Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Каспофунгін 50 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Caspofungin 50 mg)
Очікувана вартість
121 023 009,00 UAH
UA-2020-07-31-006161-c d13e2afb62e14cc9b28e70252d26ed23
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 13:10
Очікувана вартість: 121 023 009,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 605 115,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 31 липня 2020 16:44
Enquiries until: 21 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 121 023 009 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 605 115 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11925 одиниця
Каспофунгін 50 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Caspofungin

Caspofungin 50 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 вересня 2020
UA-2020-07-31-006161-cd13e2afb62e14cc9b28e70252d26ed23
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Органон Сентрал Іст ГмбХ Документи
Допущено до аукціону
IMMEDEX EUROPE KORLATOLT Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 15:25
“PUBE GLOBAL” LLC Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 15:24

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 18:27
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:27
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей Не надана інформація, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Лист Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй від 21 серпня 2020 року № UKR/HP/PIV/2020/073 не є підтвердженням з огляду на положення пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів. У разі неможливості подання виконаного договору, учасник може надати договір/-и, який/-і виконується станом на дату подання пропозиції. 1.2. Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Публічні документи

18 вересня 2020 12:03
Інвойс укр.pdf
18 вересня 2020 12:03
Інвойс англ.pdf
18 вересня 2020 12:03
Договір укр.pdf
18 вересня 2020 12:03
Договір англ.pdf
31 серпня 2020 09:22
GMP+Certificate_compressed (1).pdf
31 серпня 2020 09:22
Eligibility_compressed (1).pdf
31 серпня 2020 09:22
CPP, Smpc, name change_compressed.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Відсутні документи, що згідно з тендерною документацією підтверджують право підпису. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Пункт 3 розділу І додатку 2 до тендерної документації та пункт 5 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначаються законодавчі підстави в країні Польща, що підтверджують право підпису згідно з дійсною випискою з судового/господарського реєстру та іншими документами, наданими в складі тендерної пропозиції.

Публічні документи

31 серпня 2020 10:32
Нотаріальний АКТ.pdf
31 серпня 2020 10:32
Нотаріальний АКТ1.pdf
31 серпня 2020 10:32
Invoice.pdf
31 серпня 2020 10:32
Договір поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Органон Сентрал Іст ГмбХ

IMMEDEX EUROPE KORLATOLT

“PUBE GLOBAL” LLC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Органон Сентрал Іст ГмбХ 119 923 009,13
UAH
119 923 009,13
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 120 430 575,00
UAH
120 430 575,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 18:27
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Органон Сентрал Іст ГмбХ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Органон Сентрал Іст ГмбХ
#CHE-101.840.285
Переможець 119 923 009,13
UAH
30 вересня 2020 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Органон Сентрал Іст ГмбХ
#CHE-101.840.285
119 923 009,13
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 20:47
ДУ №157-11_11-2020 від 30.11.2020 р. UA-2020-07-31-006161-c.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 20:47
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 13:00
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
11 листопада 2020 12:58
Договір 09_157-11_2020 - Органон - Каспофунгін.pdf укладений
11 листопада 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк передачі товару з 01 грудня 2020 року по 31 грудня 2020 року. Реквізити викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/157-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 119 922 927,75
UAH