Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571446 |
Вебсайт: | http://dduvs.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Гагаріна, 26 |
Контактна особа: |
Валентина Переута +380503631658 valena3101@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 7 032 905,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 164,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3; проміжними платежами в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 17:26 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc | |
10 серпня 2020 17:26 |
Перелік внесених змін 2.docx | |
10 серпня 2020 17:26 |
Додаток 4 зі змінами.docx | |
07 серпня 2020 09:21 |
Перелік внесених змін.docx | |
07 серпня 2020 09:21 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 2.docx | |
03 серпня 2020 15:14 |
Плани.pdf | |
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 5.doc | |
03 серпня 2020 15:14 |
Тендерна документація.doc | |
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 7.docx | |
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 6.docx | |
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 3.docx |
10 серпня 2020 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 серпня 2020 17:26 |
Тендерна документація зі змінами 2.doc
|
||||||
10 серпня 2020 17:26 |
Перелік внесених змін 2.docx
|
||||||
10 серпня 2020 17:26 |
Додаток 4 зі змінами.docx
|
||||||
07 серпня 2020 09:21 |
Перелік внесених змін.docx
|
||||||
07 серпня 2020 09:21 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
||||||
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 2.docx
|
||||||
03 серпня 2020 15:14 |
Плани.pdf
|
||||||
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 5.doc
|
||||||
03 серпня 2020 15:14 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 7.docx
|
||||||
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 6.docx
|
||||||
03 серпня 2020 15:14 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
вказані види робіт, що закуповуються, відносяться до будівництва об’єктів інженерної інфраструктури, в тому числі засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання Ліцензії, яка видається відповідним уповноваженим органом юридичній особі, яка здійснює вказану господарську діяльність. Вимога про надання даної ліцензії є обґрунтованою і жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників. Замовник бажає отримати якісні послуги кваліфікованим персоналом в термін, обумовлений тендерною документацією.
Також, слід зазначити, що Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними, про що і має бути зазначено та доведено у скарзі. При цьому, замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля.
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі, віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт, на якому плануються виконуватись роботи, також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3). Ліцензія ДАБІ дає право на провадження господарської діяльності, яка передбачає такі види робіт:
1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ:
1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт
1.13.01 електротехнічних пристроїв
1.13.02 автоматизованих систем управління
2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ:
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Наявність Ліцензії, виданої згідно постанови КМ України від 23.11.2016 № 852 (Деякі питання ліцензування робіт протипожежного призначення) не відміняє наявність ліцензії ДАБІ. В Технічному завданні (Додаток №4 до тендерної документації) Ви маєте змогу ознайомитись із переліком видів робіт.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо безпідставною вимогу щодо внесення змін до тендерної документацій.
«Керівник робіт повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.»
У тендерній документації встановлені наступні незрозумілі та дискримінаційні умови:
1. В додатку 1 до ТО Ви вимагаєте надати: копії документів, які підтверджують право власності та/або КОРИСТУВАННЯ Учасником обладнання та МТБ - і Ви вказуєте що ципи документами може бути лише договір Куплі-продажу. Ваша вимога дискримінаційна та не коректна ппросими доповними іншими документами, наприклад договорами оренди які підтверджують право користування, або видатковими накладними або ооборотно - сальдовою відомістю або інше.....
2. Ви вимагаєте надати Копію декларації відповідності МТБ на роботи на висоті а також копію декларації відповідності МТБ суь*єкта господарювання з питань охорони праці та промислової безпеки -- НА ЯКІ РОБОТИ ПОТРІБНО НАДАТИ САМЕ ЦЮ ДЕКЛАРАЦІЮ, так як Ваша вимога є не повною та не зрозумілою. Просимо доповнити дану вимогу або прибрати її.
3. Акт огладу - для нас дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. Ми не маємо можливості зараз оглянути обєкт про те ми маємо можливість виконати роботи. Просимо прибрати дану вимогу .
4. Просимо надати проектну документацію, яка вже є розроблена а також спецификацію з проекту.
Дякуємо за відповіді, сподіваємося на Вашу чесність та добросовісність - як Замовника торгів.
З повагою!
1. Стосовно встановлення дискримінаційних вимог, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та Додатків до неї.
2. Стосовно зауваження, що вимога огляду об'єкта Учасником перед подачею тендерної пропозиції є обов'язковим є дискримінаційною.
В Технічному завданні тендерної документації ( Додаток №4) викладена вся необхідна інформація, при вивчені якої, достатньо зробити розрахунки та подати комерційну пропозицію до закупівлі. Огляд об’єкту дозволить ознайомитись з обсягами робіт, згідно тендерної документації, та документацією робочого проекту. Замовник жодним чином не дискримінує та не звужує коло потенційних учасників. Зважаючи, на вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій.
3. Щодо надання проектної документації.
У нас немає можливості надати проектну документацію в електронному вигляді. За бажанням при огляді об’єкту Учасник може самостійно зробити відповідні копії.
4. Щодо надання декларації відповідності МТБ.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та Додатків до неї.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000061 ● 0091b7d793014bd0a81f852d38f7fe1c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 15:43 |
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-08-03-003168-а
03.08.2020 Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ (код за ЄДРПОУ 08571446) Дані автоматичних індикатарів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-03 14:09:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-08-03-003168-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укртехнобез» з наступних причин, а саме:
- «в учасника ТОВ «Укртехнобез» технічне завдання (Додаток №4) не містить підпису та печатки Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації». Проте даний документ наданий учасником ТОВ «Укртехнобез» замовнику через електронну систему закупівель, з накладанням ЕЦП на пропозицію та крім того умовами тендерної документації не вимагалося, що учасник обов’язково повинен надати в складі пропозиції Додаток №4 «Технічне завдання»;
- «в «Проекті договору (Додаток №5) на першій сторінці відсутня інформація щодо назви Учасника, п.3. Договору «ДОГОВІРНА ЦІНА» не вказано суму договору та розділення її на два етапи 2020-2021 рр., що також не відповідає вимогам тендерної документації та не є підтвердженням про прийняття Учасником істотних умов договору». Подаючи тендерну пропозицію ТОВ «Укртехнобез», ще не укладає з Замовником договір тому і не повинен вказувати суму договору та крім того умовами тендерної документації не передбачалося, що учасник у складі пропозиції повинен подати проект договору та заповнити в проекті договору відповідні поля;
- «В проекті договору та в технічному завданні передбачено розрахунок договірної ціни на 2020-2021 роки – учасник не надав розрахунок договірної ціни з розділенням її на два етапи 2020-2021 рр., що не відповідає вимогам технічної специфікації та вимогам тендерної документації». Проте в тендерній документації не вказано, що договірна ціна повинна бути окремо розділена на 2020 та 2021 рік, а конкретно зазначено «договірну ціну з пояснювальною запискою», котра надана ТОВ «Укртехнобез» у складі тендерної пропозиції. Також, в Додаток №4 «Технічне завдання» не вказано, що договірні ціни потрібно подавати на кожен рік окремо, лише вказано «п.6. Роботи проводяться протягом 2020, 2021 року, а саме: -у 2020 році на суму 4146250,00 грн., -у 2021 році на суму 2886655,00 грн.»;
- «При розгляді наданих підсумкових відомостей ресурсів, в розділі ІІІ «Будівельні машини та механізми» ТОВ «Укртехнобез» було вказано наступні механізми: Пістолет монтажний, Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т., Апарат для газового зварювання і різання але в довідці учасника про наявність МТБ на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», вищезазначені механізми та машини не вказані, що свідчить про відсутність матеріально-технічної бази Учасника необхідної для виконання договору та невідповідності учасника кваліфікаційному критерію». Проте в тендерній документації Замовник не вказував, що в довідці про «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», повинно міститися той перелік механізмів, шо міститься в Підсумковій відомості ресурсів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-06 12:50:19
Надання пояснення
На запит Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська область) від 03 листопада 2020 року, надаємо пояснення про підстави відхилення пропозиції ТОВ «Укртехнобез» у закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівель (влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, передавання тривожних сповіщень, автоматичного газового пожежогасіння) Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, що розміщені за адресою: пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро», яку було опубліковано в системі електронних закупівель за номером UA-2020-08-03-003168-a 03.08.2020 року.
1. Відповідно до Тендерної документації - п. 1.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», до необхідних документів, що вимагаються замовником відповідно до документації, відноситься зокрема «інформація та про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну сертифікацію (опис предмета закупівлі наведено у Додатку 4)».
Учасником ТОВ «Укртехнобез» разом із вищезазначеною інформацією був поданий документ під назвою «Технічне завдання» який за змістом відповідає Додатку 4 до тендерної документації. Проте жодна з сторінок цього документу не підписана уповноваженою особою ТОВ «Укртехнобез», що не відповідає умовам тендерної документації, а саме п.1.4. Розділу ІІІ Тендерної документації в частині того, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, а також п. 1.9. Розділу ІІІ Тендерної документації за яким усі сторінки (аркуші) Тендерної пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі її використання), за винятком оригіналів документів та нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Тобто єдиним виключенням з зазначеної умова є надання у складі пропозиції оригіналів документів та нотаріально завірених копій документів, виданих Учаснику іншими організаціями
Звертаємо Вашу увагу на те, що вимоги стосовно обов’язковості наявності підпису уповноваженої особи на кожній сторінці пропозиції учасника чітко встановлена умовами тендерної документації поряд із умовою п. 1.5. Розділу ІІІ Тендерної документації щодо накладання на тендерну пропозицію учасника в цілому електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника. Тому подання у складі пропозиції учасника будь якого документу виготовленого учасником, на кожній сторінці якого не міститься підпис уповноваженої особи учасника (і якого не стосуються виключення щодо цієї умови), є невідповідністю умовам тендерної документації не залежно від того накладено на тендерну пропозицію учасника в цілому електронний цифровий підпис уповноваженої особи учасника чи ні. З огляду на наявність вищезазначеної невідповідності пропозиції ТОВ «Укртехнобез» умовам тендерної документації, дискваліфікація пропозиції ТОВ «Укртехнобез» до цієї закупівлі цілком правомірна.
2. На вимоги тендерної документації, учасник ТОВ «Укртехнобез» у складі тендерної пропозиції надав «Лист-згоду зі змістом проекту договору про закупівлю» від 18.08.2020 №66/12, в якому він погоджується з проектом договору та з його істотними умовами, відповідно до Пункт 3.1. Розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" визначає, що учасник в складі тендерної пропозиції також надає підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником).
В проекті Договору (Додаток №5 до тендерної документації» п.п. 3.1 п.3 «Договірна ціна» договірна ціна розділена на 2020-2021 рр., п.п.19.1 п. 19 «Строк Дії договору» Строк дії договору до 31.12.2021 р., п.п. 21.7 п. 21 Інші умови Договору Додатки до Договору, вказано наступні Додатки, які є невід’ємною частиною договору, а саме:
-Додаток 1. Договірна ціна 2020-2021р.р..
-Додаток 2. Договірна ціна 2020р.
-Додаток 3. Договірна ціна 2021р.
-Додаток 4. Календарний графік виконання робіт.
В Додатку №4 до Тендерної документації «Технічне завдання» п.6 зазначено наступне:
6. Роботи проводяться протягом 2020, 2021 років, а саме:
у 2020 році на суму - 4 146 250, 00 грн.
у 2021 році на суму - 2 886 655,00 грн.
Водночас наданий учасником проект договору в порушення вищенаведених положень тендерної документації не засвідчений печаткою і підписом на кожній сторінці (є лише підпис і печатка на останній сторінці проекту).
Також наданий учасником проект договору суперечить вимогам тендерної документації, оскільки доданий замовником проект однозначно вимагає "вказати назву підприємства, посаду, ПІБ, підставу повноважень Підрядника". Таких вимог учасник не виконав.
Відсутність в проекті договору суми договору, розрахунку договірної ціни та розділення її на два етапи 2020-2021 рр. суперечить вимогам технічного завдання та тендерної документації, не є підтвердженням про прийняття Учасником істотних умов договору, унеможливлює прийняття пропозиції учасника в цій частині за відсутності істотних умов такої пропозиції в проекті договору.
Учасник ТОВ «Укртехнобез» в складі тендерної пропозиції надав договірну ціну на суму – 4 522 029,6 грн. зазначивши період виконання робіт 2020 рік. , що на 357 779,60 грн. більше бюджетних призначень Замовника на 2020 рік по об’єкту «Капітальний ремонт будівель (влаштування системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, передавання тривожних сповіщень, автоматичного газового пожежогасіння) Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, що розміщені за адресою: пр. Гагаріна, 26 в м. Дніпро», при цьому Учасник надав календарний графік виконання робіт на 2020-2021 рр., що для ДДУВС як Замовника закупівлі не зрозуміло коли будуть виконуватися роботи у 2020 р. або протягом 2020-2021 рр.. Також Учасник ТОВ «Укртехнобез» не надав Договірну ціну на 2020-2021р., Договірну ціну на 2021р., що не відповідає вимогам технічного завдання.
ДДУВС як Замовник планує закупівлі у межах бюджетних призначень на поточний рік, тому у Додатку 4 до Тендерної документації «Технічне завдання» п.6 зазначено наступне:
«6. Роботи проводяться протягом 2020, 2021 років, а саме:
у 2020 році на суму - 4 146 250, 00 грн.
у 2021 році на суму - 2 886 655,00 грн.»
Для Замовника є дуже важливим бачити який об’єм робіт та в якій технологічній послідовності будуть виконуватися роботи у 2020р. та у 2021 р., а це тільки можливо визначити при наявності Договірної ціни на 2020 рік та 2021 р., ці дані не були надані в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Укртехнобез», що суперечить вимогам технічного завдання, яке є невід’ємною частиною тендерної документації.
3. Пункт 5.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пункт 6 того ж розділу тендерної документації вимагає, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядка та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
При розгляді наданих підсумкових відомостей ресурсів, в розділі III «Будівельні машини та механізми» учасником вказані наступні механізми: Пістолет монтажний, Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т., Апарат для газового зварювання і різання, які відсутні в довідці учасника про наявність МТБ на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Очевидно, що відмінність змісту підсумкових відомостей ресурсів у порівнянні з довідкою про матеріально-технічну базу може свідчити про штучність та виключно формальність поданих документів без реальної наявності необхідного обладнання. Слід звернути увагу, що довідка учасника містить конкретний перелік наявного у нього обладнання, а не просто твердження про відповідність МТБ вимогам тендерної документації. Отже, логічним і правильним є з боку Замовника порівняти задеклароване обладнання із необхідним для виконання договору. Виявлена за результатами такого порівняння невідповідність є достатньою підставою для відхилення пропозиції.
Окремо слід зазначити, що у учасника відсутній аналогічний договір на монтаж системи газового пожежогасіння. При цьому тендерна документація і її складова – технічне завдання чітко вимагають наявність такого досвіду. В порушення наведеної вимоги учасник надав аналогічний договір на монтаж системи лише порошкового (а не газового) пожежогасіння, що унеможливлює допуск такого учасника до відповідного виду робіт.
Наведені причини в своїй сукупності призвели до визначення учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, що могло поставити під загрозу виконання договору. Тому дії замовника з відхилення пропозиції учасника ТОВ «Укртехнобез» ґрунтуються виключно на Законі України «Про публічні закупівлі» та об’єктивному і повному аналізі поданих учасником документів
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на те, що Законом надається право учаснику, у разі незгоди учасника з прийнятими Замовником рішеннями, завернутись зі скаргою на такі рішення до органу оскарження, в термін визначений Законом. Учасник ТОВ «Укртехнобез» до органу оскарження скаргу на рішення Замовника про відхилення його пропозиції не звертався, тож опосередковано погодився з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції з зазначених у Протоколі про відхилення пропозиції ТОВ «Укртехнобез» підстав.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТРИАВАНТ |
4 954 008,76
UAH з ПДВ
|
3 255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
4 522 029,60
UAH з ПДВ
|
4 174 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
5 898 226,02
UAH з ПДВ
|
5 638 998,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП БМФ Бар'єр |
6 530 412,31
UAH з ПДВ
|
5 640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТРИАВАНТ #38114509 |
Відхилено |
3 255 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 12:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 серпня 2020 00:00
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
4 174 990,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 11:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! #39138281 |
Відхилено |
5 638 998,92
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 14:54
|
ПП БМФ Бар'єр #34774188 |
Переможець |
5 640 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2021 11:11
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 17:29
|
Договір №8073_1707-2020_м.pdf | укладений |
29 вересня 2020 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 8073/1707-2020/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |