Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби загального призначення)
44160000-9 Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (General purpose pipes)
Очікувана вартість
16 871 633,33 UAH
UA-2020-08-03-004719-a 29df6ae37ae94a1fb585ee4b1a7d3255
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія В’ячеславівна

+380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Контактна особа: Мельник Наталія В’ячеславівна
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Додаткові контактні особи: Перфун Віктор Йосипович
(044) 364-08-84
Панченко Сергій Петрович
(044) 364-02-50
Захарченко Олексій Анатолійович
(044)364-02-30
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC “Centrenergo”
National ID: 22927045
Contact point: Melnyk Nataliia
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Additional contacts: Perfun Victor
(044) 364-08-84
Panchenko Sergey
(044) 364-02-50
Zakharchenko Oleksii
(044)364-02-30

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 16 871 633,33 UAH без ПДВ
Publication date: 03 серпня 2020 16:54
Enquiries until: 11 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 17 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 16 871 633 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Scope of the procurement
Лот №1: Труби загального призначення для потреб Вуглегірської ТЕС, Зміївської ТЕС та Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго»; Лот №2: Труби загального призначення для потреб Вуглегірської ТЕС ПАТ «Центренерго»; Лот №3: Труби загального призначення для потреб Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго»; Лот №4: Труби загального призначення для потреб Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго».
Розгорнути Згорнути
Lot №1: General purpose pipes for the needs of the Vuglegirska TPP, the Zmiivska TPP and the Trypilska TPP of PJSC "Centrenergo"
Lot №2: General purpose pipes for the needs of the Vuglegirska TPP of PJSC "Centrenergo"
Lot №3: General purpose pipes for the needs of the Zmiivska TPP of PJSC "Centrenergo"
Lot №4: General purpose pipes for the needs of the Trypilska TPP of PJSC "Centrenergo"
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 вересня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 14:28
Додаток №8 до Тендерної документації.docx
11 вересня 2020 14:28
Додаток №7 до Тендерної документації.docx
11 вересня 2020 14:28
Додаток №6 до Тендерної документації Проект договору.docx
11 вересня 2020 14:28
Додаток №5 до Тендерної документації.docx
11 вересня 2020 14:27
Додаток №4 до Тендерної документації.docx
11 вересня 2020 14:27
Додаток №3 до Тендерної документації.docx
11 вересня 2020 14:27
Додаток №2 до Тендерної документації.docx
11 вересня 2020 14:27
Додаток №1 до Тендерної документації.docx
11 вересня 2020 14:27
Перелік змін до Тендерної документації (114-ВЗ-2).docx
04 вересня 2020 15:02
Перелік змін до Тендерної документації (114-ВЗ-1).docx
28 серпня 2020 15:32
Перелік змін до Тендерної документації (114-ВЗ).docx
11 вересня 2020 14:27
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 11.09.2020р.docx
04 вересня 2020 15:02
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 04.09.2020р.docx
28 серпня 2020 15:32
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 28.08.2020р.docx
03 серпня 2020 16:51
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 03.08.2020р.docx
11 вересня 2020 14:27
ТД Труби загального призначення (114-ВЗ-2).docx
04 вересня 2020 15:02
ТД Труби загального призначення (114-ВЗ-1).docx
28 серпня 2020 15:32
ТД Труби загального призначення (114-ВЗ).docx
03 серпня 2020 16:51
ТД Труби загального призначення (114-В).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрый день!
Дата подання: 04 серпня 2020 11:41
Дата відповіді: 06 серпня 2020 11:42
Скажіть будь ласка Лот№1 довжина труби допускається 6 метрової і допускається один поперечний шов
Відповідь: Добрий день!
Повідомляємо, що ГОСТ 10704-91 зазначеним у технічних умовах регламентується мінімально допустима довжина труби, а ГОСТ 10706-76 регламентує допустиму кількість поперечних швів.
Добрий день!
Дата подання: 04 серпня 2020 11:42
Дата відповіді: 06 серпня 2020 11:42
Скажіть будь ласка Лот№1 довжина труби допускається 6 метрової і допускається один поперечний шов
Відповідь: Добрий день!
Повідомляємо, що ГОСТ 10704-91 зазначеним у технічних умовах регламентується мінімально допустима довжина труби, а ГОСТ 10706-76 регламентує допустиму кількість поперечних швів.
щодо внесення змін до технічних вимог
Дата подання: 18 серпня 2020 10:16
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:27
Доброго дня! Проведено аналіз та отримано консультації від українських заводів-виробників стосовно виробництва труб сталевих електрозварних по ГОСТ 10704-91/10705-80 та труб сталевих безшовних по ГОСТ 8732-78 відповідно до вимог технічного завдання Замовника. Враховуючи отриману інформацію, просимо внести зміни до технічного завдання по нижчезазначеним позиціям: 1) Трубу 108х6 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 замінити на трубу 108х4 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 або трубу 108х6 ГОСТ 8732-78; 2) Трубу 133х5,5 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 замінити на трубу 133х4 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 або на трубу 133х6 ГОСТ 8732-78; 3) Трубу 57х6 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 замінити на трубу 57х4 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 або на трубу 57х6 ГОСТ 8732-78; 4) Трубу 76х6 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 замінити на трубу 76х4 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 або на трубу 76х6 ГОСТ 8732-78; 5) Трубу 102х5,5 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 замінити на трубу 102х4 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 або трубу 102х6 ГОСТ 8732-78; 6) Трубу 219х9 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 замінити на трубу 219х8 ГОСТ 10704-91/Б-Ст3сп ГОСТ 10705-80 або на трубу 219х9 ГОСТ 8732-78; 7) Трубу 20х2,8 ГОСТ 8732-78/В 20 ГОСТ 8731-74 замінити на трубу 20х3 В 20 ГОСТ 8734-75; 8) Трубу 25х3 ГОСТ 8732-78/В 20 ГОСТ 8731-74 замінити на трубу 25х3 В 20 ГОСТ 8734-75; 9) Труба 28х3 ГОСТ 8732-78/В 20 ГОСТ 8731-74 замінити на трубу 28х3 В 20 ГОСТ 8734-75.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Питання щодо доповнення технічних характеристик продукції найближчим часом буде розглянуто і відповідні зміни будуть внесені в технічну частину тендерної документації.
щодо технічних вимог
Дата подання: 18 серпня 2020 10:32
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:28
Шановний Замовнику! Прохання внести зміни до технічного завдання ТД (ЛОТ 2, ЛОТ 3, ЛОТ 4) та розглянути можливість надання пропозиції з маркою сталі 1-3пс/сп по нижчезазначеним позиціям: Труба 20х20х2 ГОСТ 8639-82/В 10ГОСТ 13663-86; Труба 40х20х3 ГОСТ 8639-82/В 10ГОСТ 13663-86; Труба 60х40х3 ГОСТ 8639-82/В 10ГОСТ 13663-86; Труба 40х40х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86; Труба 40х30х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86; Труба 50х25х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86; Труба 40х25х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання щодо доповнення технічних характеристик продукції найближчим часом буде розглянуто і відповідні зміни будуть внесені в технічну частину тендерної документації.
щодо технічних вимог
Дата подання: 18 серпня 2020 10:32
Дата відповіді: 20 серпня 2020 13:28
Шановний Замовнику! Прохання внести зміни до технічного завдання ТД (ЛОТ 2, ЛОТ 3, ЛОТ 4) та розглянути можливість надання пропозиції з маркою сталі 1-3пс/сп по нижчезазначеним позиціям: Труба 20х20х2 ГОСТ 8639-82/В 10ГОСТ 13663-86; Труба 40х20х3 ГОСТ 8639-82/В 10ГОСТ 13663-86; Труба 60х40х3 ГОСТ 8639-82/В 10ГОСТ 13663-86; Труба 40х40х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86; Труба 40х30х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86; Труба 50х25х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86; Труба 40х25х3 ГОСТ 8639-82/В 10 ГОСТ 13663-86.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання щодо доповнення технічних характеристик продукції найближчим часом буде розглянуто і відповідні зміни будуть внесені в технічну частину тендерної документації.
щодо внесення змін до технічних вимог
Дата подання: 21 серпня 2020 16:46
Дата відповіді: 26 серпня 2020 16:01
Шановний Замовнику! Прохання внести зміни до технічного завдання ТД ( ЛОТ 4), а саме : 1) Трубу 57х9 ГОСТ 8732-78 замінити на трубу 57х8 або 57х10 ГОСТ 8732-78. Вищевказана позиція не виготовляється в Україні з товщиною стінки 9.
Відповідь: Добрий день!
В найкоротший термін буде проведено моніторинг ринку України на наявність Труби 57×9 ГОСТ 8732-78. У разі підтвердження відсутності вищезазначеної продукції на ринку України, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 11 вересня 2020 15:07
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:52
Доброго дня! Шановний замовнику, щодо кваліфікаційних критеріїв до Лоту №1 викладених в тендерній документації затрвердженої протоколом № 114-ВЗ/2 від 11.09.2020р., а саме - надання сертифікату відповідності Продукції вимогам технічних регламентів безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е та Модуль В) Просимо надати детальне обгрунтування стосовно надання сертифікатів саме на модулі Е та В, адже згідно законодавства затверджено та класифіковано досить інших процедур оцінки відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником встановлена вимога надання Сертифікату відповідності (Модуль Е) та Сертифікат відповідності експертизи типу (Модуль В) з посиланням на діючий Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (Постанова Кабінету Міністрів України №35 від 19.01.2011 або №27 від 16.01.2019), так як технічний регламент є нормативно-правовим актом, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ним процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Застосування технічних регламентів регулює Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовують до такої продукції є обов’язковою. Пунктом 7 даного регламенту визначено перелік продукції, що відноситься до категорій обладнання, що працює під тиском.
В свою чергу пунктом 43 Технічного регламенту передбачено наступні процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій:
категорія III:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н;
Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що застосовується до даної процедури закупівлі).
Підпункт 3 п. 43 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), визначає перелік процедур оцінки відповідності, що застосовуються до категорії III. Цей перелік передбачає можливість застосування у тому числі процедур, передбачених модулями В (тип виробництва) і Е, тому вимога Замовника надати сертифікати відповідності за модулями B і E повністю відповідає чинним стандартам та законодавству.
Відповідно до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Це означає, що будь-який виробник має можливість обрати у тому числі процедури оцінки відповідності, передбачені модулями В (тип виробництва) і Е, та отримати відповідні сертифікати, що вимагаються Замовником.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 вересня 2020 15:13
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:52
Вимогу надання в якості підтвердження кваліфікаційних вимог - сертифікату відповідності продукції вимогам ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ БЕЗПЕКИ ОБЛАДНАННЯ, ЩО ПРАЦЮЄ ПІД ТИСКОМ (МОДУЛЬ В, ЗГІДНО ПОСТАНОвИ КАБІНЕТУ МІНАСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 19.01.2011 №35 АБО 27 ВІД 16.01.2019Р. ТА сертифікату відповідності продукції вимогам ТЕХНІЧНОГО РЕГЛАМЕНТУ БЕЗПЕКИ ОБЛАДНАННЯ, ЩО ПРАЦЮЄ ПІД ТИСКОМ (МОДУЛЬ Е) вважаємо дискримінаційною та просимо видалити із тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником встановлена вимога надання Сертифікату відповідності (Модуль Е) та Сертифікат відповідності експертизи типу (Модуль В) з посиланням на діючий Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (Постанова Кабінету Міністрів України №35 від 19.01.2011 або №27 від 16.01.2019), так як технічний регламент є нормативно-правовим актом, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ним процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Застосування технічних регламентів регулює Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовують до такої продукції є обов’язковою. Пунктом 7 даного регламенту визначено перелік продукції, що відноситься до категорій обладнання, що працює під тиском.
В свою чергу пунктом 43 Технічного регламенту передбачено наступні процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій:
категорія III:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н;
Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що застосовується до даної процедури закупівлі).
Підпункт 3 п. 43 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), визначає перелік процедур оцінки відповідності, що застосовуються до категорії III. Цей перелік передбачає можливість застосування у тому числі процедур, передбачених модулями В (тип виробництва) і Е, тому вимога Замовника надати сертифікати відповідності за модулями B і E повністю відповідає чинним стандартам та законодавству.
Відповідно до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Це означає, що будь-який виробник має можливість обрати у тому числі процедури оцінки відповідності, передбачені модулями В (тип виробництва) і Е, та отримати відповідні сертифікати, що вимагаються Замовником.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000019 ● cb2aaac8a0f54f368a0e7ff473f31990
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2020-08-03-004719-a 03.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби загального призначення)
Опис предмету закупівлі:
Труби загального призначення для потреб Вуглегірської ТЕС, Зміївської ТЕС та Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені в Додатку №7 до Тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 739 666,67 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 87 396,67 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 262190 UAH


Title: Lot 1. 44160000-9 Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (General purpose pipes)
Description: General purpose pipes for the needs of the Vuglegirska TPP, the Zmiivska TPP and the Trypilska TPP of PJSC "Centrenergo"
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language.
The terms of security and the method of submission are set out in Annex №7 to the Bidding Documents.
Current status: Complete
Estimated total value: 8 739 666,67 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 87 396,67 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 27 жовтня 2020 12:04
Auction planned date: 27 жовтня 2020 12:04
Закінчення: 27 жовтня 2020 12:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

314 т
44163100-1 Труби Інформація зазначена у Тендерній документації
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 10 жовтня 2020  —  31 січня 2021

44163100-1 Pipes Information provided in bidding documentation
CPV: 44160000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання-передачі Продукції. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені в Додатку №7 до Тендерної документації Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Добрый день!
Дата подання: 04 серпня 2020 08:16
Дата відповіді: 04 серпня 2020 11:32
Скажите пожалуйста Лот№1 длина трубы допускается 6 метровой и допускается один поперечный шов
Відповідь: Добрий день! Будь ласка, поставте запитання українською мовою. Дякуємо
щодо наяності дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 11 вересня 2020 17:19
Дата відповіді: 15 вересня 2020 14:54
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що умовами останньої редакції тендерної документації (по Лоту №1) встановлено дискримінаційні вимоги, які грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників. З метою уникнення дискримінації учасників, просимо Вас внести зміни у Додаток 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю товарів 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби загального призначення) (Лот №1)», а саме у п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та викласти його у наступній редакції: • учасники, які є виробниками продукції- довідка в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази для виробництва продукції, що закуповується. В складі тендерної пропозиції учасник має надати: 1) Сертифікат відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27 згідно наступних процедур оцінки відповідності (або діючий сертифікат відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. №35): - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу); або - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і F (відповідність типу на основі перевірки обладнання, що працює під тиском); або - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і Е (відповідність типу на основі забезпечення якості обладнання, що працює під тиском); або - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і С2 (відповідність типу на основі внутрішнього контролю виробництва з проведенням перевірок обладнання, що працює під тиском, під наглядом через певні інтервали часу); або - модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості). Виробник може обрати одну з вищезазначених процедур оцінки відповідності. 2) Декларацію на відповідність згідно з технічним регламентом безпеки обладнання, що працює під тиском. • учасники, які не є виробниками продукції- документ, який підтверджує наявність договірних відносин (намірів) з виробником (-ами) або уповноваженим представником (-ами) виробника (-ів) продукції, що закуповується (дилерський договір або гарантійний лист виробника (-ків) або свідоцтво дилера, тощо). В складі тендерної пропозиції учасник має надати: 1) Сертифікат відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2019 р. №27 згідно наступних процедур оцінки відповідності (або діючий сертифікат відповідності Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 р. №35): - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і D (відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу); або - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і F (відповідність типу на основі перевірки обладнання, що працює під тиском); або - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і Е (відповідність типу на основі забезпечення якості обладнання, що працює під тиском); або - модулі В (експертиза типу - типу виробництва) і С2 (відповідність типу на основі внутрішнього контролю виробництва з проведенням перевірок обладнання, що працює під тиском, під наглядом через певні інтервали часу); або - модуль Н (відповідність на основі цілковитого забезпечення якості), виданий виробнику продукції (виробник може обрати одну з вищезазначених процедур оцінки відповідності). 2) Декларацію на відповідність згідно з технічним регламентом безпеки обладнання, що працює під тиском (від виробника або уповноваженого представника виробника). В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником встановлена вимога надання Сертифікату відповідності (Модуль Е) та Сертифікат відповідності експертизи типу (Модуль В) з посиланням на діючий Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (Постанова Кабінету Міністрів України №35 від 19.01.2011 або №27 від 16.01.2019), так як технічний регламент є нормативно-правовим актом, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ним процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Застосування технічних регламентів регулює Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовують до такої продукції є обов’язковою. Пунктом 7 даного регламенту визначено перелік продукції, що відноситься до категорій обладнання, що працює під тиском.
В свою чергу пунктом 43 Технічного регламенту передбачено наступні процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій:
категорія III:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н;
Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що застосовується до даної процедури закупівлі).
Підпункт 3 п. 43 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), визначає перелік процедур оцінки відповідності, що застосовуються до категорії III. Цей перелік передбачає можливість застосування у тому числі процедур, передбачених модулями В (тип виробництва) і Е, тому вимога Замовника надати сертифікати відповідності за модулями B і E повністю відповідає чинним стандартам та законодавству.
Відповідно до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Це означає, що будь-який виробник має можливість обрати у тому числі процедури оцінки відповідності, передбачені модулями В (тип виробництва) і Е, та отримати відповідні сертифікати, що вимагаються Замовником.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 жовтня 2020
UA-2020-08-03-004719-a29df6ae37ae94a1fb585ee4b1a7d3255
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Місцезнаходження: 08711, Україна, Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СТІЛС УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 09:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 09:13
ТОВ "ЗСП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:28
ПДВ .pdf
02 вересня 2020 14:28
Управління якістю.PDF
02 вересня 2020 14:28
Статут.PDF
02 вересня 2020 14:28
Статут копія.PDF
02 вересня 2020 14:28
Сертификат екологія.PDF
02 вересня 2020 14:28
Протокол ТОВ1.PDF
02 вересня 2020 14:28
Протокол №24 31082020.pdf
02 вересня 2020 14:28
Протокол 7 от 10.09.2015.pdf
02 вересня 2020 14:28
ПДВ копія.PDF
02 вересня 2020 14:28
Опис копія.PDF
02 вересня 2020 14:28
Обладнення.PDF
02 вересня 2020 14:28
Наказ директор.PDF
02 вересня 2020 14:28
Ліцензія.PDF
02 вересня 2020 14:28
КТЦ 116.pdf
02 вересня 2020 14:28
Ключи.rar
02 вересня 2020 14:28
ключи ліцензія.rar
02 вересня 2020 14:28
Додаток3.PDF
02 вересня 2020 14:28
Додаток 1.PDF
02 вересня 2020 14:28
Договір і відгук СЕВГОК.PDF
02 вересня 2020 14:28
гарантія 792.pdf
02 вересня 2020 14:28
Відгук.pdf
02 вересня 2020 14:28
Витяг.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 22927045 Тип замовника: Замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання Категорія підприємства: Великі підприємства 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби загального призначення) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-08-03-004719-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СТІЛС УКРАЇНА" (Лот 1) 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 39548960 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в учасника серед документів оприлюднених на сайті Прозорро відсутній Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль В) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019 та Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019, що не відповідає умовам частини 1 Додатку №2 до Тендерної документації. - в учасника серед документів оприлюднених на сайті Прозорро відсутні видаткові накладні, що не відповідає умовам частини 2 Додатку №2 до Тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасники, які не є виробниками продукції – документ, який підтверджує наявність договірних відносин (намірів) з виробником (-ами) або з уповноваженим представником (-ами) виробника (-ів) продукції, що закуповується (дилерський договір або гарантійний лист виробника (-ків) або свідоцтво дилера, тощо). В складі тендерної пропозиції учасник має надати: Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль В) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019, виданий виробнику продукції; Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019, виданий виробнику продукції; Декларацію відповідності від виробника або уповноваженого представника виробника. - довідка в довільній формі про постачання труб загального призначення, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів разом з документальним підтвердженням їх виконання (видаткові накладні та листи-відгуки від організацій - не менше двох).

Документи

21 вересня 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис
09 жовтня 2020 00:26
накл ттн серт_page-0001.pdf
09 жовтня 2020 00:26
Лист розяснення.pdf
21 вересня 2020 17:06
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:02
Соотв ГОСТ 10705 273-530мм.PDF
21 вересня 2020 17:02
Сертифікат Модуль Н (10705).PDF
21 вересня 2020 17:02
Рейтинг (2020).zip
21 вересня 2020 17:02
Ліцензія.zip
21 вересня 2020 17:02
Довіреність_Пустовойт_1.zip
21 вересня 2020 17:02
дов. лиц. рейтин_20200217_0001.pdf
21 вересня 2020 17:01
Гарантія6146.zip
11 вересня 2020 09:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 08:40
Рейтинг_Скан.pdf
11 вересня 2020 08:40
Рейтинг.zip
11 вересня 2020 08:40
Ліцензія_скан.pdf
11 вересня 2020 08:40
Лiцензiя.zip
11 вересня 2020 08:40
Довiренiсть_скан.pdf
11 вересня 2020 08:40
Довiренiсть_Рижий.zip
11 вересня 2020 08:40
Гарантiя_6146.zip
04 вересня 2020 12:02
Електронний підпис
03 вересня 2020 20:19
Цінова пустая.pdf
03 вересня 2020 20:19
Рейтинг.zip
03 вересня 2020 20:19
Протокол.pdf
03 вересня 2020 20:19
Ліцензія_скан.pdf
03 вересня 2020 20:19
Лiцензiя.zip
03 вересня 2020 20:19
Довіреність_скан.pdf
03 вересня 2020 20:19
Довідка-пояснення.pdf
03 вересня 2020 20:19
Довiренiсть_Рижий.zip
03 вересня 2020 20:19
Гарантiя 6143.zip
03 вересня 2020 20:19
Технічни вимоги.pdf
03 вересня 2020 20:19
Рейтинг_Скан.pdf
03 вересня 2020 20:19
Протокол №1.pdf
03 вересня 2020 20:19
Лист УТЗ.pdf
03 вересня 2020 20:19
Договор поставки УТЗ.pdf
03 вересня 2020 20:19
Довідка МТБ.pdf

Документи

21 вересня 2020 18:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:56
довідка ст 17 ч.2.pdf
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Пiдписаний_Лицензия_.pdf
21 вересня 2020 11:07
Пiдписаний_G0920-2418-GL_tender_1.pdf
21 вересня 2020 11:07
Пiдписаний_G0920-2418-GL_tender.pdf
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:58
цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf
21 вересня 2020 10:58
статут (1).PDF
21 вересня 2020 10:58
протокол зборів.PDF
21 вересня 2020 10:58
Додаток 3.pdf
21 вересня 2020 10:58
довідка щодо ліцензій.pdf
21 вересня 2020 10:58
довідка про працівників.pdf
21 вересня 2020 10:58
витяг ПДВ тмк.PDF
21 вересня 2020 10:58
витяг 2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 22927045 Тип замовника: Замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання Категорія підприємства: Великі підприємства 3. Місцезнаходження замовника: Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби загального призначення) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-08-03-004719-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬКОМ " (Лот 1) 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 39122725 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - в учасника серед документів оприлюднених на сайті Прозорро відсутній Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль В) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019 та Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019., що не відповідає умовам частини 1 Додатку №2 до Тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасники, які не є виробниками продукції – документ, який підтверджує наявність договірних відносин (намірів) з виробником (-ами) або з уповноваженим представником (-ами) виробника (-ів) продукції, що закуповується (дилерський договір або гарантійний лист виробника (-ків) або свідоцтво дилера, тощо). В складі тендерної пропозиції учасник має надати: Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль В) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019, виданий виробнику продукції; Сертифікат відповідності продукції вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (Модуль Е) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2011 №35 або №27 від 16.01.2019, виданий виробнику продукції; Декларацію відповідності від виробника або уповноваженого представника виробника.

Документи

21 вересня 2020 18:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:51
7- Витяг з ЄДР (копія).pdf
21 вересня 2020 11:51
6- Інші документи.pdf
21 вересня 2020 11:50
2.13- Технічний паспорт 630.pdf
21 вересня 2020 11:50
2.12- Технічний паспорт 530.pdf
21 вересня 2020 11:50
2.11- Технічний паспорт 426.pdf
21 вересня 2020 11:49
1- Лист розяснення ГОСТ.pdf

Документи

21 вересня 2020 18:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 грудня 2020 10:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:00
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:37
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:31
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:03
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:02
public_doc (15).p7s
09 листопада 2020 15:02
public_doc (11).pdf
09 листопада 2020 15:02
public_doc (15).p7s
09 листопада 2020 15:02
public_doc (11).pdf
05 листопада 2020 16:40
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:36
дов переможця.pdf
05 листопада 2020 16:36
дов переможця.pdf
04 листопада 2020 16:20
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:16
Dovidka_20289427570640548791.pdf (2).p7s
04 листопада 2020 16:16
Dovidka_20289427570640548791 (2).pdf
04 листопада 2020 16:15
Dovidka_20289427570640548791.pdf (2).p7s
04 листопада 2020 16:15
Dovidka_20289427570640548791 (2).pdf
21 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:43
Комерційна Лот1.pdf
21 вересня 2020 17:43
тех вимог Дод 5.pdf
21 вересня 2020 17:43
тех вим Лот1.pdf
21 вересня 2020 17:43
ст 17.pdf
21 вересня 2020 17:43
серт відповід копія 25-19.pdf
21 вересня 2020 17:43
серт відпов копия 47-19.pdf
21 вересня 2020 17:43
МТБ.pdf
21 вересня 2020 17:43
Копя статуту.pdf
21 вересня 2020 17:43
згода проект Дог.pdf
21 вересня 2020 17:43
Довідка обм заходи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"

ТОВ "СТІЛС УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО"

ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ"

ТОВ "ЗСП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗСП" 8 697 800,00
UAH
8 697 800,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО" 8 723 444,38
UAH
8 723 444,38
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:00
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:37
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:31
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:24
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:03
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:02
public_doc (15).p7s
09 листопада 2020 15:02
public_doc (11).pdf
09 листопада 2020 15:02
public_doc (15).p7s
09 листопада 2020 15:02
public_doc (11).pdf
05 листопада 2020 16:40
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:36
дов переможця.pdf
05 листопада 2020 16:36
дов переможця.pdf
04 листопада 2020 16:20
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:16
Dovidka_20289427570640548791.pdf (2).p7s
04 листопада 2020 16:16
Dovidka_20289427570640548791 (2).pdf
04 листопада 2020 16:15
Dovidka_20289427570640548791.pdf (2).p7s
04 листопада 2020 16:15
Dovidka_20289427570640548791 (2).pdf
21 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:43
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:43
Комерційна Лот1.pdf
21 вересня 2020 17:43
тех вимог Дод 5.pdf
21 вересня 2020 17:43
тех вим Лот1.pdf
21 вересня 2020 17:43
ст 17.pdf
21 вересня 2020 17:43
серт відповід копія 25-19.pdf
21 вересня 2020 17:43
серт відпов копия 47-19.pdf
21 вересня 2020 17:43
МТБ.pdf
21 вересня 2020 17:43
Копя статуту.pdf
21 вересня 2020 17:43
згода проект Дог.pdf
21 вересня 2020 17:43
Довідка обм заходи.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:57
Електронний підпис
21 вересня 2020 15:56
довідка ст 17 ч.2.pdf
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 11:07
Пiдписаний_Лицензия_.pdf
21 вересня 2020 11:07
Пiдписаний_G0920-2418-GL_tender_1.pdf
21 вересня 2020 11:07
Пiдписаний_G0920-2418-GL_tender.pdf
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:59
Електронний підпис
21 вересня 2020 10:58
цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf
21 вересня 2020 10:58
статут (1).PDF
21 вересня 2020 10:58
протокол зборів.PDF
21 вересня 2020 10:58
Додаток 3.pdf
21 вересня 2020 10:58
довідка щодо ліцензій.pdf
21 вересня 2020 10:58
довідка про працівників.pdf
21 вересня 2020 10:58
витяг ПДВ тмк.PDF
21 вересня 2020 10:58
витяг 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗСП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗСП"
#40903202
Переможець 8 697 800,00
UAH
03 листопада 2020 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗСП"
#40903202
8 697 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:14
ДУ №1 від 14.01.2021 до Договору № 121-86 від 20.11.2020 (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 15:18
Договір №121-86 від 20.11.2020.pdf укладений
20 листопада 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
Номер договору про закупівлю: 121/86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 0,10
UAH (в тому числі ПДВ 0,02 UAH)