Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні стільці та крісла)
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004090-a b0df2d4dd2f4419fb0c1c5ac2c86f23d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Абасова

+380509390110
+380999515186
1425_utszn_konst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03197428
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, вул. Громова, 14
Контактна особа: Євгенія Абасова
+380509390110,+380999515186
1425_utszn_konst@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 13:36
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 штуки
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні стільці та крісла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул. Громова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:15
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ.doc
03 серпня 2020 16:15
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
03 серпня 2020 16:09
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
03 серпня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:15
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ.doc
03 серпня 2020 16:09
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ.doc
03 серпня 2020 16:15
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
03 серпня 2020 16:09
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
03 серпня 2020 16:09
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання зразків
Дата подання: 04 серпня 2020 12:28
Дата відповіді: 05 серпня 2020 10:52
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: « З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару Технічним вимогам цієї документації учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікації») повинен протягом двох робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції надати замовнику для погодження зразки предмету закупівлі за адресом: Донецька обл. м. Костянтинівка, вул. Громова, 14» Нашими аргументами проти такої вимоги є: – відсутність умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі; – обмеження кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі та можуть надати. Фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі. Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості. Враховуючи вищеперераховане, просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний користувач! Управління соціального захисту населення Костянтинівської міської ради надає роз’яснення щодо поставленого Вами питання. Дійсно в технічних характеристиках та вимогах зазначається, що з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару технічним вимогам цієї документації учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікації») повинен протягом двох робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції надати замовнику для погодження зразки предмету закупівлі за адресом: Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, 14, - це було зазначено у зв’язку з тим, що для того щоб не обмежувати конкуренцію та не призвести до дискримінації учасників, в технічних характеристиках було дозволено поставити не тільки конкретне найменування товарів та еквіваленти даних товарів. У зв’язку з тим, що еквіваленти можуть не відповідати технічним характеристикам і якість таких товарів може бути сумнівна, і якщо дана не відповідність виявиться вже після підписання договору, то для розірвання договору потрібні будуть судові тяганини, котрі завадять провести закупівлю в поточному році. Щодо наведених аргументів відсутності умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі, то профільним Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, котрий регулює проведення та здійснення закупівель, не встановлено заборону щодо вимоги надання зразків Замовнику. Аргумент обмеження кола потенційних учасників лише тими, які вже зараз мають продукцію на складі є хибним, адже з моменту оголошення закупівлі до моменту надання зразків становить близько 17 (сімнадцяти) днів, цей час є розумним і достатнім для виготовлення, придбання необхідних зразків, то всі учасники знаходяться в рівних умовах. Під час огляду зразків для встановлення відповідності технічним характеристикам викладеним у Додатку 1 до Оголошення законодавчо не встановлено заборони щодо знаходження учасників під час такого огляду, тому будь-яка особа, учасник може бути присутнім та впевнитись у наданні зразків учасником, який надав найменшу цінову пропозицію.
Надання зразків.
Дата подання: 05 серпня 2020 11:55
Дата відповіді: 06 серпня 2020 10:32
Тобто, якщо правильно вас зрозуміли, то зразки надаються лише у випадку надання еквіваленту? Якщо пропонується саме той товар, який зазначено у тендерній документаціі, то зразки не потрібні,
Відповідь: Шановний користувач! Управління соціального захисту населення Костянтинівської міської ради надає роз’яснення щодо поставленого Вами питання. В технічних характеристиках та вимогах зазначається, що з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару технічним вимогам цієї документації учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікації») повинен протягом двох робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції надати замовнику для погодження зразки предмету закупівлі за адресом: Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Громова, 14.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СОЛДАТЕНКОВА ТЕТЯНА ВАЛЕНТИНІВНА 151 260,00
UAH з ПДВ
141 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТ-ПРОМ 159 054,00
UAH з ПДВ
141 942,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" 175 875,00
UAH з ПДВ
144 525,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 161 216,40
UAH з ПДВ
149 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОЛОТОВ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ" 181 653,50
UAH з ПДВ
149 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:08
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 13:08
Паспорт+код.pdf
17 серпня 2020 13:08
Довідка про учасника.pdf
17 серпня 2020 13:08
Довідка з банку (2020).jpeg
17 серпня 2020 13:08
Довидка з податкової.pdf
17 серпня 2020 13:08
Декларация 2019 г.pdf
17 серпня 2020 13:08
Витяг від 21.07.2020.pdf
17 серпня 2020 13:08
Висновок СЕЕ_Дивани.pdf
17 серпня 2020 13:08
Висновок СЕЕ_Крісла.pdf
17 серпня 2020 13:08
Видаткова накладна.pdf
17 серпня 2020 13:08
Авторизаційний лист_2.jpg
17 серпня 2020 13:08
Авторизаційний лист_1.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:35
Лист _ авторизація.pdf
14 серпня 2020 15:35
Протокол на Епишева.pdf
14 серпня 2020 15:35
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ обр.pdf
14 серпня 2020 15:35
Уставные Арт Пром 28112018.pdf
14 серпня 2020 15:35
АртПром ф.р. 2 2019г..pdf
14 серпня 2020 15:35
АртПром ф.р. 1 2019г..pdf
14 серпня 2020 15:35
АртПром рух кошт. 2ст.pdf
14 серпня 2020 15:35
АртПром рух кошт. 1ст.pdf
14 серпня 2020 15:35
АртПром б2 2019г..pdf
14 серпня 2020 15:35
АртПром б1 2019г..pdf
14 серпня 2020 15:35
Відгук.pdf
14 серпня 2020 15:35
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 17:33
Статут New.pdf
17 серпня 2020 17:33
протокол №2.pdf
17 серпня 2020 17:33
Витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2020 17:33
Виписка.pdf
17 серпня 2020 17:33
ЦНАП РК.pdf
17 серпня 2020 17:33
ЦНАП Договор.pdf
17 серпня 2020 17:33
Форма пропозиції (1).pdf
17 серпня 2020 17:33
Тех. завдання.pdf
17 серпня 2020 17:33
Суд РК.pdf
17 серпня 2020 17:33
Суд договор.pdf
17 серпня 2020 17:33
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 серпня 2020 17:33
Мин соц политики РК.pdf
17 серпня 2020 17:33
Мин соц договор.pdf
17 серпня 2020 17:33
Лист-згода.pdf
17 серпня 2020 17:33
Гарантійний лист (1).pdf
17 серпня 2020 17:33
ВІДОМОСТІ (2).pdf
17 серпня 2020 17:33
Баланс 2019 ТС (1).pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:14
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:13
Листи.pdf
17 серпня 2020 16:13
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 16:13
Цінова прпопозиція.pdf
17 серпня 2020 16:13
Баланс та звіт за 2019.pdf
17 серпня 2020 16:13
Лист-відгук МСД9.pdf
17 серпня 2020 16:13
Статут.pdf
17 серпня 2020 16:12
Протокол №2.pdf
17 серпня 2020 16:12
Договір оренди.pdf
17 серпня 2020 16:12
Паспорт Кухар.pdf
17 серпня 2020 16:12
Протокол №1.pdf
17 серпня 2020 16:12
ІПН Кухар.pdf
17 серпня 2020 16:12
Довідка щодо ст. 17.pdf
17 серпня 2020 16:12
Наказ Директор.pdf
17 серпня 2020 16:12
Довідки з банку 10.07.pdf
17 серпня 2020 16:12
Витяг з ЄДР 31.07.2020.pdf
17 серпня 2020 16:12
Гарантійний лист 12 міс.pdf
17 серпня 2020 16:12
Виписка з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 16:12
Довідка про МТБ.pdf
17 серпня 2020 16:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 16:12
Довідка МВС 12.08.2020.jpg
17 серпня 2020 16:12
Витяг ПДВ.pdf
17 серпня 2020 16:12
Довідка НАЗК Кухар 04.08.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 07:42
Дилерський договір_.pdf
18 серпня 2020 07:42
Цінова пропозиція.PDF
18 серпня 2020 07:42
Паспорт Болотов В.А..PDF
18 серпня 2020 07:42
Копія Сангіг(меблі).PDF
18 серпня 2020 07:42
Копія Витяг з ЄДРЮОП.PDF
18 серпня 2020 07:42
Гарантійний лист.pdf
18 серпня 2020 07:42
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СОЛДАТЕНКОВА ТЕТЯНА ВАЛЕНТИНІВНА

ТОВ АРТ-ПРОМ

ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

ФОП "БОЛОТОВ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СОЛДАТЕНКОВА ТЕТЯНА ВАЛЕНТИНІВНА
#2705422847
Відхилено 141 940,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 13:15
ТОВ АРТ-ПРОМ
#36989671
Відхилено 141 942,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:14
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
#33941181
Відхилено 144 525,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:49
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Відхилено 149 960,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:55
ФОП "БОЛОТОВ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2481504976
Переможець 149 980,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:48

Документи

25 серпня 2020 13:15
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:14
протокол №3.pdf

Документи

27 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
27 серпня 2020 14:13
протокол №4.pdf

Документи

01 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:49
Протокол №5.pdf

Документи

04 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:54
протокол №6.pdf

Документи

08 вересня 2020 11:48
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:47
протокол №7.pdf
08 вересня 2020 11:47
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЛОТОВ ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2481504976
149 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 11:48
Електронний підпис
08 вересня 2020 11:47
протокол №7.pdf
08 вересня 2020 11:47
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 15:43
додаткова угода.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 09:23
договор.pdf укладений
15 вересня 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в додатку №1
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 980,00
UAH