Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту Рейдового молу, інв.№068525 Одеської філії ДП "АМПУ")
Очікувана вартість
2 548 611,11 UAH
UA-2020-07-31-005794-c f8300ef355d54e82bd5308dae8441bde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, 65026, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 12:05
Очікувана вартість: 2 548 611,11 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 486,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту Рейдового молу, інв.№068525 Одеської філії ДП "АМПУ")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Інші завершальні будівельні роботи за кодом ДК 021:2015 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту Рейдового молу, інв.№068525 Одеської філії ДП "АМПУ")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 акваторія Одеського морського порту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30 % від ціни договору протягом 15 банківських днів з дати набрання чинності договору на підставі отриманого замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від виконавця та надання забезпечення повернення авансового платежу у вигляді банківської гарантії Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3) на надані виконавцем послуги, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих послуг у термін дії договору (власні кошти підприємства) Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-24-000008 ● 696184a5a3d94a709ffbf942ab666b39
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2020 13:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.11.2020 №71
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.11.2020 №71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-07-31-005794-с від 31.07.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" 2 430 378,20
UAH
2 430 378,20
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДКОМПЛЕКТ" 2 548 611,11
UAH
2 548 611,11
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 13:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:01
217_Довідка_ст17.pdf
11 вересня 2020 10:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 10:26
Dovidka_20251388830980997294.pdf.p7s
11 вересня 2020 10:26
Dovidka_20251388830980997294.pdf
11 вересня 2020 10:26
Розрахунки.pdf
11 вересня 2020 10:26
Локальний_кошторис.pdf
11 вересня 2020 10:26
Договірна_ціна.pdf
11 вересня 2020 10:26
Довідка_ДПС.pdf
11 вересня 2020 10:26
Відомість_ресурсів.pdf
11 вересня 2020 10:26
217_Довідка_ст17.pdf
11 вересня 2020 10:26
216_Цінова_пропозиція.pdf
11 вересня 2020 10:26
215_Довідка_ст17_ч2.pdf
11 вересня 2020 10:26
214_Довідка_ст_17_пункт12.pdf
14 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:01
Виписка_бухгалтерська.pdf
14 серпня 2020 15:01
202_Проект_договору.pdf
14 серпня 2020 15:01
201_Лист_субпідрядники.pdf
14 серпня 2020 15:01
197_Згода.pdf
14 серпня 2020 15:01
193_Довідка_ст.17.pdf
14 серпня 2020 15:01
192-2_Лист_технології.pdf
14 серпня 2020 15:01
192-1_Лист_обладнання.pdf
14 серпня 2020 15:01
191_Лист_досвід.pdf
14 серпня 2020 15:01
190-1_Лист_працівники.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
Переможець 2 430 378,20
UAH
04 вересня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
2 430 378,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:46
2838-В-ОДФ-20_2 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 17:37
2838-В-ОДФ-20_1.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:14
2838 договор Рейдовый мол послуги-1-14 (1).pdf укладений
23 вересня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: Стаття 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Зменшення обсягів надання послуг при зменшені загальної ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 2838-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору та зменено юридичну адресу Виконавця
Номер договору про закупівлю: 2838-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 227 899,94
UAH