Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Очікувана вартість
723 712,00 UAH
UA-2020-08-03-004021-a ● 3664460fde1b45eb8a0aa93d8b0f3c28
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Катерина Султанова +380332729077 ketsultan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 15:47 |
Очікувана вартість: | 723 712,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 237,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 031065 Висоцьк – Терехи – Замлиння – Штунь – Радехів на ділянці км 8+000 до км 13+900 Любомльського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43027, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 1517462 у 2020 році. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 08:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 08:38 |
Документація Висоцьк-Терехи Нова редакція.docx | |
07 серпня 2020 08:38 |
Перелік змін.docx | |
07 серпня 2020 08:38 |
Додатки нова редакція.docx | |
03 серпня 2020 16:05 |
ПРОЄКТ договору ПКД.docx |
07 серпня 2020 08:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 серпня 2020 08:38 |
Документація Висоцьк-Терехи Нова редакція.docx
|
||||||
07 серпня 2020 08:38 |
Перелік змін.docx
|
||||||
07 серпня 2020 08:38 |
Додатки нова редакція.docx
|
||||||
03 серпня 2020 16:05 |
ПРОЄКТ договору ПКД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 06 серпня 2020 07:45
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:52
Для підтвердження виконання аналогічних договорів в додатках до ТД зазначено, що договори мають бути укладені в період з 2017 по 2019 рік, За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів саме протягом останніх 3 роки (2017 – 2019 рік), саме у період з 2017 до 2020 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Також на підтвердження виконання аналогічних договорів вимагається надати лист-відгук з дискримінаційними вимогами. Отримання відгуку у замовника робіт не передбачено чинним законодавством. Так само не існує жодних встановлених законодавством вимог до форми чи змісту відгуку. Крім того, факт виконання робіт у повному обсязі підтверджується безпосереднім підписанням сторонами договору акту приймання виконаних робіт та висновку експертизи. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Прошу Вас внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано. У вимоги до предмета закупівлі будуть внесені зміни.
До умов закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 11:56
Доброго дня, шановний замовнику!
Поясніть, будь ласка:
1) які ліцензії або документи дозвільного характеру необхідно надати ,згідно
розділу 3 п.3.1: документації на закупівлю робіт (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) , в якому вказано надати: «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»;
2) які договори ( на що саме) від орендодавців необхідно підтвердити листами, згідно розділу 3 п.3.1: документації на закупівлю робіт (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) , в якому зазначено:
Разом з договорами, які надаються Учасником в складі пропозиції також надаються лист(и) від орендодавця/надавача послуг з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.
3)Які саме машини та механізми, техніку потрібно підтвердити договорами та листами від Орендодавця/надавача послуг, згідно Додатку 3 до документації на закупівлю робіт (оголошення про проведення спрощеної закупівлі), де вказано:
** Для документального підтвердження орендованого парку машин та механізмів, або при наданні послуг техніки Учасник повинен надати копії договору(ів) оренди/надання послуг техніки (з усіма додатками за наявності) та листа(ів) від Орендодавця/Надавача послуг з підтвердженням дії договору на період надання пропозиції та на період можливого виконання робіт.
4) Чи вартість експертизи включається у загальну вартість пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 серпня 2020 10:10 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
10 серпня 2020 10:10
|
Електронний підпис |
10 серпня 2020 10:05
|
Протокол №20 від 10.08.2020р.pdf |