Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд за будівництвом об’єкта: «Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)»
Очікувана вартість
435 361,56 UAH
UA-2020-08-03-004964-a d8e145ba0ec3460daa7fa6309e9be070
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Бабарика

+380624740526
+380624740402
cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55
Контактна особа: Інна Бабарика
+380624740526,+380624740402
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Закупівля технічного нагляду оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Закупівля технічного нагляду для субпроектів в рамках "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України" можлива лише відповідно до розділу 4 Посібника із закупівель ЄІБ.
Технічний нагляд за будівельними роботами здійснюється відповідно до чинного законодавства, визначеного ст. 3 та ст. 11 ЗУ «Про архітектурну діяльність» № 687-XIV від 20 травня 1999 року.
Порядок проведення технічного нагляду визначено Кабінетом Міністрів України у Постанові від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури».
Відібраний учасник процедури закупівель буде надавати послуги технічного нагляду в будівництві відповідно до предмету та обсягу договорів підряду.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за будівництвом об’єкта: «Капітальний ремонт (термомодернізація). Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі лікувально-терапевтичного корпусу «Центральної міської лікарні» (п’ятиповерховий). Адреса: Донецька обл. м. Торецьк, вул. Центральна, 55» (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, місто Торецьк, вул. Центральна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

03 серпня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "СТРАТЕГІЯ"
#38914550
Переможець 435 361,56
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 11:17
ду 5 від 26.11.2021.PDF зміни до договору
26 листопада 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 13:41
ду 4. від 27.07.2021.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 10:50
ду 4. від 27.07.2021.PDF зміни до договору
27 липня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 15:47
ду 4 від 04.06.2021.PDF зміни до договору
07 червня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 17:15
ду 3 від 23.03.2021.PDF зміни до договору
23 березня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:12
дод.угода №2.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:27
Сканировать1.PDF зміни до договору
05 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 17:29
DN2A_31 договір на технагляд.PDF укладений
03 серпня 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі змінами порядку та строків фінансування за Договором відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про внесення змін до наказу Мінрегіону від 07.06.2019року № 128» від 24.11.2020р. № 288 перерозподілено фінансування за надані послуги з 2020року на 2021рік
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з подовженням дії спільного з Європейським інвестиційним банком проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» до 30.10.2021року Сторони домовились внести зміни до п. 7.2. Договору № 359 від 03.08.2020р. (надалі – Договір). 2. Сторони домовились викласти п. 7.2. Договору в наступній редакції: «Цей Договір укладається на строк, визначений договором підряду, укладеним між Замовником та Підрядником, та діє до 30.10.2021року, але у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з затвердженням плану фінансування на 2021рік проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» Сторони домовились внести зміни до п. 7.2. Договору № 359 від 03.08.2020р. (надалі – Договір). 2. Сторони домовились викласти п. 7.2. Договору в наступній редакції: «Цей Договір укладається на строк, визначений договором підряду, укладеним між Замовником та Підрядником, та діє до 31.03.2022року, але у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з затвердженням плану фінансування на 2021рік проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» Сторони домовились внести зміни до п. 7.2. Договору № 359 від 03.08.2020р. (надалі – Договір). 2. Сторони домовились викласти п. 7.2. Договору в наступній редакції: «Цей Договір укладається на строк, визначений договором підряду, укладеним між Замовником та Підрядником, та діє до 31.03.2022року, але у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 4.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): при внесені додаткової угоди 27.07.2021 в системі не виправлено термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з затвердженням плану фінансування на 2021рік проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» Сторони домовились внести зміни до п. 7.2. Договору № 359 від 03.08.2020р. (надалі – Договір). 2. Сторони домовились викласти п. 7.2. Договору в наступній редакції: «Цей Договір укладається на строк, визначений договором підряду, укладеним між Замовником та Підрядником, та діє до 31.12.2022року, але у будь-якому разі - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML