Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колістин Алвоген (Colistin)
Очікувана вартість
144 560,00 UAH
UA-2020-08-03-003268-c c2cfe50ffea54c20be2117aed422f4e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Світлана Ігорівна

380965266209 tendercpmcp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885278
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35
Контактна особа: Деркач Світлана Ігорівна
380965266209
tendercpmcp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 14:04
Очікувана вартість: 144 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 723,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 упаковка
Колістин Алвоген (Colistin) Порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій по 2 000 000 мо у флаконах № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
АТХ: J01XB01
10 упаковка
Колістин Алвоген (Colistin) Порошок для розчину для ін'єкцій або інфузій по 1 000 000 мо у флаконах № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
АТХ: J01XB01

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:20
МариупольЦПМСД№4 - ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 115 453,00
UAH з ПДВ
115 453,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 117 914,00
UAH з ПДВ
117 914,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:50
Документи переможця.pdf
17 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:43
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 16:43
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 10:58
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:57
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 10:57
Комерційна частина.pdf
18 серпня 2020 10:57
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 115 453,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
115 453,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:31
звіт про виконання договору 2.docx.pdf укладений
18 грудня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 14:51
протокол помилок3..docx.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 11:29
протокол помилок2.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:21
протокол помилок.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 17:31
договор 160.pdf укладений
01 вересня 2020 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При заповненні інформації про укладений договір була допущена механічна помилка і у графі сума договору без ПДВ вказана сума договору з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При заповненні звіту про укладений договір була допущена механічна помилка щодо заповнення суми договору без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При заповненні звіту про укладений договір була допущена механічна помилка щодо заповнення суми договору без ПДВ і тому при автоматичному формуванні електроною системою закупівель Звіту про результати проведення процедури закупівлі Було вказано: Ціна договору: 115453 грн Слід вважати вірною: Ціна договору: 115453 грн. у т.ч. ПДВ 7553 грн
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 115 453,00
UAH