Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання) (код ДК 021-2015–30210000-4 - «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004484-a c57b07b0e2484c9c94c30b6db42ac4de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Леся Іванівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08129, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, вул.Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Василенко Леся Іванівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 16:45
Початок аукціону: 19 серпня 2020 15:40
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID - карток) з комплектом обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, с.Петропавлівська Борщагівка, вул.Авіаторів,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після отримання товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:34
ТД .doc
03 серпня 2020 16:34
Додаток 4 (Проект договору) .doc
03 серпня 2020 16:34
Додаток 3 (Технічні вимоги).doc
03 серпня 2020 16:34
Додаток 2.docx
03 серпня 2020 16:34
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про відповідність окремих положень ТД новій редакції Закону в сфері публічних закупівель
Дата подання: 08 серпня 2020 15:50
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:39
Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, про що також зазначено в п. 1.9 розділу ІІІ тендерної документації (ТД). Отже, наявність в ТД іншої інформації, ніж відомостей, що обов’язково зазначається в ТД згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, повинно зумовлюватись конкретними вимогами конкретних законодавчих та нормативно-правових актів. У зв’язку з цим просимо додати до ТД посилання на конкретні норми певних законодавчих та нормативно-правових актів, на підставі яких до ТД включені наступна інформація (вимоги до учасника): в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ: реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з додатком № 1, та сам додаток 1; довідка, яка містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб – за формою, що додається (додаток № 2)) та сам додаток 2; довідка, щодо строку дії пропозиції; заповнений проект договору У разі неможливості відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону навести законодавчі та нормативно-правові акти, які передбачають наявність переліченої інформації в ТД, просимо привести ТД у відповідність до Закону шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ перелічених вище положень з ТД. Додатково зауважуємо, що згідно з ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну … (і далі за текстом), про що зазначено також в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ ТД. Отже, вимагання від учасника окремого документу "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" суперечить цій нормі Закону, принципу здійснення закупівель "максимальна економія, ефективність" (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), а виходячи зі змісту форми такого документу (що досі залишилось звичкою з паперових тендерів), він взагалі не має жодної інформативності, оскільки дублює інформацію з електронної системи закупівель та ТД. Дякуємо за приведення ТД у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги до складання тендерної документації та обов’язкових умов, які мають бути зазначені в ній замовником, установлено у ч. 2 ст. 22 Закону від 25.12.156 №922-VIII. Тому, тендерна документація може містити й іншу інформацію згідно із законодавством, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 закону №922). Водночас, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону №922 передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Кожен замовник має право скласти свій універсальний список документів та зручно його оформити. А потім вже перед кожним тендером додавати якісь специфічні вимоги, при закупівлі складних чи специфічних предметів закупівлі. Або ж залишати універсальний перелік документів при простих закупівлях. Також замовникам радять оформлювати єдиним списком перелік документів, які вимагаються у постачальників та надавати, наприклад, в додатку до тендерної документації. Так у постачальників буде можливість якісніше підготуватись до тендеру, а у замовників буде менше відхилень.
Щодо кваліфікаційних критеріїв та підстав за статтею 17 Закону
Дата подання: 08 серпня 2020 16:08
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:40
Доброго дня! Відповідно до ст. 16 Закону в тендерній документації одним з кваліфікаційних критеріїв встановлений "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" та в пункті 5.4 розділу ІІІ Замовник навів спосіб підтвердження учасником цього у вигляді інформаційної довідки. Тобто, для постачання предмету закупівлі учасник повинен підтвердити наявність відповідних кваліфікованих працівників. Прошу надати відповідь на наступні питання: - навіщо та на якій законодавчій підставі учасник повинен надавати підтвердження ЗАГАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ працівників шляхом надання звіту з праці та/або 1 ДФ за останній звітний період? - навіщо та на якій законодавчій підставі учасник повинен в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, до відомостей про таких працівників додавати "нормативну потребу по кожній спеціальності"? - навіщо та на якій законодавчій підставі учасник повинен також зазначити "наявність власних та необхідність залучення додатково"? Примітка: для постачання та монтажу одного комплекту обладнання, що закуповується, достатньо у постачальника наявності одного досвідченого фахівця. ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ЦІ ВИМОГИ з тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону в п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону. Проте, в п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учаснику необхідно надати ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону. Встановлення форми та способу подання учасником підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. ст. 17 Закону, суперечить вимогам ч. 3 ст. 17 Закону. Учасник відповідно до Закону сам вирішує як він підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17. На підставі цього ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ЦЮ ВИМОГУ з тендерної документації про надання учасником такого гарантійного листа в довільній формі відповідно до п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, в п. 3.12 розділу V тендерної документації вимагається надати відповідний лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України щодо санкцій. Але це суперечить вимогам ч. 3 ст. 17 Закону. Згідно з роз’ясненнями Мінекономіки щодо застосування ст. 17 Закону (№ 3304-04/34835 від 03.06.2020) такі відомості щодо учасника перевіряються безпосередньо замовником (див. додаток до листа Мінекономіки). На підставі цього ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ЦЮ ВИМОГУ з тендерної документації про надання учасником такого листа-гарантії відповідно до п. 3.12 розділу V тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до положень ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Поряд із тим, роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, яку розробляє та затверджує замовник і яка оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках.
