Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція водопровідної мережі з заміною водонапірної башти з монтажем станції знезалізнення по вул. Трипільська в м. Обухів Київської області
Очікувана вартість
4 585 562,80 UAH
UA-2020-07-31-005316-c 2fcd3128562142f4abc299645879c5f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:24
Очікувана вартість: 4 585 562,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 927,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція водопровідної мережі з заміною водонапірної башти з монтажем станції знезалізнення по вул. Трипільська в м. Обухів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 70
Підписання договору Аванс 3 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 22:31
Електронний підпис
31 липня 2020 15:31
Електронний підпис
07 серпня 2020 22:30
Перелік внесених змін.docx
07 серпня 2020 22:30
Додаток 3 Вимоги ст. 17 Нова редакція.docx
31 липня 2020 15:31
Додаток 3 Вимоги ст. 17.docx
07 серпня 2020 22:30
Додаток 4. Технічні вимоги. Нова редакція.pdf
31 липня 2020 15:31
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
07 серпня 2020 22:30
Додаток 5. проект Договору Нова редакція.docx
31 липня 2020 15:31
Додаток 5. проект Договору.docx
07 серпня 2020 22:30
Додаток 2 Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інши.docx
31 липня 2020 15:31
Додаток 2 Перелік документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інши.docx
07 серпня 2020 22:30
Додаток 1. Тендерна пропозиція Нова редакція.docx
31 липня 2020 15:31
Додаток 1. Тендерна пропозиція.docx
07 серпня 2020 22:30
Тендерна документація Нова редакція.docx
31 липня 2020 15:31
Тендерна документація.docx
31 липня 2020 15:31
Додатки 6, 7, 8.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН” 4 572 500,00
UAH з ПДВ
4 549 572,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМСТАЙЛ ГРУП" 4 585 488,34
UAH з ПДВ
4 562 560,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 22:41
Електронний підпис
27 серпня 2020 22:40
ДовідкиПереможець.rar
14 серпня 2020 18:10
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:09
ІншіДокументи.rar
14 серпня 2020 18:01
Додаток 4.3.rar
14 серпня 2020 18:00
Додаток 4.2.rar
14 серпня 2020 17:59
Додаток 4.1.rar
14 серпня 2020 16:54
Додаток 3.rar
14 серпня 2020 16:48
Додаток 2.4.rar
14 серпня 2020 15:57
Додаток 2.1.rar
14 серпня 2020 15:57
Додаток 1.rar
14 серпня 2020 15:57
Додаток 4.rar
14 серпня 2020 15:57
Додаток 2.2.rar
14 серпня 2020 15:57
Додаток 2.rar
14 серпня 2020 15:57
Додаток 2.3.rar

Публічні документи

14 серпня 2020 18:44
Смета.rar
14 серпня 2020 18:44
Довідки.pdf
14 серпня 2020 18:44
док фирмы.rar
14 серпня 2020 18:44
цп4585.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ “ДІФРАНО ЮНІОН”

ТОВ "ПРОМСТАЙЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН”
#34968335
Переможець 4 549 572,19
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ДІФРАНО ЮНІОН”
#34968335
4 549 572,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:14
Договір 348-20.PDF укладений
08 вересня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:23
Дод.угода 3 до дог. 348-20 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:36
Дод.угода 2 до дог 348-20 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 12:00
Дод угода Трипільська (1).PDF зміни до договору
10 вересня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції п. 4.2.1 Договору №348/20
Номер договору про закупівлю: 348/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа №131 від 24 листопада 2020 року Сторони дійшли згоди продовжити строки виконання робіт до 21.12.2020 року і викласти п. 5.1 в новій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: до 21 грудня 2020 року.» 2. Вкласти Додаток №2 до Договору №348/20 від 08.09.2020 року «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції. 3. Вкласти Додаток №3 до Договору №348/20 від 08.09.2020 року «Графік фінансування» в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 348/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із затримкою поставки обладнання, пов"язаного із роботою в умовах карантину, на підставі пп.4 п. 5. ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 348/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML