Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. 16-го липня в селищі Делятин Делятинської ОТГ Івано-Франківської області
Очікувана вартість
1 074 600,00 UAH
UA-2020-08-03-001855-b d6ebd05b57884132be68ad723ab1cb0d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гедзик Ірина Іванівна

+380347543665 IRAABRAMJUK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕЛЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 04354539
Вебсайт: http://xn--d1acjll2a4g.in.ua/
Місцезнаходження: 78442, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Делятин, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ 16 ЛИПНЯ, будинок 273
Контактна особа: Гедзик Ірина Іванівна
+380347543665
IRAABRAMJUK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 074 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 373,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. 16-го липня в селищі Делятин Делятинської ОТГ Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування здійснюється відповідно до рішення Делятинської селищної ради щодо виділення коштів на виконання даних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:48
Додаток 4.docx
03 серпня 2020 15:41
Протокол УО.pdf
03 серпня 2020 15:41
Оголошення спрощена закупівля.docx
03 серпня 2020 15:41
Додаток 3.docx
03 серпня 2020 15:41
Додаток 2.docx
03 серпня 2020 15:41
Додаток 1.docx
04 серпня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:48
Додаток 4.docx
03 серпня 2020 15:41
Додаток 4.docx
03 серпня 2020 15:41
Протокол УО.pdf
03 серпня 2020 15:41
Оголошення спрощена закупівля.docx
03 серпня 2020 15:41
Додаток 3.docx
03 серпня 2020 15:41
Додаток 2.docx
03 серпня 2020 15:41
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-001855-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СУПУТНИК", Код ЄДРПОУ:31889963
Дата подання: 21 серпня 2020 09:27
Вимога Замовнику
14 серпня 2020 року приватне виробничо-комерційне підприємство «СУПУТНИК» прийняло участь в спрощеній закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. 16-го липня в селищі Делятин Делятинської ОТГ Івано-Франківської області» (ідентифікатор закупівлі згідно системи електронних закупівель – UA-2020-08-03-001855-b).
20 серпня 2020 року о 09 год. 14 хв. Уповноваженою особою Замовника Гедзик І.І. було завантажено в електронну систему закупівель (надалі за текстом – ЕСЗ) протокол № 4 щодо прийняття рішення нею. Згідно вказаного протоколу уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції Учасника з підстав відсутності окремих документів (документації), а саме:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (за 2019 та 2020) роки за бюджетні кошти.
2. Витяг з реєстру платників єдиного податку - для платника єдиного податку (сканований з оригіналу).
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВО «СУПУТНИК» не погоджується з вказаним рішенням уповноваженої особи Замовника Гедзик І.І. з наступних підстав.


Щодо відсутності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (за 2019 та 2020) роки за бюджетні кошти.
Учасником серед інших документів тендерної пропозиції була завантажена в ЕСЗ довідка про досвід виконання аналогічних договорів № 11/08-20 від 11 серпня 2020 р. До вказаної довідки додавалися копії позитивного відгуку від замовника (ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ») щодо виконання договору та аналогічного договору з додатками (№ 10/07-П від 02.07.2019р.). Вказана довідка була надана за зразком, вказаним згідно вимог Замовника в додатку № 1 («Інформація та документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі») до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що за цим договором підряду Учасник виконував роботи з ремонту пішохідних доріжок в мікрорайоні «Кампучія» в с. Ямниця Ямницької ОТГ. Цей договір був підписаний між його сторонами як договір субпідряду, оскільки щодо вказаних робіт ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» мало укладений відповідний договір на виконання вказаних робіт з Ямницькою ОТГ (як органом місцевого самоврядування). Учасник отримав фінансування згідно цього договору за рахунок бюджетних коштів.
Таким чином, Учасником були виконані всі вимоги Замовника щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (за 2019 та 2020) роки за бюджетні кошти в повному обсязі.

Щодо відсутності витягу з реєстру платників єдиного податку - для платника єдиного податку (сканований з оригіналу).
Зі змісту вимоги, викладеної в додатку № 1 («Інформація та документи, які подаються учасниками спрощеної закупівлі») до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, випливає, що учасники–платники єдиного податку надають відповідний витяг з відповідного реєстру, а учасники–платники податку на додану вартість – відповідний витяг з реєстру платників податку на додану вартість. (про це свідчать фрази – «для платника єдиного податку», «для платників податку на додану вартість»). Тому учасником серед інших документів тендерної пропозиції був завантажений в ЕСЗ сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 1709134500014 від 30.03.2017р.
Таким чином, Учасником не могла бути виконана вимога Замовника щодо надання витягу з реєстру платників єдиного податку, оскільки Учасник не являється платником єдиного податку.

