Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно – кошторисної документації на: Поточний середній ремонт моста і автомобільної дороги місцевого значення С 200907 Почаїв-Старий Тараж-Ридомиль-Млинівці на ділянці км 0+000-км 20+100 (окремими ділянками) Кременецького району Тернопільської області
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-08-03-000586-a 3537f18dbf0f494c9e7b8189f832659c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 12:35
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно – кошторисної документації на: Поточний середній ремонт моста і автомобільної дороги місцевого значення С 200907 Почаїв-Старий Тараж-Ридомиль-Млинівці на ділянці км 0+000-км 20+100 (окремими ділянками) Кременецького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46017, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Київська, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 11:45
Виготовлення ПКД.docx
03 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 11:45
Виготовлення ПКД.docx
03 серпня 2020 11:38
Виготовлення ПКД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 04 серпня 2020 10:16
Дата відповіді: 05 серпня 2020 12:31
Для підтвердження виконання аналогічних договорів в додатках до ТД зазначено, що договори мають бути укладені в період з 2017 по 2019 рік, За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів саме протягом останніх 3 роки (2017 – 2019 рік), саме у період з 2017 до 2020 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Також на підтвердження виконання аналогічних договорів вимагається надати лист-відгук з дискримінаційними вимогами. Отримання відгуку у замовника робіт не передбачено чинним законодавством. Так само не існує жодних встановлених законодавством вимог до форми чи змісту відгуку. Крім того, факт виконання робіт у повному обсязі підтверджується безпосереднім підписанням сторонами договору акту приймання виконаних робіт та висновку експертизи. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Прошу Вас внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Протягом 2017-2019 років Мінрегіонбуд розробив та ухвалив рекордну кількість змін до будівельних норм, відповідно у 2019 році набули чинності 13 ДБН у новій редакції, а також 10 змін до ДБН у сфері проектування.
Формуючи кваліфікаційні вимоги, тендерний комітет керувався тим, що учасник повинен підтвердити досвід надання послуг у частині проектування відповідно до нових вимог законодавства у сфері архітектури та проектування, та враховувати новітні технології у дорожній галузі.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
«Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, то не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина третя статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому»
Також у Законі не міститься вимога, що замовник зобов’язаний вимагати лише 1 (один) аналогічний договір.
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» слід розуміти як наявність в Учасника досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору, а не як виключно досвід виконання 1-го договору та не більше.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
«Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, то не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому»
Також у Законі не міститься вимога, що замовник зобов’язаний вимагати лише 1 (один) аналогічний договір.
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» слід розуміти як наявність в Учасника досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору, а не як виключно досвід виконання 1-го договору та не більше.
Тому, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних умов у даній вимозі.
Також повідомляємо щодо підтвердження виконання аналогічних договорів надати лист-відгук повідомляємо:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 16 п.2. п.п.3 передбачено, що «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Лист відгук від замовника щодо якісного надання послуг не являється дискримінаційною умовою адже замовник перестраховує себе задля якісного надання послуг згідно оголошеної процедури.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 06 серпня 2020 07:25
З приводу листа - відгуку питання стоїть саме в даті його видачі, а не в його наявності. Підтвердження належного виконання договору листом-відгуком не залежить від дати його видачі. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Прошу Вас внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 серпня 2020 15:23
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Документи:
10 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:21
Протокол