Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу с. Сатанівка, Городоцького району, Хмельницької області.» (коригування) (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 527 400,00 UAH
UA-2020-07-31-006214-c ee287d51a41f4b109691fd7579b165e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоус Наталія Валеріївна

+380385142296 satanivgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сатанівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406118
Вебсайт: https://satanivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 32034, Україна , Хмельницька обл., смт Сатанів, вул Бузкова 135Ж
Контактна особа: Білоус Наталія Валеріївна
+380385142296
satanivgromada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:16
Очікувана вартість: 2 527 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 637,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:українська, якщо інше не передбачено умовами документації. ) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 10000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу с. Сатанівка, Городоцького району, Хмельницької області.» (коригування) (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32034, Україна, Хмельницька область, Городоцький район, с.Сатанівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 50 млн. гривень: 20%
Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: 15%
Понад 20 млн. грн. до 35 млн. грн. включно: 10%
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 2%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 20 працівників: 10%
Від 15 до 20 працівників включно: 6%
Від 10 до 15 працівників включно: 3%
До 10 працівників включно: 0%
31 липня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 16:52
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_.doc
31 липня 2020 16:52
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
31 липня 2020 16:52
2.1._ТД Сатанівка.docx
31 липня 2020 16:52
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
31 липня 2020 16:52
2.0. Оголошення роботи.docx
31 липня 2020 16:52
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
31 липня 2020 16:52
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" 2 369 131,14
UAH з ПДВ
2 369 131,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 658 391.80 Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" 2 509 390,49
UAH з ПДВ
2 509 390,49
UAH з ПДВ
1.1571428571 2 168 609.07 Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:30
ст 17
17 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:24
пропозиція.rar

Публічні документи

18 серпня 2020 11:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 серпня 2020 11:31
Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 11:31
СТАТУТ.pdf
18 серпня 2020 11:31
Сатанівка документи.PDF
18 серпня 2020 11:31
14.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"

ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
Переможець 2 369 131,14
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
2 369 131,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:21
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 16:28
Додаткова угода _3 від 25.08.2021.PDF зміни до договору
25 серпня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 16:27
Додаткова угода _2 від 12.05.2021.PDF зміни до договору
12 травня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:23
Додаткова угода _1 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:01
Договір _30-1-20.PDF укладений
10 вересня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт через відсутність повного фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 30/1-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо иконання робіт
Номер договору про закупівлю: 30/1-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 30/1-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 369 131,00
UAH (в тому числі ПДВ 394 855,17 UAH)