Саме в тендерній документації замовник описує товар (послуги, роботи), у якому має потребу, і вимоги до учасника з яким бажає укласти договір про закупівлю. Ст. 26 Закону визначає, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто затвердження змісту тендерної документації є правом замовника, в зв’язку із чим на підставі ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник визначає, які відомості повинні надаватись учасником у тендерній документації. Вимоги зазначені у даній тендерній документації, жодним чином не містять дискримінаційних критеріїв, та не можуть бути сприйняті, як такі, що невідповідні вимогам Закону.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
В разі незгоди із умовами тендерної документації, ви маєте право звернутися для оскарження в установленому Законом порядку.
Щодо згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 08 серпня 2020 16:13
Дата відповіді: 12 серпня 2020 16:40
Доброго дня! Тендерною документацією (п. 1.8 розділу ІІІ) вимагається від учасника у складі своєї тендерної пропозиції надати згоду на обробку персональних даних (лист в довільній формі). Керуючись Законом України "Про захист персональних даних" (далі – Закон) задля надання такої згоди ПРОСИМО ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАЗНАЧИТИ в тендерній документації наступне: 1) МЕТУ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (абз. 4 ст. 2 Закону: суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки; згідно з ч. 1 ст. 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних); 2) СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ учасником (абз. 3 ст. 2 Закону); 3) ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ замовником (абз. 3 ст. 2 Закону). Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону ПРОСИМО ВКЛЮЧИТИ до тендерної документації також відомості "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Звертаємо увагу, що відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону умов отримання замовником торгів згоди учасників на обробку їх персональних даних, а саме: 1) мети збору персональних даних; 2) складу персональних даних; 3) визначеної процедури обробки персональних даних, є законодавчою підставою учаснику торгів НЕ НАДАВАТИ ЗГОДУ на обробку своїх персональних даних. У РАЗІ НЕМОЖЛИВОСТІ ВИКОНАТИ Замовником зазначені вимоги (норми) Закону України "Про захист персональних даних" та неможливості доповнити тендерну документацію такою обов’язковою інформацією, пропонуємо ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу про надання згоди на обробку персональних даних (лист в довільній формі), а саме: п. 1.8 розділу ІІІ. Таким чином, тендерна документація не повинна суперечити Закону України "Про захист персональних даних" та потребує доопрацювання відповідно до зазначеного вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 – VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон № 922) Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями). Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому учасника переможцем торгів згідно з вимогами Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання даної згоди. При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить згода (лист в довільній формі) повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тож, Замовники в складі тендерної пропозиції можуть вимагати згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних». Вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних включена до складу тендерної документації на виконання статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Учасник надає згоду на обробку персональних даних у разі якщо до складу тендерної пропозиції учасником будуть включені документи, що містять персональні дані.
У разі відсутності документів, що містять персональні данні, або надання відповідної інформації у формі листів, довідок тощо, згода на обробку не вимагається та її відсутність не буде прийматися до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-004484-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 08 серпня 2020 15:39
Щодо невиконання замовником законодавства про захист персональних даних
Тендерною документацією (п. 1.8 розділу ІІІ) вимагається від учасника у складі своєї тендерної пропозиції надати згоду на обробку персональних даних (лист в довільній формі).
Проте, вважаємо за доцільне проінформувати замовника, що відповідно до абзацу 4 ст. 2 Закону України "Про захист персональних даних" (далі – Закон про ЗПД) згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (ЗА УМОВИ ЇЇ ПОІНФОРМОВАНОСТІ) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Уважно вивчивши зміст тендерної документації (UA-2020-08-03-004484-a) можна дійти висновку, що тендерна документація НЕ МІСТИТЬ відомостей, якими б відповідно до вимог Закону про ЗПД замовник ІНФОРМУЄ учасників тендеру про сформульовану ним МЕТУ ОБРОБКИ персональних даних учасників торгів. А отже, замовник сам не виконав первинну вимогу Закону про ЗПД, але висуває вимоги до учасників.
На підставі цього, а також керуючись абзацом 4 ст. 2 Закону про ЗПД учасники тендеру МОЖУТЬ НЕ НАДАВАТИ згоду на обробку персональних даних, оскільки замовник тендеру НЕ ВИКОНАВ ВИМОГИ Закону України "Про захист персональних даних", а саме: відповідно до абзацу 3 ст. 2 Закону про ЗПД НЕ ВИЗНАЧИВ МЕТУ ОБРОБКИ персональних даних, НЕ ВСТАНОВИВ СКЛАД цих даних та НЕ ВСТАНОВИВ ПРОЦЕДУРИ їх обробки. Отже, учасник не поінформований належним чином відповідно до Закону про ЗПД про мету обробки його персональних даних і, як наслідок, - не надає на це своєї згоди.
При цьому зауважуємо, що викладені в ст. 11 Закону про ЗПД підстави для обробки персональних даних не заміняють обов’язок замовника тендеру виконати вимоги ч. 1 ст. 6 та ч. 2 ст. 12 Закону про ЗПД.
Також інформуємо, що у разі посилання замовником у відповіді на ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» про право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції для перевірки достовірності наданих учасником даних, замовнику потрібно враховувати, що відповідно до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" ІДЕНТИФІКАЦІЙНІ ДАНІ - сукупність даних, що дає змогу однозначно встановити особу, які для фізичної особи складаються з: прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові, дату народження, номер (та за наявності - серію) паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів), дату видачі та орган, що його видав, відомості про місце проживання або місце перебування, реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер (та за наявності - серію) паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, чи номер паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності).
А отже, знову замовник повинен відповідно до абзацу 3 ст. 2 Закону про ЗПД встановити склад персональних даних, які він вимагатиме від учасника тендеру.
Таким чином, замовник тендеру НЕ МАЄ законодавчих підстав ВИМАГАТИ від учасників надавати згоду на обробку персональних даних, у зв'язку з чим ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації п. 1.8 розділу ІІІ тендерної документації як такий, що не містить повного обсягу інформації, який замовник зобов'язаний був надати з метою інформування учасників тендеру відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 16:42
З метою дотримання норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922 – VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон № 922) Замовником вимагається подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Дана вимога жодним чином не порушує норми діючого законодавства України, зокрема норми Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297 – VI (зі змінами та доповненнями). Так, з метою перевірки інформації, що надається учасником процедури закупівлі, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також, у разі визначення в подальшому учасника переможцем торгів згідно з вимогами Закону № 922, для заповнення та публікації Договору про закупівлю, Замовником встановлено подання даної згоди. При поданні тендерної пропозиції, постачальники та представники постачальників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані. Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 Закону України «Про захист персональних данних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить згода (лист в довільній формі) повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Тож, Замовники в складі тендерної пропозиції можуть вимагати згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних». Вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних включена до складу тендерної документації на виконання статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Учасник надає згоду на обробку персональних даних у разі якщо до складу тендерної пропозиції учасником будуть включені документи, що містять персональні дані.
У разі відсутності документів, що містять персональні данні, або надання відповідної інформації у формі листів, довідок тощо, згода на обробку не вимагається та її відсутність не буде прийматися до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-004484-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 08 серпня 2020 16:04
Щодо приведення тендерної документації у відповідність до поточної редакції статті 17 Закону
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) в п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону.
Проте, всупереч вимог Закону тендерною документацією від учасника вимагається надати:
а) ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону (п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації);
б) ЛИСТ-ГАРАНТІЮ щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України щодо санкцій (п. 3.12 розділу V тендерної документації).
Такі вимоги замовника про встановлення форми та способу подання учасником підтвердження відсутності підстав, передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. ст. 17 Закону, ГРУБО СУПЕРЕЧАТЬ нормі ч. 3 ст. 17 Закону. Учасник відповідно до Закону сам вирішує, як він підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17.
Звертаємо увагу замовника, що згідно з роз’ясненнями Мінекономіки щодо застосування ст. 17 Закону (№ 3304-04/34835 від 03.06.2020) такі відомості щодо учасника ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗАМОВНИКОМ (див. додаток до листа Мінекономіки).
На підставі цього вимагаємо ВИКЛЮЧИТИ зазначені ВИМОГИ з тендерної документації про надання учасником таких гарантійних листів відповідно до п. 5.7 розділу ІІІ, п. 3.12 розділу V тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 16:43
Частиною 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема один, або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником (тобто встановлена довільна форма) для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі.
Згідно з ч. 3 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 Закону України , не надані у строк встановлений Законом, або не відповідають формі встановленій замовником, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога щодо виключення з тендерної документації п. 5.7 розділу Ⅲ та п.3.12 розділу Ⅴ є безпідставою та суперечить нормам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-004484-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 08 серпня 2020 16:12
Про відповідність окремих положень ТД новій редакції Закону в сфері публічних закупівель
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, про що також зазначено в п. 1.9 розділу ІІІ тендерної документації (ТД). Отже, наявність в ТД іншої інформації, ніж відомостей, що обов’язково зазначається в ТД згідно з ч. 2 ст. 22 Закону, повинно зумовлюватись конкретними вимогами конкретних законодавчих та нормативно-правових актів.
У зв’язку з цим ВИМАГАЄМО додати до ТД посилання НА КОНКРЕТНІ НОРМИ ПЕВНИХ ЗАКОНОДАВЧИХ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ, на підставі яких до ТД включені наступна інформація (вимоги до учасника):
1) в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ:
реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції;
форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з додатком № 1, та сам додаток 1;
довідка, яка містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб – за формою, що додається (додаток № 2)) та сам додаток 2;
довідка, щодо строку дії пропозиції;
заповнений проект договору
2) в пп. 5.7 п. 5 розділу ІІІ:
оригінал або копія статуту (для юридичних осіб) ;
паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб).
У разі неможливості відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону навести законодавчі та нормативно-правові акти, які передбачають наявність переліченої інформації в ТД, ВИМАГАЄМО привести ТД у відповідність до Закону шляхом ВИКЛЮЧЕННЯ перелічених вище положень з ТД.
Якщо для надання учасником (юридичною особою) статуту будуть наведені конкретні законодавчі підстави, ВИМАГАЄМО додати до ТД інформацію, саме які конкретні відомості зі статуту потрібні замовнику та з якою метою.
Підстави для надання фізичною особою паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ВИМАГАЄМО зазначити за умови виконання замовником обов’язкових вимог Закону України "Про захист персональних даних" (ст.ст. 2, 6, 12) щодо зазначення в ТД: 1) мети збору персональних даних; 2) складу персональних даних, які мають бути надані; 3) визначеної процедури обробки персональних даних.
Додатково зауважуємо, що згідно з ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну … (і далі за текстом), про що зазначено також в пп. 1.1 п. 1 розділу ІІІ ТД. Отже, вимагання від учасника окремого документу "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" суперечить цій нормі Закону, принципу здійснення закупівель "максимальна економія, ефективність" (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), а виходячи зі змісту форми такого документу (що досі залишилось звичкою з паперових тендерів), він взагалі не має жодної інформативності, оскільки дублює інформацію з електронної системи закупівель та ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 16:44
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги до складання тендерної документації та обов’язкових умов, які мають бути зазначені в ній замовником, установлено у ч. 2 ст. 22 Закону від 25.12.156 №922-VIII. Тому, тендерна документація може містити й іншу інформацію згідно із законодавством, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 закону №922). Водночас, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону №922 передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Кожен замовник має право скласти свій універсальний список документів та зручно його оформити. А потім вже перед кожним тендером додавати якісь специфічні вимоги, при закупівлі складних чи специфічних предметів закупівлі. Або ж залишати універсальний перелік документів при простих закупівлях. Також замовникам радять запитувати перелік документів, які вимагаються у постачальників, оформлювати єдиним списком та надавати, наприклад, в додатку до тендерної документації. Так у постачальників буде можливість якісніше підготуватись до тендеру, а у замовників буде менше відхилень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ 299 970,00
UAH з ПДВ
299 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕСИС" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 21:11
Електронний підпис
30 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
18 серпня 2020 08:35
Електронний підпис
17 серпня 2020 23:05
Лист відгук -Коломия.pdf
17 серпня 2020 23:05
Форма 1ДФ СОФТСІТІ.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 11:06
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:04
IS20_06n_dov-statut.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_11n_dov-personalnie-dannie.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_10_nakaz-povnovazh.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_12n_dov-doc-vidpovidnist.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_04n_dov-stattja17.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_03n-5_dov-analog-dogov_vidguk2.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_03n-5_dov-analog-dogov_vidguk1.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_03n-1_dov-analog-dogov.pdf
18 серпня 2020 11:04
IS20_02n_dov-pracivniki.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ

ТОВ "ІНТЕСИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ
#41226563
Переможець 299 970,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю СОФТСІТІ
#41226563
299 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 11:04
договір укладений
04 вересня 2020 11:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 299 970,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 995,00 UAH)