Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2020 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 699 494,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 994,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Здійснення Замовником попередньої оплати у розмірі 30% від загальної ціни Договору, передбаченої п. 3.1 цього Договору, і становить __________,00 грн. (__________________ грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% – ______________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), що усього з ПДВ становить ___________,00 грн. _______________ грн. 00 коп.) на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 20 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання (неповного використання) авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та 20 відсотків річних, а Підрядник зобов’язаний задовольнити таку вимогу протягом 5 календарних днів з моменту її направлення Замовником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок здійснюється Замовником шляхом оплати за фактом якісного виконання робіт на підставі підписаних Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3) у термін до 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, з врахуванням суми фактично отриманого авансу. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 08:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 08:50 |
ТД_ВТ_4522_Опалчення 16а.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000070 ● 48fbd03e3ad2473582ec8db47d4ebb9d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.09.2020 №56
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.09.2020 №56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-08-04-000264-a 04.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 15:48:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень 1-го та 3-го поверхів адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А (ДК 021:2015:45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-04-000264-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасник ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 03 вересня 2020 року №1508), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 Розділу ІІІ. тендерної документації в частині надання згоди на поширення інформації, що містить будь-які персональні дані про працівників, посадових осіб учасника;
- пункту 7 Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» щодо надання інформації про основний інженерно-технічний персонал?
2. З яких причин протоколи засідань тендерного комітету від 27 серпня 2020 року №1487 та від 03 вересня 2020 року №1508 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-15 14:33:01
Пояснення на запит у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-09-30-000070
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) надає пояснення на запит, опублікований 09 жовтня 2020 року, за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень 1-го та 3-го поверхів адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А), оголошення № UA-2020-08-04-000264-a.
1. Яким чином учасник ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 03 вересня 2020 року №1508), обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 Розділу ІІІ. тендерної документації в частині надання згоди на поширення інформації, що містить будь-які персональні дані про працівників, посадових осіб учасника
Тендерною документацією не передбачено надання окремих документів щодо отримання згоди на поширення/використання персональних даних. Пункт 1 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції інформує учасника про таке: «Для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 № 2297-VI і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону». Тобто учасник погоджується з тим, що, надаючи інформацію з персональними даними, Замовник може поширювати її згідно із Законом.
- пункту 7 Додатку 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» щодо надання інформації про основний інженерно-технічний персонал
Учасник ТОВ «МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» виконав вимоги тендерної документації пункту 7 Додатка 4 «Технічні вимоги до предмета закупівлі», надавши довідку у довільній формі (Scan_Дов.робітників МЕГА.jpg) про наявність в Учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі, в якій зазначив посаду кожного працівника, чим підтвердив основний інженерно-технічний персонал. Тендерною документацією не встановлено інших вимог для надання окремих підтвердних документів.
Враховуючи викладене, всю належну інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, учасником ТОВ «МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надано в повному обсязі.
2. З яких причин протоколи засідань тендерного комітету від 27 серпня 2020 року №1487 та від 03 вересня 2020 року №1508 не містять підписів усіх членів тендерного комітету присутніх на їх засіданнях або обґрунтованої відмови від підпису або інформації про їх відсутність на засіданні?
Частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, у тому числі 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Водночас Законом та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не встановлено формату оприлюднення документа (doc, docx, ppt, pptx, pdf, jpeg, png, тощо). Секретар тендерного комітету під час оприлюднення текстового файла накладає електронний цифровий підпис і в такий спосіб засвідчує, що текстовий формат документа повністю відповідає оргіналу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ |
3 419 425,24
UAH з ПДВ
|
3 419 425,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУД АТЛАНТ КОМПАНІ |
3 536 314,52
UAH з ПДВ
|
3 536 314,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІТБУД-М" |
3 646 812,55
UAH з ПДВ
|
3 572 822,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХНОЕЛІТСТРОЙ |
3 670 060,98
UAH з ПДВ
|
3 596 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ #43026520 |
Переможець |
3 419 425,24
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:26
|
Графік виконання робіт (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:25
|
Ду 1 до договору 1136 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
Договір 1136 АТ-20 від 23.09.2020 р..pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
Графік виконання робіт до договору 1136АТ-2020.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
ЛК 212 до договору 1136АТ-20.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
ЛК 211 до договору 1136АТ-20.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
ПВР до договору 1136АТ-20 від 23.09.2020.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
ДЦ до договору 1136АТ-20від 23.09.2020.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
ЛК 213 до договору 1136АТ-20.pdf | укладений |
23 вересня 2020 17:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 1136/АТ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |