Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
723 712,00 UAH
UA-2020-08-03-004021-a 3664460fde1b45eb8a0aa93d8b0f3c28
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Султанова

+380332729077 ketsultan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Катерина Султанова
+380332729077
ketsultan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:47
Очікувана вартість: 723 712,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 237,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43027, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 1517462 у 2020 році. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 08:38
Документація Висоцьк-Терехи Нова редакція.docx
07 серпня 2020 08:38
Перелік змін.docx
07 серпня 2020 08:38
Додатки нова редакція.docx
03 серпня 2020 16:05
ПРОЄКТ договору ПКД.docx
07 серпня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 08:38
Документація Висоцьк-Терехи Нова редакція.docx
03 серпня 2020 16:34
Документація Висоцьк-Терехи.docx
03 серпня 2020 16:05
Документація Висоцьк-Терехи.docx
07 серпня 2020 08:38
Перелік змін.docx
07 серпня 2020 08:38
Додатки нова редакція.docx
03 серпня 2020 16:05
Додатки.docx
03 серпня 2020 16:05
ПРОЄКТ договору ПКД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови
Дата подання: 06 серпня 2020 07:45
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:52
Для підтвердження виконання аналогічних договорів в додатках до ТД зазначено, що договори мають бути укладені в період з 2017 по 2019 рік, За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів саме протягом останніх 3 роки (2017 – 2019 рік), саме у період з 2017 до 2020 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Також на підтвердження виконання аналогічних договорів вимагається надати лист-відгук з дискримінаційними вимогами. Отримання відгуку у замовника робіт не передбачено чинним законодавством. Так само не існує жодних встановлених законодавством вимог до форми чи змісту відгуку. Крім того, факт виконання робіт у повному обсязі підтверджується безпосереднім підписанням сторонами договору акту приймання виконаних робіт та висновку експертизи. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Прошу Вас внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано. У вимоги до предмета закупівлі будуть внесені зміни.
До умов закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 11:56
Доброго дня, шановний замовнику! Поясніть, будь ласка: 1) які ліцензії або документи дозвільного характеру необхідно надати ,згідно розділу 3 п.3.1: документації на закупівлю робіт (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) , в якому вказано надати: «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»; 2) які договори ( на що саме) від орендодавців необхідно підтвердити листами, згідно розділу 3 п.3.1: документації на закупівлю робіт (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) , в якому зазначено: Разом з договорами, які надаються Учасником в складі пропозиції також надаються лист(и) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт. 3)Які саме машини та механізми, техніку потрібно підтвердити договорами та листами від Орендодавця/надавача послуг, згідно Додатку 3 до документації на закупівлю робіт (оголошення про проведення спрощеної закупівлі), де вказано: ** Для документального підтвердження орендованого парку машин та механізмів, або при наданні послуг техніки Учасник повинен надати копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності) та листа(ів) від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт. 4) Чи вартість експертизи включається у загальну вартість пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 серпня 2020 10:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
10 серпня 2020 10:10
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:05
Протокол №20 від 10.08.2020р.pdf