Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211234 /Н-26/ - Стара Гнилиця – Лиман – Нижній Бишкин км 12+900 – км 26+900 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance О-211234 /Н-26/ - Stara Hnylytsia - Lyman - Nyzhnii Byshkyn km 12+900 - km 26+900 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
176 593 501,00 UAH
UA-2020-08-03-001172-b 276bc47b05ed40b6a6daafa6285d1644
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:22
Очікувана вартість: 176 593 501,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 531 870,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1765930 UAH
Publication date: 03 серпня 2020 13:28
Enquiries until: 23 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 29 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 176 593 501 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 531 870 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211234 /Н-26/ - Стара Гнилиця – Лиман – Нижній Бишкин км 12+900 – км 26+900 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance О-211234 /Н-26/ - Stara Hnylytsia - Lyman - Nyzhnii Byshkyn km 12+900 - km 26+900 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.554
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." Пiсляоплата 30 Робочі 0.831
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.585
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.03

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000012 ● 3e58f67668fd45db9686e8d28871a8a8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.12.2020 № 238

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 02.12.2020 № 238

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-08-03-001172-b 03.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-07 14:38:08

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211234 /Н-26/ - Стара Гнилиця – Лиман – Нижній Бишкин км 12+900 – км 26+900 у Харківській області (з розробкою проектної документації) Current average repair of the public road network of local importance О-211234 /Н-26/ - Stara Hnylytsia - Lyman - Nyzhnii Byshkyn km 12+900 - km 26+900 in the Kharkiv region (with development of project documentation)», очікуваною вартістю 176 593 501,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-03-001172-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступної інформації:
Просимо вказати кількість (з наданням підтверджуючих документів) укладених додаткових угод до договору про закупівлю послуг від 22.10.2020 № 38/10-20 укладеного між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-09 09:47:47

Відповідь на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що договір про закупівлю послуг від 22.10.2020р. №38/10-20 укладений між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальність «ЄВРОБУД ПЛЮС» містить 3 (три) додаткові угоди.
Скан-копію договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами додаємо до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-08-03-001172-b276bc47b05ed40b6a6daafa6285d1644
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 09:07
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 10:38

Документи

02 вересня 2020 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:22
Документи переможця.rar
02 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:37
Банківська гарантія.rar
02 вересня 2020 14:37
8. Проект Договору.pdf
02 вересня 2020 14:36
7. Лист про повноваження.pdf
02 вересня 2020 14:36
1.Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.6.13. Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.4. Транспортна схема.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.2. Гарантийний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Учасник до довідки від 01.09.2020р. №504 надав позитивний відгук від Замовника не в повному обсязі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) за наданим (и) аналогічним (и) договором (ами), у якому (их) має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати до довідки від 01.09 2020р. №504 позитивний відгук від Замовника у повному обсязі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

02 вересня 2020 16:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:13
Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:50
выписка + справка.zip
02 вересня 2020 14:43
20695 ТОВ ЕНЕРГОТЕПЛО p7s.zip
02 вересня 2020 14:43
Субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 14:43
Інші документи.pdf
02 вересня 2020 14:43
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:43
Відпов.ст.17.pdf
02 вересня 2020 14:43
Техніка.rar
02 вересня 2020 14:43
Працівники ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Працівники 1 частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Лаборатория.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід І частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Аналогічні договора.rar
02 вересня 2020 14:43
АБЗ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. ПЕРЕЛІК виявленних невідповідностей в інформації та/або документаї: Учасник не надав копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання відповідно до Договору від 01.06.2020р. №532, який зазначено у довідці від 19.08.2020р. №1088/6. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження наявності чи залучення лабораторії Учасник повинен надати наступні документи: - копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання відповідно до Договору від 01.06.2020р. №532, який зазначено у довідці від 19.08.2020р. №1088/6. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

02 вересня 2020 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2020 14:45
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч5.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч4.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч3.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч2.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 173 061 630,00
UAH з ПДВ
165 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерготепло" 174 827 000,00
UAH з ПДВ
167 763 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:22
Документи переможця.rar
02 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:37
Банківська гарантія.rar
02 вересня 2020 14:37
8. Проект Договору.pdf
02 вересня 2020 14:36
7. Лист про повноваження.pdf
02 вересня 2020 14:36
1.Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.6.13. Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.4. Транспортна схема.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.2. Гарантийний лист.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:13
Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:50
выписка + справка.zip
02 вересня 2020 14:43
20695 ТОВ ЕНЕРГОТЕПЛО p7s.zip
02 вересня 2020 14:43
Субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 14:43
Інші документи.pdf
02 вересня 2020 14:43
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:43
Відпов.ст.17.pdf
02 вересня 2020 14:43
Техніка.rar
02 вересня 2020 14:43
Працівники ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Працівники 1 частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Лаборатория.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід І частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Аналогічні договора.rar
02 вересня 2020 14:43
АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Енерготепло"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 165 900 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 08:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
165 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 14:50
ДУ№5 до Договору №38_10-20.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:17
ДУ№4 до Договору №38-10-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:17
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:00
ДУ№2 до Договору №38-10-20 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:40
Договір №38-10-20.pdf укладений
26 жовтня 2020 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. чинного Договору №38/10-20 про закупівлю послуг від 22 жовтня 2020 року: Пункт 3.1. Договору, Пункт 5.2. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 38/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного ДОГОВОРУ №38/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 22 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного Договору № 38/10-20 про закупівлю послуг від 22 жовтня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 13.1. Договору, Розділ 16 Договору «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 38/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML