Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні та інженерно-вишукувальні роботи «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд греблі на р. Тетерів в м. Житомир по вул. Жуйка, 12»
Очікувана вартість
410 610,00 UAH
UA-2020-08-03-002533-a 9d5b6e95664b457dadb5ecc7a3a8d178
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Шимко

+380636857223 vova_nich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ШТУЧНИХ СПОРУД" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01473717
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Тараса Бульби-Боровця, 24
Контактна особа: Володимир Шимко
+380636857223
vova_nich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 14:26
Очікувана вартість: 410 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 106,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні та інженерно-вишукувальні роботи «Капітальний ремонт гідротехнічних споруд греблі на р. Тетерів в м. Житомир по вул. Жуйка, 12»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Жуйка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання Договору та отримання від Підрядника рахунку на оплату, та за наявності відповідного фінансування, Замовник може надавати Підряднику аванс на виконання робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019. Розмір авансу не може перевищувати 30 % вартості від річного обсягу робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів після отримання Акту виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата виконаних робіт буде здійснена протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:31
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
03 серпня 2020 14:31
Додаток 3 Технічне завдання.docx
03 серпня 2020 14:31
Проект Договору (Додаток 5).doc
03 серпня 2020 14:31
Оголошення.doc
03 серпня 2020 14:31
лист згода.docx
03 серпня 2020 14:31
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОБУЦЬКИЙ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 409 728,88
UAH з ПДВ
409 728,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
12 серпня 2020 07:35
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 07:35
КОПIЯ ВIДОМОСТI ОБЄМIВ.pdf
12 серпня 2020 07:35
Сфера вимірювань.pdf
12 серпня 2020 07:35
Свідоцтво Собуцького.pdf
12 серпня 2020 07:35
Свідоцтво Потапчука.pdf
12 серпня 2020 07:35
Свідоцтво Назарука.pdf
12 серпня 2020 07:35
СВIДОЦТВО ПЛАТНИКА ЄП.pdf
12 серпня 2020 07:35
Ліцензія Скад Офіс.pdf
12 серпня 2020 07:35
ЛИСТ_ЗГОДА !!!.pdf
12 серпня 2020 07:35
Копії дипломів.pdf
12 серпня 2020 07:35
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН.pdf
12 серпня 2020 07:35
Договір.pdf
12 серпня 2020 07:35
ВИТЯГ З РПЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОБУЦЬКИЙ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОБУЦЬКИЙ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2163512119
Переможець 409 728,88
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 13:48

Документи

13 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:47
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОБУЦЬКИЙ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2163512119
409 728,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:47
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 16:34
ДУ соб 09.06.PDF зміни до договору
10 червня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:32
ДУ ПКД.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:26
Договір 39.pdf укладений
17 серпня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 39/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 39/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML