Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
6 400,00 UAH
UA-2020-08-03-001534-b f70addec92b549ee9071dbcb385931a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малиновський Володимир Ярославович

+380314444221 dubrivka_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубрівська сільська рада Іршавського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04349509
Місцезнаходження: 90133, Україна , Закарпатська обл., Іршавський район, село Мала Розтока, 151
Контактна особа: Малиновський Володимир Ярославович
+380314444221
dubrivka_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 шт
Ціна за одиницю: 6400UAH без ПДВ
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90133, Україна, Закарпатська область, Іршавський район, с. Мала Розтока, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
96 шт
Ціна за одиницю: 6400UAH без ПДВ
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90133, Україна, Закарпатська область, Іршавський район, с. Мала Розтока, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

03 серпня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрішко І.І.
#3247000636
Переможець 6 400,00
UAH
03 серпня 2020 14:45

Документи

03 серпня 2020 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 15:14
Андрішко І.І..pdf зміни до договору
03 серпня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари 96 шт 6 400,00
UAH
Канцелярські товари 96 шт 6 400,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари 96 шт 6 400,00
UAH
Канцелярські товари 96 шт 6 400,00
UAH