Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розроблення робочого проекту капітального ремонту шляхопроводу через залізницю на км 43+880 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-41 Новий Биків - Згурівка - Яготин, Київська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2020-08-03-001206-a 497755ff6a224179bb0d10c1f807651b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кошель Олег Миколайович

+380442000889 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Кошель Олег Миколайович
+380442000889
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комп.
ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розроблення робочого проекту капітального ремонту шляхопроводу через залізницю на км 43+880 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-41 Новий Биків - Згурівка - Яготин, Київська область (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, Київ, Народного ополчення, 11-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 612 000,00
UAH з ПДВ
612 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
08 серпня 2020 09:24
Статут.pdf
08 серпня 2020 09:24
Сертифікати, накази.pdf
08 серпня 2020 09:24
Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2020 09:24
Витяг ЄДР.pdf
08 серпня 2020 09:24
Технічне завдання.pdf
08 серпня 2020 09:24
Проект договору.pdf
08 серпня 2020 09:24
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
Переможець 612 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:15

Документи

12 серпня 2020 11:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
612 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 11:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 12:51
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 15:31
ДУ № 3. від 28.09.2021.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 10:42
ДУ № 3 від 28.09.2021.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 11:18
ДУ № 2 від 01.02.2021 р до договору від 20.08.2020 р. № 625-20 (1).pdf зміни до договору
02 лютого 2021 11:17
Договір № 625-20 від 20.08.2020р Част. І.pdf укладений
20 серпня 2020 14:54
Договір № 625-20 від 20.08.2020р Част. ІІ.pdf укладений
20 серпня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3, п. 12.3 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п. 5.1 та п. 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 31 » грудня 2021 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2021 року, а в частині розрахунків – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 625-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відновленням фінансування головним розпорядником бюджетних коштів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. № 122 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік (зі змінами) Замовником беруться зобов’язання щодо оплати обсягів робіт в сумі 155 450,16 грн (Сто п’ятдесят п’ять тисяч чотириста п’ятдесят гривень 16 копійок), в тому числі ПДВ: 25 908,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 625-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відновленням фінансування головним розпорядником бюджетних коштів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. № 122 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік (зі змінами) Замовником беруться зобов’язання щодо оплати обсягів робіт в сумі 155 450,16 грн (Сто п’ятдесят п’ять тисяч чотириста п’ятдесят гривень 16 копійок), в тому числі ПДВ: 25 908,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 625-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 612 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 102 000,00 UAH)