Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки, установки та технічного обслуговування лічильників – 2 лоти
Очікувана вартість
348 400,00 UAH
UA-2020-08-03-001003-c 5258c7e176574039bdadf6d91d6b10ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 10:00
Очікувана вартість: 348 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.

Тендерна документація

03 серпня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 10:06
Тендерна документація .doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Послуги з повірки, установки та технічного обслуговування лічильників теплової енергії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 340 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 702,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10212 UAH

Аукціон

Початок: 20 серпня 2020 14:54
Закінчення: 20 серпня 2020 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1 – Послуги з повірки, установки та технічного обслуговування лічильників теплової енергії
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем Акту наданих послуг. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання Актів наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сливка Олег Анатолійович 272 400,00
UAH з ПДВ
272 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП Евріка 340 400,00
UAH з ПДВ
335 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА" 340 222,00
UAH з ПДВ
340 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
28 серпня 2020 10:20
довідка з МВС.PDF
28 серпня 2020 10:20
цінова пропозиція.PDF
21 серпня 2020 07:44
Електронний підпис
21 серпня 2020 07:43
ДОГОВІР.pdf
21 серпня 2020 07:43
Лист-відгук.pdf
19 серпня 2020 08:35
Електронний підпис
19 серпня 2020 08:33
Електронний підпис
19 серпня 2020 08:33
Електронний підпис
19 серпня 2020 08:31
Галузь.PDF
19 серпня 2020 08:31
виконання договорів.pdf
19 серпня 2020 08:31
скан довідок.PDF
19 серпня 2020 08:31
Паспорт Сливка О. А..PDF
19 серпня 2020 08:31
банківська гарантія.PDF
19 серпня 2020 08:31
ІПН.JPG
19 серпня 2020 08:31
договір субпідряду.PDF
19 серпня 2020 08:31
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
19 серпня 2020 08:31
001.jpg
19 серпня 2020 08:31
Підписаний_G0820-1512-GL_tender.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 18:02
Лист для клієнті1.7z
18 серпня 2020 18:02
Гарантія 7213-20.7z
18 серпня 2020 18:02
Витяг із Статуту.7z
18 серпня 2020 18:02
Банківська ліцензі1.7z
18 серпня 2020 18:02
про право підпису.jpg
18 серпня 2020 18:02
Протокол НР.7Z
18 серпня 2020 18:02
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 серпня 2020 18:02
кваліфікаційні вимоги.jpg
18 серпня 2020 18:02
звітність 2 стор.jpg
18 серпня 2020 18:02
звітність 1 стор.jpg
18 серпня 2020 18:02
аналог.дог.стор.2 лот1.jpg
18 серпня 2020 18:02
аналог.дог.стор.1 лот1.jpg

Публічні документи

18 серпня 2020 21:43
пропозиція 340222 т.pdf
18 серпня 2020 21:43
ПД І кв 2020.pdf
18 серпня 2020 21:43
ПД 2019 річна.pdf
18 серпня 2020 21:43
довідка субпідряд.pdf
18 серпня 2020 21:43
довідка СТ 17 ПОВНА.pdf
18 серпня 2020 21:43
довідка мвс дпа.pdf
18 серпня 2020 21:43
довідка банк.pdf
18 серпня 2020 21:43
Гарантійний лист ТЗ.pdf
18 серпня 2020 21:43
витяг ЕДРАОУ 31.07.pdf
18 серпня 2020 21:43
виписка ЄДР Миронюк.pdf
18 серпня 2020 21:43
Вiдомостi_про_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сливка Олег Анатолійович

ТОВ НВП Евріка

ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сливка Олег Анатолійович
#3327117513
Переможець 272 400,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: - невідповідність щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів У складі тендерної пропозиції ФОП Сливка О.А. надано скан укопіїї договорів про надання послуг №72 від 20.01.2020р та договір № 01/05/20/21 від 18.02.2020р про надання послуг з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки., де стороною Доворів є ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрологіїї та сертифікаціїї», який не є учасником торгів. 2. Відповідно до п.1.2 додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). «1.2.1. Скан-копія не менше одного аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо надання послуг з повірки та/або обслуговування та/або заміни засобів вимірювальної техніки) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю); До уваги учасників: Враховуються лише той договір, який був виконаний в повному обсязі. 1.2.2. Документ, який підтверджує виконання аналогічного договору, наданого згідно пп.1.2.1: скан-копія відгуку від замовника з інформацією про повне виконання аналогічного договору.». 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи, а саме скан копію не менше одного аналогічного договору та відгуку від замовника.. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сливка Олег Анатолійович
#3327117513
272 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 13:16
Договір 111 Лот 1.PDF укладений
02 вересня 2020 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 272 400,00
UAH