Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелаж сітчастий для сортування дрібних відправлень (ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні)
Rack mesh for sorting small items (DK 021: 2015 - 39150000-8 Furniture and accessories different)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-08-03-003815-a d9571105b2eb47849e7c623f5973e03b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi dyrektsii obroblennia ta perevezennia poshty
National ID: 01181736
Contact point: Valeriy Pavlushkov
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:37
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%
Publication date: 03 серпня 2020 15:51
Enquiries until: 24 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 30 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 вересня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 280 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,71 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Товар.
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Goods as part of the bids.
Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta". Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Code according to the customer's USREOU: 21560045. Customer's category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management.
Name of the buyer: Directorate of processing and transportation of mail of the Joint-Stock Company "Ukrposhta". Location of the Buyer: Ukraine, 03999, Kyiv, street Georgy Kirpa, 2. Code according to the USREOU of the buyer: 01181736.
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Стелаж сітчастий для сортування дрібних відправлень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
ДК 021:2015: 39151100-6 — Стелажі

Rack mesh for sorting small items
CPV: 39151100-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Payment for the Goods is made within 30 (thirty) calendar days from the date of receipt of each individual batch of Goods. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Назва предмета закупівлі - Стелаж сітчастий для сортування дрібних відправлень. Код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та назва - ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:52
Rishennia UO pro pochatok zakupivli.zip
03 серпня 2020 15:52
Proekt dohovoru.zip
03 серпня 2020 15:51
Tenderna dokumentatsiia.zip

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-08-03-003815-ad9571105b2eb47849e7c623f5973e03b
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "НВФ Интегдиф" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 10:05
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БРАЙТ СОЛЮШН" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 09:54
ТОВ "IP COM" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Досвід_довідка_дог..pdf»). Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Учасником не наданий у складі тендерної пропозиції позитивний лист-відгук, від контрагента, зазначеного у довідці (файл «Досвід_довідка_дог..pdf»), що не відповідає умовам пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці (файл «Досвід_довідка_дог..pdf») у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору.

Документи

03 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 17:37
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:18
Лист Гарант. ст.17.pdf
02 вересня 2020 16:18
Відомості про участника.pdf
02 вересня 2020 16:18
Досвід_довідка_дог..pdf

Документи

03 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 вересня 2020 13:44
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:43
Dovidka_20245428750440327036.pdf[1].p7s
28 вересня 2020 13:43
Dovidka_20245428750440327036[1].pdf
28 вересня 2020 13:10
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:08
Довідка (5).zip
28 вересня 2020 13:08
Довідка[1].pdf
28 вересня 2020 13:08
Цінова пропозиція.PDF
28 вересня 2020 13:08
Довідка санкції штрафи.PDF
28 вересня 2020 13:08
Довідка ЄДР.PDF
28 вересня 2020 13:08
Довідка ДПС.PDF
03 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:51
витяг ПДВ.PDF
03 вересня 2020 11:51
Статут.PDF
03 вересня 2020 11:51
витяг ЄДР.PDF
03 вересня 2020 11:51
гарантійні листи.PDF
03 вересня 2020 11:51
довідки.PDF
03 вересня 2020 11:51
лист-згода договір.PDF
03 вересня 2020 11:51
довідка інтереси.PDF
03 вересня 2020 11:51
додаток 5 відомості.PDF
03 вересня 2020 11:51
додаток 2 лист-гарантія.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Довідка аналогічний договір.PDF»). Пунктом 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Довідки у довільній формі, складеної учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням в тому числі інформації предмет договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором за умовами тендерної документації слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснена поставка стелажів та/або металевих шаф та/або металевих меблів та/або іншого обладнання складського призначення. Учасником у довідці (файл «Довідка аналогічний договір.PDF») зазначено предмет договору – виготовлення рекламної конструкції «ЦУМ Київський шлях», що не відповідає визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації (пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації). Таким чином зазначений учасником у довідці (файл «Довідка аналогічний договір.PDF») договір не вважається аналогічним та не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання Позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Учасником не наданий у складі тендерної пропозиції позитивний лист-відгук, що не відповідає умовам пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання документу, що підтверджує повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів Учасником не наданий у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, що не відповідає умовам пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання саме аналогічного за предметом закупівлі договору та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Також учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, що підтверджують повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, зазначених у пункті 4 Додатку 4 до тендерної документації.

Документи

03 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 вересня 2020 15:00
Технічна специфікація.PDF
03 вересня 2020 15:00
Додаток 5.PDF
03 вересня 2020 15:00
Додаток 2 ст 17.PDF
03 вересня 2020 15:00
Довідка підпис.PDF
03 вересня 2020 15:00
Довідка ліцензія.PDF
03 вересня 2020 15:00
Довідка договора.PDF

Документи

03 вересня 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ Интегдиф"

КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ

ТОВ "БРАЙТ СОЛЮШН"

ТОВ "IP COM"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ 272 160,00
UAH з ПДВ
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ Интегдиф" 264 000,00
UAH з ПДВ
202 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 13:44
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:43
Dovidka_20245428750440327036.pdf[1].p7s
28 вересня 2020 13:43
Dovidka_20245428750440327036[1].pdf
28 вересня 2020 13:10
Електронний підпис
28 вересня 2020 13:08
Довідка (5).zip
28 вересня 2020 13:08
Довідка[1].pdf
28 вересня 2020 13:08
Цінова пропозиція.PDF
28 вересня 2020 13:08
Довідка санкції штрафи.PDF
28 вересня 2020 13:08
Довідка ЄДР.PDF
28 вересня 2020 13:08
Довідка ДПС.PDF
03 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
03 вересня 2020 11:51
витяг ПДВ.PDF
03 вересня 2020 11:51
Статут.PDF
03 вересня 2020 11:51
витяг ЄДР.PDF
03 вересня 2020 11:51
гарантійні листи.PDF
03 вересня 2020 11:51
довідки.PDF
03 вересня 2020 11:51
лист-згода договір.PDF
03 вересня 2020 11:51
довідка інтереси.PDF
03 вересня 2020 11:51
додаток 5 відомості.PDF
03 вересня 2020 11:51
додаток 2 лист-гарантія.PDF

Публічні документи

14 вересня 2020 17:37
Електронний підпис
14 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:18
Лист Гарант. ст.17.pdf
02 вересня 2020 16:18
Відомості про участника.pdf
02 вересня 2020 16:18
Досвід_довідка_дог..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ

ТОВ "НВФ Интегдиф"

ТОВ "IP COM"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
Переможець 192 500,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972620
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:52
zvit UA-2020-08-03-003815-a.zip укладений
04 січня 2021 08:52
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:33
Dohovir 11-70 vid 08.10.20r. (stellazh).zip укладений
08 жовтня 2020 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192 500,00
UAH