Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44160000-9 Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (General purpose pipes)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
Контактна особа: |
Мельник Наталія В’ячеславівна +380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com |
Додаткові контактні особи: |
Перфун Віктор Йосипович (044) 364-08-84 Панченко Сергій Петрович (044) 364-02-50 Захарченко Олексій Анатолійович (044)364-02-30 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PJSC “Centrenergo” |
National ID: | 22927045 |
Contact point: |
Melnyk Nataliia +380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com |
Additional contacts: |
Perfun Victor (044) 364-08-84 Panchenko Sergey (044) 364-02-50 Zakharchenko Oleksii (044)364-02-30 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 16 871 633,33 UAH без ПДВ |
Publication date: | 03 серпня 2020 16:54 |
Enquiries until: | 11 вересня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 17 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 вересня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 16 871 633 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Lot №2: General purpose pipes for the needs of the Vuglegirska TPP of PJSC "Centrenergo"
Lot №3: General purpose pipes for the needs of the Zmiivska TPP of PJSC "Centrenergo"
Lot №4: General purpose pipes for the needs of the Trypilska TPP of PJSC "Centrenergo"
Тендерна документація
11 вересня 2020 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2020 14:28 |
Додаток №8 до Тендерної документації.docx | |
11 вересня 2020 14:28 |
Додаток №7 до Тендерної документації.docx | |
11 вересня 2020 14:28 |
Додаток №6 до Тендерної документації Проект договору.docx | |
11 вересня 2020 14:28 |
Додаток №5 до Тендерної документації.docx | |
11 вересня 2020 14:27 |
Додаток №4 до Тендерної документації.docx | |
11 вересня 2020 14:27 |
Додаток №3 до Тендерної документації.docx | |
11 вересня 2020 14:27 |
Додаток №2 до Тендерної документації.docx | |
11 вересня 2020 14:27 |
Додаток №1 до Тендерної документації.docx | |
11 вересня 2020 14:27 |
Перелік змін до Тендерної документації (114-ВЗ-2).docx | |
11 вересня 2020 14:27 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 11.09.2020р.docx | |
11 вересня 2020 14:27 |
ТД Труби загального призначення (114-ВЗ-2).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що ГОСТ 10704-91 зазначеним у технічних умовах регламентується мінімально допустима довжина труби, а ГОСТ 10706-76 регламентує допустиму кількість поперечних швів.
Повідомляємо, що ГОСТ 10704-91 зазначеним у технічних умовах регламентується мінімально допустима довжина труби, а ГОСТ 10706-76 регламентує допустиму кількість поперечних швів.
Питання щодо доповнення технічних характеристик продукції найближчим часом буде розглянуто і відповідні зміни будуть внесені в технічну частину тендерної документації.
В найкоротший термін буде проведено моніторинг ринку України на наявність Труби 57×9 ГОСТ 8732-78. У разі підтвердження відсутності вищезазначеної продукції на ринку України, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
В свою чергу пунктом 43 Технічного регламенту передбачено наступні процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій:
категорія III:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н;
Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що застосовується до даної процедури закупівлі).
Підпункт 3 п. 43 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), визначає перелік процедур оцінки відповідності, що застосовуються до категорії III. Цей перелік передбачає можливість застосування у тому числі процедур, передбачених модулями В (тип виробництва) і Е, тому вимога Замовника надати сертифікати відповідності за модулями B і E повністю відповідає чинним стандартам та законодавству.
Відповідно до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Це означає, що будь-який виробник має можливість обрати у тому числі процедури оцінки відповідності, передбачені модулями В (тип виробництва) і Е, та отримати відповідні сертифікати, що вимагаються Замовником.
В свою чергу пунктом 43 Технічного регламенту передбачено наступні процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій:
категорія III:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н;
Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що застосовується до даної процедури закупівлі).
Підпункт 3 п. 43 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), визначає перелік процедур оцінки відповідності, що застосовуються до категорії III. Цей перелік передбачає можливість застосування у тому числі процедур, передбачених модулями В (тип виробництва) і Е, тому вимога Замовника надати сертифікати відповідності за модулями B і E повністю відповідає чинним стандартам та законодавству.
Відповідно до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Це означає, що будь-який виробник має можливість обрати у тому числі процедури оцінки відповідності, передбачені модулями В (тип виробництва) і Е, та отримати відповідні сертифікати, що вимагаються Замовником.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-22-000019 ● cb2aaac8a0f54f368a0e7ff473f31990
- Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 16:54 |
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2020-08-03-004719-a 03.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби загального призначення) |
Опис предмету закупівлі: |
Труби загального призначення для потреб Вуглегірської ТЕС, Зміївської ТЕС та Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені в Додатку №7 до Тендерної документації |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 739 666,67 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 87 396,67 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 262190 UAH |
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language.
The terms of security and the method of submission are set out in Annex №7 to the Bidding Documents.
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання-передачі Продукції. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладені в Додатку №7 до Тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
В свою чергу пунктом 43 Технічного регламенту передбачено наступні процедури оцінки відповідності, які необхідно застосовувати для різних категорій:
категорія III:
модулі В (тип проекту) і D;
модулі В (тип проекту) і F;
модулі В (тип виробництва) і Е;
модулі В (тип виробництва) і С2;
модуль Н;
Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами) прямо передбачене п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що застосовується до даної процедури закупівлі).
Підпункт 3 п. 43 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), визначає перелік процедур оцінки відповідності, що застосовуються до категорії III. Цей перелік передбачає можливість застосування у тому числі процедур, передбачених модулями В (тип виробництва) і Е, тому вимога Замовника надати сертифікати відповідності за модулями B і E повністю відповідає чинним стандартам та законодавству.
Відповідно до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 р. № 27), обладнання, що працює під тиском, повинне пройти одну з процедур оцінки відповідності за вибором виробника. Це означає, що будь-який виробник має можливість обрати у тому числі процедури оцінки відповідності, передбачені модулями В (тип виробництва) і Е, та отримати відповідні сертифікати, що вимагаються Замовником.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СТІЛС УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 09:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБНА МЕТАЛУРГІЙНА КОМПАНІЯ - ДНІПРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТД "СТАЛЬКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 09:13
|
ТОВ "ЗСП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗСП" #40903202 |
Переможець |
8 697 800,00
UAH
|
03 листопада 2020 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2021 16:14
|
ДУ №1 від 14.01.2021 до Договору № 121-86 від 20.11.2020 (1).pdf | зміни до договору |
14 січня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2020 15:18
|
Договір №121-86 від 20.11.2020.pdf | укладений |
20 листопада 2020 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; |
Номер договору про закупівлю: | 121/86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |