Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт туалетів, в ООЗ "Велицька Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Велицької сільської ради Ковельського району Волинської області" по вулиці Перемоги, 86а в с. Велицьк Ковельського району Волинської області"
Очікувана вартість
439 640,40 UAH
UA-2020-08-03-004537-a ebbde47eca704ec2acb7b443dec64de4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Островик

+380961842974 ostrovik.bogdan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41420722
Місцезнаходження: 45081, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н, с. Велицьк, вул. ПЕРЕМОГИ, буд. 88
Контактна особа: Богдан Островик
+380961842974
ostrovik.bogdan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 439 640,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 396,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт туалетів, в ООЗ "Велицька Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Велицької сільської ради Ковельського району Волинської області" по вулиці Перемоги, 86а в с. Велицьк Ковельського району Волинської області"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт туалетів, в ООЗ "Велицька Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Велицької сільської ради Ковельського району Волинської області" по вулиці Перемоги, 86а в с. Велицьк Ковельського району Волинської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45082, Україна, Волинська область, с. Велицьк, Перемоги 86 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:38
Оголошення (спрощена закупівля).docx
03 серпня 2020 16:38
Додаток 2.docx
03 серпня 2020 16:38
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.docx
03 серпня 2020 16:38
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 серпня 2020 16:38
Зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 06 серпня 2020 09:17
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:31
Відсутні додатки №7 і 8
Відповідь: Додаток 7. Лист-згода в довільній формі на використання інформації на виконання вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
Для Додатку 8. Є ДЕФЕКТНИЙ АКТ. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство "МОЛРЕММАШ" 366 079,00
UAH з ПДВ
366 079,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:09
проект договору.pdf
11 серпня 2020 16:09
лист-згода.pdf
11 серпня 2020 16:09
кошторис.pdf
11 серпня 2020 16:09
рішення засновника.pdf
11 серпня 2020 16:09
наказ про призначення.pdf
11 серпня 2020 16:09
ліцензія.pdf
11 серпня 2020 16:09
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство "МОЛРЕММАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Підприємство "МОЛРЕММАШ"
#13357844
Переможець 366 079,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 09:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Підприємство "МОЛРЕММАШ" #13357844

№ рішення у справі

63/108-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

13 серпня 2020 09:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:24
SCAN0257.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство "МОЛРЕММАШ"
#13357844
366 079,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 09:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:24
SCAN0257.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:37
Договір.pdf укладений
21 серпня 2020 15:31
Договір.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:37
SCAN0267.PDF укладений
17 серпня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з технічними описками, домовились про наступне: 1. Пункт 4.4. Договору викласти в наступній редакції: «Джерело фінансування є кошти місцевого бюджету.» 2. Пункт 5.3. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник здійснює оплату Підряднику за виконані роботи протягом 10 календарних днів, з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт (Акт). » 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 366 079,00
UAH