Враховуючи вищенаведене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. СКАСУВАТИ рішення від 20 серпня 2020 року (протокол № 4) Уповноваженої особи ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ Гедзик І.І. про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СУПУТНИК» в спрощеній закупівлі: Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. 16-го липня в селищі Делятин Делятинської ОТГ Івано-Франківської області (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-03-001855-b).
2. ПРИЙНЯТИ рішення, яким визнати переможцем пропозицію ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СУПУТНИК» в спрощеній закупівлі: Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. 16-го липня в селищі Делятин Делятинської ОТГ Івано-Франківської області (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-03-001855-b).
Директор Сенчук Т.Я.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 15:53
21 серпня 2020 року Приватним виробничо-приватним підприємством «Супутник» подано вимогу щодо неправомірного відхилення пропозиції ПВКП «Супутник» по закупівлі ДК 021: 2015 – 452330000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг «Капітальний ремонт тротуарної доріжки по вул. 16 Липня в селищі Делятин Делятинської ОТГ Івано-Франківської області».
ПВКП «Супутник» у своїй вимозі посилається на нібито відповідність його пропозиції Переможця вимогам документації. В обґрунтування своїх тверджень він наводить відповідні посилання на документацію.
Зазначимо, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу, що законом встановлено обов’язок для замовника розглянути саме тендерні пропозиції.
Відповідно до додатку 1 Замовником вимагалися документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного договору, а саме: довідка довільної форми, сканкопії з оригіналів за 2019 та 2020 роки за бюджетні кошти із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону, позитивний лист – відгук про співпрацю (з замовником який зазначений в довідці).
Подані Вами копії договорів:
- № 10/07-П від 02.07.2019 р., з ТОВ «Автомагістраль -ІФ» не є підтвердженням виконання робіт за бюджетні кошти, оскільки він укладений не з органом державної влади чи органом місцевого самоврядування;
-оренди транспортних засобів № 04/01- ОТЗ від 03.01.2020 р. та оренди спецтехніки № 02/01-О від 02.01.2020 р., не підтверджує факт досвіду виконання аналогічного договору, який є предметом закупівлі №UA-2020-08-03-001855-b, а лише визначає виконання окремих робіт. Також дані договори свідчать про відсутність у ПВКП «Супутник» спеціальної техніки, необхідної для виконання робіт, визначених документацією Делятинської селищної ради об’єднаної територіальної громади. Сума договору підряду № 10/07-П від 02.07.2019 р. була незначною 31,7 тис. грн. Виконання робіт по даному договору не дає підстави вважати, що ПКВП має достатній досвід для виконання робіт, обсяг яких визначений селищною радою.
Таким чином, пропозиція ПКВП «Супутник» не відповідає документації, та не має підстав для визначення переможцем.
Також зазначимо, що Учасник особисто несе відповідальність за достовірність наданої інформації.
Таким чином пропозиція Учасника ПКВП «Супутник» не відповідає Тендерній Документації.

В зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги щодо неправомірного відхилення пропозиції та визнання ПКВП «Супутник» переможцем по даній закупівлі відсутні.



Документи подані скаржником

Документи

21 серпня 2020 15:53
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРІОН-БУДСЕРВІС" 858 114,00
UAH з ПДВ
858 114,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СУПУТНИК" 948 400,00
UAH з ПДВ
948 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВАТ" 988 566,00
UAH з ПДВ
988 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 12:03
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:55
Ресурси.xls
13 серпня 2020 11:55
Лок.xls
13 серпня 2020 11:55
Договірна.xls
13 серпня 2020 11:55
Виробничі.xls
13 серпня 2020 11:55
статут.pdf
13 серпня 2020 11:55
наказ на дирек..pdf
13 серпня 2020 11:55
Лист-згода ст.17.pdf
13 серпня 2020 11:55
довідка щодо витрат.pdf
13 серпня 2020 11:55
довідка санкції.pdf
13 серпня 2020 11:55
гарантійний лист.pdf
13 серпня 2020 11:55
аналог.договори.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:38
Наказ на директора.pdf
13 серпня 2020 13:38
Календарний графік.pdf
13 серпня 2020 13:38
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРІОН-БУДСЕРВІС"

ПП "СУПУТНИК"

ТОВ "ЮВАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРІОН-БУДСЕРВІС"
#40672899
Відхилено 858 114,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:13
ПП "СУПУТНИК"
#31889963
Відхилено 948 400,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 09:15
ТОВ "ЮВАТ"
#37638329
Переможець 988 566,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 09:12

Документи

17 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:12
Протокол 2.pdf

Документи

20 серпня 2020 09:15
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:14
Протокол 4 УО.pdf

Документи

21 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:12
Протокол 5 УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮВАТ"
#37638329
988 566,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:12
Протокол 5 УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 08:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:12
Дод угода 2 ЮВАТ.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:18
Тротуар 1 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 14:17
Тротуар.pdf укладений
02 вересня 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт може бути продовжений, у разі відсутності бюджетних призначень в повному обсязі або у разі затримки бюджетного фінансування.
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 988 566,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 761,00 UAH)