Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-08-03-001235-a 8ed7009850064aefb6e538bd39be3bc0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неля Полюхович

+380935393023 6.2@dp.consumer.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40359593
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Філософська, 39 А
Контактна особа: Неля Полюхович
+380935393023
6.2@dp.consumer.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 12:31
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 12:31
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Філософська, 39-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом сплати Покупцем грошових коштів в розмірі вартості фактично поставленого Товару, вказаного в накладній, протягом 30 календарних днів з дати підписання накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 12:36
ТД.pdf
03 серпня 2020 12:36
Проєкт договору папір.docx
03 серпня 2020 12:36
тендерна документація папір 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-001235-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:46
Вимога до документів

Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:49
Доброго дня. У відповідь на Вашу Вимогу (звернення) повідомляємо наступне: відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до предмета Закупівлі розробляються та затверджується Замовником і повинні містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики. Додатком 2 тендерної документації Замовника передбачений вичерпний перелік технічних вимог до предмету закупівлі та перелік документів, який підтверджує якість товару (паспорт якості або сертифікату якості).
Сертифікат ISO 9001 універсальний міжнародний стандарт - так як передбачає контроль якості на підприємствах будь-якого типу, розміру і виду діяльності. Але під час сертифікації перевіряється виробництво, а не сам продукт. Надалі впроваджений стандарт дає право на відповідне маркування продукції. Тобто наявність такого сертифікату у виробника свідчить лише про відповідність його виробництва визнаним стандартам, але жодним разом не гарантує якість тієї чи іншої партії товару, яка виготовляється на такому сертифікованому виробництві, для цього існує відділ контролю якості на виробництвах, які і фіксують певні технічні параметри кожної партії в залежності від сировини яку використовували та інших факторів.
Окрім того, включення вимоги щодо надання копії сертифікату ISO може розцінюватися як дискримінаційна вимога у відношенні до Учасників.
Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні наявні підстави для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 173 250,00
UAH з ПДВ
173 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:13
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:12
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 серпня 2020 12:31
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій