Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні стільці та крісла)
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004090-a ● b0df2d4dd2f4419fb0c1c5ac2c86f23d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03197428 |
Місцезнаходження: | 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, вул. Громова, 14 |
Контактна особа: |
Євгенія Абасова +380509390110,+380999515186 1425_utszn_konst@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 184 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні стільці та крісла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул. Громова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 16:15 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ.doc | |
03 серпня 2020 16:15 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
03 серпня 2020 16:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
03 серпня 2020 16:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
03 серпня 2020 16:15 |
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ.doc
|
||
03 серпня 2020 16:15 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||
03 серпня 2020 16:09 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання зразків
Дата подання: 04 серпня 2020 12:28
Дата відповіді: 05 серпня 2020 10:52
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: « З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару Технічним вимогам цієї документації учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікації») повинен протягом двох робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції надати замовнику для погодження зразки предмету закупівлі за адресом: Донецька обл. м. Костянтинівка, вул. Громова, 14» Нашими аргументами проти такої вимоги є: – відсутність умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі; – обмеження кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі та можуть надати. Фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі. Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості. Враховуючи вищеперераховане, просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний користувач! Управління соціального захисту населення Костянтинівської міської ради надає роз’яснення щодо поставленого Вами питання. Дійсно в технічних характеристиках та вимогах зазначається, що з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару технічним вимогам цієї документації учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікації») повинен протягом двох робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції надати замовнику для погодження зразки предмету закупівлі за адресом: Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, 14, - це було зазначено у зв’язку з тим, що для того щоб не обмежувати конкуренцію та не призвести до дискримінації учасників, в технічних характеристиках було дозволено поставити не тільки конкретне найменування товарів та еквіваленти даних товарів. У зв’язку з тим, що еквіваленти можуть не відповідати технічним характеристикам і якість таких товарів може бути сумнівна, і якщо дана не відповідність виявиться вже після підписання договору, то для розірвання договору потрібні будуть судові тяганини, котрі завадять провести закупівлю в поточному році. Щодо наведених аргументів відсутності умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі, то профільним Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, котрий регулює проведення та здійснення закупівель, не встановлено заборону щодо вимоги надання зразків Замовнику. Аргумент обмеження кола потенційних учасників лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі є хибним, адже з моменту оголошення закупівлі до моменту надання зразків становить близько 17 (сімнадцяти) днів, цей час є розумним і достатнім для виготовлення, придбання необхідних зразків, то всі учасники знаходяться в рівних умовах. Під час огляду зразків для встановлення відповідності технічним характеристикам викладеним у Додатку 1 до Оголошення законодавчо не встановлено заборони щодо знаходження учасників під час такого огляду, тому будь-яка особа, учасник може бути присутнім та впевнитись у наданні зразків учасником, який надав найменшу цінову пропозицію.
Надання зразків.
Дата подання: 05 серпня 2020 11:55
Дата відповіді: 06 серпня 2020 10:32
Тобто, якщо правильно вас зрозуміли, то зразки надаються лише у випадку надання еквіваленту? Якщо пропонується саме той товар, який зазначено у тендерній документаціі, то зразки не потрібні,
Відповідь: Шановний користувач! Управління соціального захисту населення Костянтинівської міської ради надає роз’яснення щодо поставленого Вами питання. В технічних характеристиках та вимогах зазначається, що з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару технічним вимогам цієї документації учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікації») повинен протягом двох робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції надати замовнику для погодження зразки предмету закупівлі за адресом: Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, 14.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СОЛДАТЕНКОВА ТЕТЯНА ВАЛЕНТИНІВНА |
151 260,00
UAH з ПДВ
|
141 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТ-ПРОМ |
159 054,00
UAH з ПДВ
|
141 942,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" |
175 875,00
UAH з ПДВ
|
144 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» |
161 216,40
UAH з ПДВ
|
149 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОЛОТОВ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
181 653,50
UAH з ПДВ
|
149 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СОЛДАТЕНКОВА ТЕТЯНА ВАЛЕНТИНІВНА #2705422847 |
Відхилено |
141 940,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 13:15
|
ТОВ АРТ-ПРОМ #36989671 |
Відхилено |
141 942,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 14:14
|
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" #33941181 |
Відхилено |
144 525,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 15:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» #42999483 |
Відхилено |
149 960,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 10:55
|
ФОП "БОЛОТОВ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2481504976 |
Переможець |
149 980,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 15:43
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 09:23
|
договор.pdf | укладений |
15 вересня 2020 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки в додатку №1 |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |