Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля рулонного газону
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004250-c 602a8cb42ddb4885be6ddf601cfd0913
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гирич Людмила

380963273357 Ludmila-girich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Гирич Людмила
380963273357
Ludmila-girich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 15:30
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03440000-6: Продукція лісівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 метри квадратні
Закупівля рулонного газону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Труханівська,1-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03440000-6 — Продукція лісівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунок Покупця з Постачальником за Товар, що поставляється проводиться на наступних умовах: 50% авансу сплачується протячом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору, решта 50% сплачується протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки та монтажу Товару та підписанні Сторонами акту приймання-передачі товару Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:08
Оголошення.doc
03 серпня 2020 15:07
Договір.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій