Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів(послуги санітарного автотранспорту – обслуговування лікувально-профілактичних установ м. Одеси)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004705-c a4912dc7251a48a698f33a99d8f301d6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

tender_gorzdrav@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Косовська, 2д
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч.2 cт. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, через відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, процедурою закупівлі має бути визначено переговорну процедуру закупівлі.
Заклади охорони здоров’я міста Одеси (далі – ЗОЗ) для забезпечення надання своєчасної та якісної медичної допомоги населенню у своїй діяльності користуються спеціалізованим санітарним автотранспортом.
Враховуючи відсутність на балансі ЗОЗ спеціалізованого санітарного автотранспорту, а також наявність гострої потреби в ньому, такий автотранспорт залучається на підставі договорів про надання послуг за кодом Державного класифікатору України 021:2015 – 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
Одержувачами послуг є ЗОЗ м. Одеси, які на теперішній час обслуговуються централізованою бухгалтерією при Департаменті згідно з розпорядженням міського голови від 11.02.2020 р. № 85 «Про затвердження схеми фінансування галузі «Охорона здоров’я» та ведення бухгалтерського обліку централізованими бухгалтеріями», а саме: Департамент охорони здоров’я Одеської міської ради та КУ «Одеський міський Центр здоров'я».
Надання послуг санітарного автотранспорту ЗОЗ (Замовники) передбачає надання автотранспорту в розпорядження Замовників разом з водієм згідно з графіком роботи (індивідуально розробляється та затверджується сторонами) з урахуванням реальних потреб.
Надавач послуг має бути забезпеченим матеріально-технічною базою та досвідченими фахівцями (водіями), мати достатню кількість спеціалізованих автомобілів медичної служби, а також мати чинні ліцензії щодо можливості надання послуг з автоперевезення та на медичну практику.
Під час вивчення ринку автотранспортних послуг міста Одеси, було встановлено, що автотранспортні послуги у місті (за винятком вантажних перевезень) надаються кількома категоріями суб’єктів господарювання, а саме: а) міські перевезення пасажирів маршрутним транспортом; б) пасажирські перевезення автомобілями таксі на попереднє замовлення; в) спеціалізовані перевезення (тобто перевезення спеціалізованим транспортом або спеціалізованими підприємствами, що здійснюють відомчі перевезення).
З категоріїв) можна виділити 4 (чотири) основні, найбільш відповідні до потреби підприємства, а саме:ТОВ «Медичний центр «Медікап» (ІНТОСАНА); ТОВ «Свята Катерина-Одеса»; ТОВ «ДІМ МЕДИЦИНИ» (ОДРЕКС) та КП «Автобаза санітарного транспорту».
Так, Департаментом на адресу ТОВ «Свята Катерина-Одеса» та ТОВ «Медичний центр «Медікап» направлені листи від 29.10.2019 № 01-41/941 та від 19.11.2019 № 01-41/986 відповідно, щодо підтвердження ними можливості надання послуг спеціалізованого санітарного автотранспорту у відповідності до потреб та основних вимог Замовників у 2020 році та, у разі зацікавленості, надати комерційні пропозиції (копії листів додаються).
Листом від 01.12.2019 № 859/1 ТОВ «Свята Катерина-Одеса» повідомило, що товариство використовує усі наявні транспортні засоби виключно для власних потреб та обслуговування власних пацієнтів. Товариство не у повній мірі володіє заявленим у листі (запиті) вимогам, внаслідок чого не може надати відповідні комерційні пропозиції та підтвердити можливість надання послуг спеціалізованого санітарного автотранспорту (копія листа додається).
Аналогічно, ТОВ «Медичний центр «Медікап» листом від 22.11.2019 № 602/1повідомило, що всі наявні автомобілі невідкладної медичної допомоги постійно та в повному обсязі завантажені обслуговуванням власних пацієнтів. Таким чином через відсутність вільних ресурсів у ТОВ «Медичний центр «Медікап» відсутня можливість надання послуг спеціалізованого санітарного автотранспорту у відповідності до потреб та основних вимог Департаменту охорони здоров’я у 2020 році.
Відносно можливості ТОВ «ДІМ МЕДИЦИНИ» надання послуг спеціалізованого санітарного автотранспорту у відповідності до заявлених потреб та вимог ЗОЗ, Замовник скористався офіційною інформацією товариства, розміщеною в електронній системі закупівель «Прозоро» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-03-000344-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-000375-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-001327-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-27-000418-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-27-000980-a; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-27-000373-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-24-002353-a).
Відповідно до листів від 05.07.2019 №№ 538, 539, від 08.07.2019 №№ 540, 544, 545, 546 та від 18.06.2019 № 484 ТОВ «ДІМ МЕДИЦИНИ» має у своєму розпорядженні 5 (п’ять) автомобілів швидкої допомоги, які залучені до виконання цивільних зобов’язань та виконання договорів за іншими процедурами закупівель. Крім того, ТОВ «ДІМ МЕДИЦИНИ» регулярно бере участь у тендерних процедурах закупівель послуг, які передбачають залучення спеціалізованого санітарного автотранспорту. Оскарження ним умов закупівель відносно залучення автомобілів у кількості більше ніж 5 одиниць свідчить про відсутність у нього достатньої для забезпечення потреб ЗОЗ автомобілів. Звертаємо Вашу увагу, що це є офіційною позицією ТОВ «ДІМ МЕДИЦИНИ».
Зважаючи на зазначене, вказані суб’єкти господарювання мають у своєму розпорядженні вкрай обмежену кількість спеціалізованого автотранспорту та використовується виключно для забезпечення власних потреб. Крім того, відповідно до переліку послуг (що надаються зазначеними підприємствами), жодна з них не надає автотранспортні послуги іншим медичним установам або іншим особам.
В результатіКП «Автобаза санітарного транспорту» по суті є єдиним підприємством на ринку надання послуг легковим санітарним та спеціалізованим автомобільним транспортом закладам охорони здоров’я у місті Одесі та області з урахуванням їх потреб.
Про відсутність альтернативи також свідчить лист Управління обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради від 18.03.2020 № 04-00/703, який, хоча й адресований на адресу КНП «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» Одеської обласної ради, але за своїм змістом підтверджує відсутність конкуренції на зазначеному ринку послуг.
Разом з тим, відповідно до ч. 1 статті 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія - стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги) (далі - товари).
Відповідно до тієї ж норми закону, суб'єкт природної монополії - суб'єкт господарювання (юридична особа) будь-якої форми власності, який виробляє (реалізує) товари на ринку, що перебуває у стані природної монополії.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» діяльність суб'єктів господарювання з надання послуг санітарного автотранспорту не регулюється цим Законом, оскілки не входить до вичерпного переліку сфер (- транспортування нафти і нафтопродуктів трубопроводами; - транспортування природного і нафтового газу трубопроводами; - розподіл природного і нафтового газу трубопроводами; - зберігання природного газу в обсягах, що перевищують рівень, який встановлюється умовами та правилами здійснення підприємницької діяльності із зберігання природного газу (ліцензійними умовами); - транспортування інших речовин трубопровідним транспортом; - передачі електричної енергії; - розподілу електричної енергії (передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами; - користування залізничними коліями, диспетчерськими службами, вокзалами та іншими об'єктами інфраструктури, що забезпечують рух залізничного транспорту загального користування; - управління повітряним рухом; - централізованого водопостачання, централізованого водовідведення; - транспортування теплової енергії; - спеціалізованих послуг у річкових, морських портах, морських рибних портах та аеропортах відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України).
Враховуючи викладене, постачальники таких послуг не включаються до зведеного переліку суб’єктів природних монополій, який ведеться Антимонопольним комітетом України.
Листом від 28.01.2016 № 02-05/0270 Одеське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (ООТВ АМКУ)проінформувалоКП «Автобаза санітарного транспорту» про відсутність ознак порушень законодавства про захист економічної конкуренції під час його участі в аналогічній переговорній процедурі. В межах своїх повноважень ООТВ АМКУ визнало факт відсутності конкуренції з технічних причин у сфері надання послуг з перевезень автомобілями швидкої допомоги, а також те, що КП «Автобаза санітарного транспорту» є єдиним підприємством, яке надає такі послуги.
Експертними, нормативними, технічними та іншими документамина якіпосилається Замовник щодо обґрунтування наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»є:
1) Закон України «Про природні монополії» (підтверджує, що його дія не поширюється на послуги, які є предметом закупівлі);
2) лист ООТВ АМКУ від 28.01.2016 № 02-05/0270 (засвідчує факт відсутності конкуренції з технічних причин у сфері надання послуг з перевезень автомобілями швидкої допомоги, а також те, що КП «Автобаза санітарного транспорту» є єдиним підприємством, яке надає такі послуги);
3) листування між Департаментом та комерційними установами з питань дослідження ринку послуг (листи Департаменту від 29.10.2019 № 01-41/941 та від 19.11.2019 № 01-41/986; лист ТОВ «Свята Катерина-Одеса» від 01.12.2019 № 859/1; лист ТОВ «Медичний центр «Медікап» від 22.11.2019 № 602/1); листи ТОВ «ДІМ МЕДИЦИНИ» від 05.07.2019 №№ 538, 539, від 08.07.2019 №№ 540, 544, 545, 546 та від 18.06.2019 № 484 (підтверджує, що КП «Автобаза санітарного транспорту» є єдиним підприємством, яке надає такі послуги);
4) лист Управління обласної ради з майнових відносин Одеської обласної ради від 18.03.2020 № 04-00/703(підтверджує, що КП «Автобаза санітарного транспорту» є єдиним підприємством, яке надає такі послуги);
5) лист регіонального сервісного центру МВС в Одеській області від 16.03.2020 № 31/15-1550 (підтверджує відсутність конкуренції з технічних причин).
Слід зазначити, що під час обґрунтування наявності умов застосування переговорної процедури Замовник також керувався листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06, згідно з яким замовник під час обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі САМОСТІЙНО визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 14 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів(послуги санітарного автотранспорту – обслуговування лікувально-профілактичних установ м. Одеси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Болгарська 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

03 серпня 2020 16:01
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОБАЗА САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ"
#05497324
Переможець 60 000,00
UAH
03 серпня 2020 16:12

Документи

03 серпня 2020 16:12
sign.p7s
03 серпня 2020 16:10
03-08-20-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 16:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОБАЗА САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ"
#05497324
60 000,00
UAH
Документи

Документи

03 серпня 2020 16:12
sign.p7s
03 серпня 2020 16:10
03-08-20-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 серпня 2020 11:53
7_1.pdf укладений
14 серпня 2020 11:51

Актуальні тендери

До пошуку