Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць міста Херсона
Очікувана вартість
3 499 096,64 UAH
UA-2020-08-03-000920-b ● 1f28bb601c6b4b9db508291323c5ba1c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення "Херсонміськсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 31134534 |
Місцезнаходження: | 73033, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Фонтанна,17,м. Херсон |
Контактна особа: |
Мордачова Ірина Сергіївна 0552291631 irinamordachova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 14:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 14:52 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 3 499 096,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 495,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іншою мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1682258 кВт⋅год
Постачання електричної енергії зовнішнього освітлення вулиць міста Херсона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника здійснюється за фактом поставки протягом 60 календарних днів з моменту отримання рахунку та акта приймання-передачі | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 14:46 |
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі 4.docx | |
11 серпня 2020 14:46 |
додаток 4 (нова редакція).docx | |
10 серпня 2020 16:16 |
додаток 1 (новая редакція).doc | |
10 серпня 2020 16:16 |
додаток 3 (нова редакція).docx | |
10 серпня 2020 16:16 |
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі 3.docx | |
10 серпня 2020 16:16 |
Тендерна документація (нова редакція) 2.doc | |
06 серпня 2020 15:53 |
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі.docx | |
03 серпня 2020 12:09 |
додаток 5.doc | |
03 серпня 2020 12:09 |
Додаток 7.doc | |
03 серпня 2020 12:09 |
Додаток 8.docx | |
03 серпня 2020 12:09 |
додаток 2.docx | |
03 серпня 2020 12:09 |
Додаток 6.docx |
11 серпня 2020 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
11 серпня 2020 14:46 |
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі 4.docx
|
|||||||||||||||
11 серпня 2020 14:46 |
додаток 4 (нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
10 серпня 2020 16:16 |
додаток 1 (новая редакція).doc
|
|||||||||||||||
10 серпня 2020 16:16 |
додаток 3 (нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
10 серпня 2020 16:16 |
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі 3.docx
|
|||||||||||||||
10 серпня 2020 16:16 |
Тендерна документація (нова редакція) 2.doc
|
|||||||||||||||
06 серпня 2020 15:53 |
Перелік змін до тендерної документації процедури закупівлі.docx
|
|||||||||||||||
03 серпня 2020 12:09 |
додаток 5.doc
|
|||||||||||||||
03 серпня 2020 12:09 |
Додаток 7.doc
|
|||||||||||||||
03 серпня 2020 12:09 |
Додаток 8.docx
|
|||||||||||||||
03 серпня 2020 12:09 |
додаток 2.docx
|
|||||||||||||||
03 серпня 2020 12:09 |
Додаток 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 04 серпня 2020 11:25
Дата відповіді: 04 серпня 2020 12:00
Доброго дня! В оголошенні на сайті заявлений облсяг 1682258 кВт⋅год, однак в проекті договору зазначено наступне: "5.2. Загальний обсяг закупівлі – 5 900 000 кВт/год.".
Відповідь: Доброго дня! Це технічна помилка. У договорі вказаний минулий обсяг закупівлі. Помилку вже виправлено. Загальний обсяг закупівлі 1 682 258 кВт/год. Дякуємо
АСКОЕ
Дата подання: 06 серпня 2020 14:43
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:09
Доброго дня. 1. Прохання надати інформацію щодо наявності/відсутності автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії. 2. Чи враховується в ціну розподіл?
Відповідь: Згідно пунку 4 розділу 6 тендерної документації на підприємстві відсутня АСКОЕ, в додатку 2 до тендерної документації вказана категорія площадки вимірюнання - група Б, 2 клас напруги.
Згідно пункту 6 розділу 1 та тендерної пропозиції учасника до ціни тендерної пропозиції мають бути включені усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, що мають бути сплачені у даному випадку, а також витрати на транспортування предмету закупівлі до місця поставки, визначеного замовником, сплату ввізного мита (для нерезидентів України), податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України.
Згідно пункту 6 розділу 1 та тендерної пропозиції учасника до ціни тендерної пропозиції мають бути включені усі необхідні податки, збори та обов’язкові платежі, що мають бути сплачені у даному випадку, а також витрати на транспортування предмету закупівлі до місця поставки, визначеного замовником, сплату ввізного мита (для нерезидентів України), податків та інших зборів і обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України.
Оплата послуги розподілу
Дата подання: 07 серпня 2020 19:02
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:15
Шановний Замовник! Просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу Оператору Системи Розподілу?
Відповідь: Доброго дня! Згідно абзацу 8 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації вартість розподілу ОСР в очікуваній вартості предмета закупівлі не врахована. ОПлата послуги з розподілу електричної енергії здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу.
Інформація про мову в оголошенні про проведення відкритих торгів
Дата подання: 08 серпня 2020 12:04
Дата відповіді: 10 серпня 2020 13:47
Шановний Замовнику. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! При створенніі оголошення про проведення відкритих торгів в електроному кабінеті Smarttender.biz відсутнє відповідна строка де зазначається інформація про мову якою повинні бути складенні тендерні пропозиції. Але згідно пункту 7 розділу 1 "Загальні положення" тендерної документації інформація про мову присутня.
Відповідно ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі" були внесені відповідні зміни до оголошення. Дякуємо
Відповідно ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі" були внесені відповідні зміни до оголошення. Дякуємо
Щодо завантаження цінової пропозиції за результатами аукціону
Дата подання: 08 серпня 2020 12:18
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:17
На сторінці 9 тендерної документації наявна наступна вимога Замовника: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації». В п. 7 Додатку 3 також міститься вимога: «Учасник торгів, пропозиція якого є найнижчою за результатом проведеного аукціону повинен протягом 1-го робочого дня, тобто на наступний робочий день, розмістити (завантажити в Систему) тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та оформлену згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації».
Шановний Замовнику, після введення в дію нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" система закупівель "Prozorro" не дозволяє Учаснику завантажувати до неї будь-які документи на етапі "Кваліфікація", окрім випадку розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що стосуються ст.16 Закону, або на підтвердження права підпису. Тому учасник не зможе виконати вищезазначені вимоги тендерної документації. На підставі вищезазначеного, просимо або виключити дані вимоги з Тендерної документації, або перефразувати їх, зобов'язавши надавати пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону - лише учаснику, після визнання його переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: всі необхідні зміни внесені
Надання документів переможцем протягом 5, а не 10 днів
Дата подання: 08 серпня 2020 12:35
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:17
Шановний замовнику! Просимо виключити незаконні вимоги тендерної документації відносно надання Переможцем торгів документів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Адже, згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч.3 ст. 17: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Також, згідно ч.6 ст.17: «Переможець процедури закупівлі у строк, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Отже, згідно діючого законодавства, передбачається десятиденний термін для надання документів Переможцем торгів. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі необхідні зміни внесено
Посилання на норми старої редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата подання: 08 серпня 2020 13:05
Дата відповіді: 11 серпня 2020 14:44
Шановний замовнику! Частина тендерної документації (в тому числі і проект Договору) не приведені у відповідність до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка була введена в дію з 19 квітня 2020 року. Так, наприклад в п. 13.8 проекту Договору перелічені випадки можливості змін істотних умови договору про закупівлю після його підписання. При цьому перелічені випадки відносяться до ст.36 старої редакції Закону (на сьогоднішній день порядок внесення змін до істотних умов Договору регламентується ст. 41 нової редакції Закону). На підставі вищезазначеного, просимо переглянути тендерну документацію та привести її у відповідність до нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація приведена у відповідність до ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
2 700 024,09
UAH з ПДВ
|
2 170 106,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
2 775 685,33
UAH з ПДВ
|
2 170 112,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" |
2 918 246,60
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
2 927 128,92
UAH з ПДВ
|
2 884 399,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
3 028 064,40
UAH з ПДВ
|
2 901 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
3 028 064,40
UAH з ПДВ
|
3 010 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Очікує рішення |
2 170 106,76
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 12:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 10:38 |
Кінець періоду оскарження: | 08 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 08 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Порушено строк розгляду тендерної пропозиції |
Документи:
28 серпня 2020 10:38
|
Електронний підпис |
28 серпня 2020 10:38
|
Протокол Херсон.pdf |