735.jpg
18 серпня 2020 09:22
Scan Аналог Дог._735.rar
18 серпня 2020 09:22
Scan_Рішеня зборів.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Наказ про директора.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Відгук до Дог._299.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan Аналог Дог._299.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan_Лист на дозвіл.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Дов. Ст.17.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Дов. з МВС МЕГА.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Дов. про судимість.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Додаток до ліцензії.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Ліцензія.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Дов. заборгованості.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_ЄДРПОУ_2.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Дов з ГУ ДПС.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_ЄДРПОУ_1.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan_Дов. БАНК.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan Проект Договору.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan_Витяг ПДВ.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan Статут МЕГА.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan_Дов.робітників МЕГА.jpg
18 серпня 2020 09:21
Scan Смета ИВР.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan Смета ЛС 3.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan Смета ЛС 2_2.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan Смета ЛС 2_1.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan Смета ЛС1_2.rar
18 серпня 2020 09:21
Scan. Смета ДЦ ОС ЛС1_1.rar
18 серпня 2020 09:21
1.imd
18 серпня 2020 09:21
Інформ дов. МЕГА.pdf
18 серпня 2020 09:21
Scan_Цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

17 серпня 2020 13:01
Scan_Побутівка.jpg
17 серпня 2020 13:01
Паспорт.rar
17 серпня 2020 13:01
Scan_Обладнання 1.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Код ІПН.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Наказ про директора.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Рішення зборів 2.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Рішення зборів 1.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Дов_ка про субчиків.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Відгук 2.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Відгук 1.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Лист на дозвіл.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan Анаог Дог_1173.rar
17 серпня 2020 13:01
Scan_Додаток до Ліцензії.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_ЛІЦЕНЗІЯ.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Дов_ка з банку.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_ВИТЯГ ПДВ.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Виписка ЄДРПОУ 2.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Виписка ЄДРПОУ 1.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan Аналог Дог_846.rar
17 серпня 2020 13:01
Scan Аналог Дог._845.rar
17 серпня 2020 13:01
Scan СТАТУТ.rar
17 серпня 2020 13:01
Scan_Дов_ка про користь.jpg
17 серпня 2020 13:01
Scan_Дов_ка по СТ.17.jpg
17 серпня 2020 13:00
Скан. Смета 3_2.rar
17 серпня 2020 13:00
Scan_Дов_ка з МВС.jpg
17 серпня 2020 13:00
Скан.Смета 3_1.rar
17 серпня 2020 13:00
Скан. Смета 2_2.rar
17 серпня 2020 13:00
Скан .Смета 2_1.rar
17 серпня 2020 13:00
Скан. Смета 1_2.rar
17 серпня 2020 13:00
Scan_Довідка з ДФС.jpg
17 серпня 2020 13:00
Scan Договір_Проект.rar
17 серпня 2020 13:00
Скан. Смета 1_1.rar
17 серпня 2020 13:00
Scan Дов_ка про ТВ.rar
17 серпня 2020 13:00
23.imd

Публічні документи

20 серпня 2020 09:59
Цінова пропозиція.rar
20 серпня 2020 09:59
СТАТУТ.pdf
20 серпня 2020 09:59
Подяка Мерседес.jpg
20 серпня 2020 09:59
Лицензия Елитбуд-М.PDF
20 серпня 2020 09:59
Лист Елітбуд - М 3.pdf
20 серпня 2020 09:59
Лист Елітбуд - М 2.pdf
20 серпня 2020 09:59
Лист Елітбуд - М 1.pdf
20 серпня 2020 09:59
Інформаційна довідка.PDF
20 серпня 2020 09:59
ВИТЯГ_ПЛАТНИКА ПДВ.pdf
20 серпня 2020 09:59
ВИПИСКА_ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 11:18
SCAN_СТАТУТ.pdf
19 серпня 2020 11:18
SCAN_Протокол зборів 2_016.pdf
19 серпня 2020 11:18
SCAN_Протокол зборів 1_015.pdf
19 серпня 2020 11:18
SCAN_Витяг про ПДВ _006.pdf
19 серпня 2020 11:17
SCAN_Виписка з ЄДРПОУ 2_009.pdf
19 серпня 2020 11:17
SCAN_Виписка з ЄДРПОУ 1_008.pdf
19 серпня 2020 11:17
SCAN_Банк_рахунок_010.pdf
19 серпня 2020 11:17
SCAN__Ліцензія_001.pdf
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов. про обладнання.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Посвідчення.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов. про робітників.jpg
19 серпня 2020 11:17
SCAN_Дипломи.pdf
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов про ІТР.jpg
19 серпня 2020 11:17
SCAN_Відгуки.pdf
19 серпня 2020 11:17
SCAN_Аналог дог.pdf
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов. про Ст.17 ТЕС.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов. з МВС.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Довідка заборг..jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов. про судимість.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов. про обов_язки.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_дов. про користь.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Дов. про дит.працю.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan Проект Договору.rar
19 серпня 2020 11:17
Scan_Довідка про Договір.jpg
19 серпня 2020 11:17
Скан.Смета 3_2.rar
19 серпня 2020 11:17
Скан.Смета 3_1.rar
19 серпня 2020 11:17
Скан.Смета 2_2.rar
19 серпня 2020 11:17
скан.Смета 2_1.rar
19 серпня 2020 11:17
Scan Смета1 ДЦ ОС ИВР ЛС3.rar
19 серпня 2020 11:17
15.imd
19 серпня 2020 11:17
Scan_Інформ дов.ТЕС.jpg
19 серпня 2020 11:17
Scan_Пропозиція ТЕС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ

ТОВ БУД АТЛАНТ КОМПАНІ

ТОВ "ЕЛІТБУД-М"

ТОВ ТЕХНОЕЛІТСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ
#43026520
Переможець 3 419 425,24
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ
#43026520
3 419 425,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:26
Графік виконання робіт (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:25
Ду 1 до договору 1136 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:56
Договір 1136 АТ-20 від 23.09.2020 р..pdf укладений
23 вересня 2020 17:56
Графік виконання робіт до договору 1136АТ-2020.pdf укладений
23 вересня 2020 17:56
ЛК 212 до договору 1136АТ-20.pdf укладений
23 вересня 2020 17:56
ЛК 211 до договору 1136АТ-20.pdf укладений
23 вересня 2020 17:56
ПВР до договору 1136АТ-20 від 23.09.2020.pdf укладений
23 вересня 2020 17:56
ДЦ до договору 1136АТ-20від 23.09.2020.pdf укладений
23 вересня 2020 17:56
ЛК 213 до договору 1136АТ-20.pdf укладений
23 вересня 2020 17:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 1136/АТ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 001 684,06
UAH (в тому числі ПДВ 500 280,68 UAH)