Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень Сарненського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: вул. Суворова, 8, м. Сарни, Рівненська область»
Очікувана вартість
12 187,20 UAH
UA-2020-08-03-004421-a 49de0431337d4fa9ad307949bfb4a652
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 12 187,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника.
Орган соціального страхування.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.
Додаток № 4. Цінова пропозиція.

Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт приміщень Сарненського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: вул. Суворова, 8, м. Сарни, Рівненська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34504, Україна, Рівненська область, м. Сарни, Суворова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:29
Додаток_3_Сарни.doc
03 серпня 2020 16:29
Додаток_4_Сарни.doc
03 серпня 2020 16:29
Додаток_1_Сарни.doc
03 серпня 2020 16:29
Додаток_2_Сарни.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Орбіта Будпроект 10 155,58
UAH з ПДВ
10 155,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:44
скан. документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Орбіта Будпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Орбіта Будпроект
#36121191
Переможець 10 155,58
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:26

Документи

17 серпня 2020 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Орбіта Будпроект
#36121191
10 155,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 18:01
Договір_технагляд.pdf укладений
01 вересня 2020 17:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 155,58
UAH