Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211234 /Н-26/ - Стара Гнилиця – Лиман – Нижній Бишкин км 12+900 – км 26+900 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance О-211234 /Н-26/ - Stara Hnylytsia - Lyman - Nyzhnii Byshkyn km 12+900 - km 26+900 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
176 593 501,00 UAH
UA-2020-08-03-001172-b 276bc47b05ed40b6a6daafa6285d1644
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:22
Очікувана вартість: 176 593 501,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 765 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 531 870,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %
Publication date: 03 серпня 2020 13:28
Enquiries until: 23 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 29 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 176 593 501 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 531 870 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 765 930,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211234 /Н-26/ - Стара Гнилиця – Лиман – Нижній Бишкин км 12+900 – км 26+900 у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance О-211234 /Н-26/ - Stara Hnylytsia - Lyman - Nyzhnii Byshkyn km 12+900 - km 26+900 in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.554
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." Пiсляоплата 30 Робочі 0.831
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.585
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.03

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
UA-2020-08-03-001172-b276bc47b05ed40b6a6daafa6285d1644
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 08 вересня 2020 09:07
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
до 19 вересня 2020 10:38

Документи

02 вересня 2020 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2020 14:38
sign.p7s
02 вересня 2020 14:38
sign.p7s
02 вересня 2020 14:37
Банківська гарантія.rar
02 вересня 2020 14:37
8. Проект Договору.pdf
02 вересня 2020 14:36
7. Лист про повноваження.pdf
02 вересня 2020 14:36
1.Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.6.13. Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.4. Транспортна схема.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.2. Гарантийний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Учасник до довідки від 01.09.2020р. №504 надав позитивний відгук від Замовника не в повному обсязі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію (ї) позитивного (их) відгуку (ів) Замовника (ів) за наданим (и) аналогічним (и) договором (ами), у якому (их) має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати до довідки від 01.09 2020р. №504 позитивний відгук від Замовника у повному обсязі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

02 вересня 2020 16:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 14:19
sign.p7s
07 вересня 2020 12:13
Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:52
sign.p7s
02 вересня 2020 14:52
sign.p7s
02 вересня 2020 14:50
выписка + справка.zip
02 вересня 2020 14:43
20695 ТОВ ЕНЕРГОТЕПЛО p7s.zip
02 вересня 2020 14:43
Субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 14:43
Інші документи.pdf
02 вересня 2020 14:43
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:43
Відпов.ст.17.pdf
02 вересня 2020 14:43
Техніка.rar
02 вересня 2020 14:43
Працівники ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Працівники 1 частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Лаборатория.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід І частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Аналогічні договора.rar
02 вересня 2020 14:43
АБЗ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: І. ПЕРЕЛІК виявленних невідповідностей в інформації та/або документаї: Учасник не надав копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання відповідно до Договору від 01.06.2020р. №532, який зазначено у довідці від 19.08.2020р. №1088/6. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження наявності чи залучення лабораторії Учасник повинен надати наступні документи: - копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказана галузь атестації (сертифікації) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання відповідно до Договору від 01.06.2020р. №532, який зазначено у довідці від 19.08.2020р. №1088/6. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

02 вересня 2020 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 вересня 2020 14:45
sign.p7s
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч5.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч4.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч3.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч2.rar
02 вересня 2020 14:44
02 09 20 ХАРЬКОВ_Н-26_ч1.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 173 061 630,00
UAH з ПДВ
165 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерготепло" 174 827 000,00
UAH з ПДВ
167 763 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 14:38
sign.p7s
02 вересня 2020 14:38
sign.p7s
02 вересня 2020 14:37
Банківська гарантія.rar
02 вересня 2020 14:37
8. Проект Договору.pdf
02 вересня 2020 14:36
7. Лист про повноваження.pdf
02 вересня 2020 14:36
1.Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.6.13. Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.4. Транспортна схема.pdf
02 вересня 2020 14:36
2.2.2. Гарантийний лист.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 14:19
sign.p7s
07 вересня 2020 12:13
Відгуки.pdf
02 вересня 2020 14:52
sign.p7s
02 вересня 2020 14:52
sign.p7s
02 вересня 2020 14:50
выписка + справка.zip
02 вересня 2020 14:43
20695 ТОВ ЕНЕРГОТЕПЛО p7s.zip
02 вересня 2020 14:43
Субпідрядники.pdf
02 вересня 2020 14:43
Інші документи.pdf
02 вересня 2020 14:43
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2020 14:43
Відпов.ст.17.pdf
02 вересня 2020 14:43
Техніка.rar
02 вересня 2020 14:43
Працівники ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Працівники 1 частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Лаборатория.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід ІІ частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Досвід І частина.pdf
02 вересня 2020 14:43
Аналогічні договора.rar
02 вересня 2020 14:43
АБЗ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Очікує рішення 165 900 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 12:43

Документи

28 вересня 2020 12:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку