Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (принтери лазерні)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-08-03-002208-b b6089a4dfd7448e5a1870cbb69c721a8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цюцьмаць Оксана Миколаївна

+380954508474 gu@if.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Цюцьмаць Оксана Миколаївна
+380954508474
gu@if.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:41
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


категорія замовника - орган соціального страхування; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Комп'ютерне обладнання (принтери лазерні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються після фактичної поставки всього товару на підставі наданого виконавцем рахунку Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:48
Інформація про технічні характеристики Додаток 1.doc
03 серпня 2020 16:48
Проект договору.docx
03 серпня 2020 16:48
Тендерна документація.docx
03 серпня 2020 16:48
протокол відкриті торги.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-002208-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 серпня 2020 08:42
Порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Тендерна документації складена з порушення вимог п.4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме містить посилання на конкретну марку та виробника картриджу Canon 725 без виразу "або еквівалент".
Вимагаємо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації до технічної специфікації , в місцях де вказано конкретну марку та виробника додати вираз "або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 13:12
Тендерна документація складена з дотриманням вимог п.4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки в підпункті 6.3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» зазначено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва (крім відомостей про наявні у замовника технології, засоби чи продукти) вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 79 860,00
UAH з ПДВ
79 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:20
аномально низька ціна.pdf
18 серпня 2020 15:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:39
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Відхилено
48 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 серпня 2020 00:00
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 79 860,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:26

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

25 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:26
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:21
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 17:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі