Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та канцелярські товари
Очікувана вартість
96 590,00 UAH
UA-2020-07-31-006334-c 6fc191747e604985babb71329547b618
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Гарасюк

+380362679571 sasaharasyuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40108761
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ ХВИЛЬОВОГО, будинок 2
Контактна особа: Олександра Гарасюк
+380362679571
sasaharasyuk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 16:00
Очікувана вартість: 96 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30192700-8 - Канцелярські товари (клей ПВА, файл-А4, лінійкі пластмасові, стійка клейка, швидкошивач картонний, щодденик не датований, ножиці, папір для нотаток,обкладинки, пружини пластикові, нитки для прошиву документів); 30197320-5 - Степлери; 30197100-7 - Скоби, кнопки, креслярські кнопки; 30197200-8 - Теки-реєстратори і канцелярські скріпки; 30192121-5 - Кулькові ручки; 30192130-1 - Олівці; 30192100-2 - Гумки; 30192125-3 - Маркери; 30192160-0 - Коректори; 30197300-9 - Канцелярські ножі, степлери та діроколи; 30199600-6 - Розділювачі сторінок; 30199230-1 - Конверти (конверти для фельдзвязку); 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція (фарба штемпельна); 30197630-1 - Папір для друку (папір -А4)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15301 штуки
Папір та канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. М. Хвильового, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 11:39
додаток 2 Технічні вимоги (зміни).docx
31 липня 2020 17:08
додаток 3 загальні відомості.docx
31 липня 2020 17:08
додаток 1 тендерна пропозиції.docx
31 липня 2020 17:08
додаток 2 Технічні вимоги.docx
31 липня 2020 17:08
додаток 4 проект договору.docx
31 липня 2020 17:08
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання зразків.
Дата подання: 05 серпня 2020 09:50
Дата відповіді: 05 серпня 2020 11:28
Просимо внести зміни до документації щодо зразків. Для інформації надаємо рішення АМКУ з цього приводу по іншій закупівлі
Відповідь: Ваша вимога прийнята до уваги!
Щодо зразків
Дата подання: 05 серпня 2020 09:50
Дата відповіді: 05 серпня 2020 11:28
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 551-р/пк-ск від 23.03.2016 Щодо підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено "учасник повинен надати зразки дезінфікуючих засобів в службу матеріально-технічного постачання державного підприємства “Придніпровська залізниця”, (м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 108, кімната 427). Відповідальний за приймання зразку: інженер відділу матеріалів служби матеріально-технічного постачання Животова Кіра Олександрівна (тел.(0562) 33-04-09). Учасник надає зразки продукції по кожному лоту окремо. До зразків мають бути прикріплені ярлики, на яких вказано: постачальник, підприємство-виробник, ГОСТ, розмір, дата виготовлення. Зразки продукції приймаються згідно переліку, який надає учасник. В переліку вказати повне найменування продукції згідно додатків до документації. Зразки продукції погоджуються фахівцями пасажирської служби. При невідповідності зразків та пропонування товару незадовільної якості учасник до акцепту пропозицій не допускається. Як зазначає Скаржник, Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності, тому не має право проводити оцінку відповідності продукції та експертизу якості продукції. Скаржник зазначає, що при незадовільній якості зразків товару, учасник до акцепту пропозицій не допускається Замовником, однак Законом України "Про здійснення державних закупівель" не передбачені повноваження Замовника щодо недопуску учасника до акцепту. ФОП Григоренко В.Ф. зазначає, що проведення Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає, у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику. 3 Замовник зазначає, що вимога щодо надання зразків продукції Замовником прийнято рішення про внесення змін до Документації, а саме – виключити зазначену вимогу з додатку 3 Документації. У ході розгляду зазначеного питання Колегією встановлено наступне. Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 документації конкурсних торгів (надалі – Документації) пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема, з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), якщо на них є посилання в додатках № 3 та № 7. Відповідно до пункту 9 додатку 3 Документації документи, які підтверджують відповідність продукції (оригінал чи копія, завірені мокрою печаткою та підписом відповідальної особи учасника), зокрема, учасник повинен надати зразки дезінфікуючих засобів в службу матеріально-технічного постачання державного підприємства “Придніпровська залізниця”, (м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 108, кімната 427). Відповідальний за приймання зразку: інженер відділу матеріалів служби матеріально – технічного постачання Животова Кіра Олександрівна (тел.(0562) 33-04-09). Учасник надає зразки продукції по кожному лоту окремо. До зразків мають бути прикріплені ярлики, на яких вказано: постачальник, підприємство-виробник, ГОСТ, розмір, дата виготовлення. Зразки продукції приймаються згідно переліку, який надає учасник. В переліку вказати повне найменування продукції згідно додатків до документації. Зразки продукції погоджуються фахівцями пасажирської служби. При невідповідності зразків та пропонування товару незадовільної якості учасник до акцепту пропозицій не допускається. Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пунктом 9 додатку 3 Документації, зокрема, встановлено, що "Зразки продукції приймаються згідно переліку, який надає учасник. В переліку вказати повне найменування продукції згідно додатків до документації. Зразки продукції погоджуються фахівцями пасажирської служби. При невідповідності зразків та пропонування товару незадовільної якості учасник до акцепту пропозицій не допускається". Разом з тим, Замовником у Документації не визначений, зокрема, порядок проведення перевірки зразків на відповідність вимогам Документації. Дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов Документації порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Виходячи з наведеного вище, а також враховуючи готовність Замовника виключити цю вимогу Документації, Замовник повинен внести відповідні зміни у Документацію в цій частині. Просимо внести зміни до тендерної документації стосовно надання Зразків. Довідково. Система ПРОЗОРО містить функцію нецінових показників – вивчайте та користуйтесь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша вимога прийнята до уваги!

Інформація про відміну

Дата відміни
16 серпня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій