Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з технічного огляду та випробувань
Очікувана вартість
18 385,88 UAH
UA-2020-07-31-005126-c 97b4a45275334d6ebe6afc04b0b6bb03
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тофан

+380567671975 tofan.panina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984607
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, буд. 53
Контактна особа: Наталія Тофан
+380567671975
tofan.panina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 23:00
Очікувана вартість: 18 385,88 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки (медичного обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 послуга
Проведення періодичної повірки термометрів скляних до гігрометрів психометричних ВИТ-1 та ВИТ-2 з межами вимірювання (0-40)°C
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Повірка. Гігрографи М-21 і аналогічні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Повірка, Монітори пацієнта ЮМ-300 і аналогічні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
1 послуга
Повірка. Електрокардіографи, електроенцефалографи усіх типів (на одиницю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
5 послуга
Повірка. Електрокардіографи, електроенцефалографи усіх типів за кожний додатковий канал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
4 послуга
Калібрування центрифуг усіх типів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
4 послуга
Повірка. Манометри кисневі робочі МК (на одиницю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
6 послуга
Повірка. Манометри до 60 МПа, вакуумметри робочі усіх типів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
4 послуга
Повірка. Мановакуумметри робочі усіх типів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
10 послуга
Повірка. Манометри електроконтактні ЕКМ, ЕКВ (на одиницю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
4 послуга
Додаткові витрати, пов'язані з виконанням метрологічних робіт (придбання комплектуючих, купівельних напівфабрикатів, стандартних зразків, відрядження, послуги співвиконавців, транспортні витрати тощо) (відповідно до заявки замовника/заявника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем. Оплата за надану послугу проводиться протягом п’ятнадцяти робочих днів з моменту підписання Сторонами акту наданих послуг. У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем протягом 3-х робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації 18 385,88
UAH з ПДВ
18 385,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:38
01 Галузь 2019.pdf
10 серпня 2020 11:38
Пропозиція.PDF
10 серпня 2020 11:38
ПДВ св-во.pdf
10 серпня 2020 11:38
Статут 2019 повн.pdf
10 серпня 2020 11:38
Довідка обладнання.PDF

Підстави для відмови в участі

ДП Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації
#04725941
Переможець 18 385,88
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:15

Документи

13 серпня 2020 10:15
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Дніпропетровський регіональний державний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації
#04725941
18 385,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2020 10:15
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 серпня 2020 13:11
Договір_метрологія_2020.pdf укладений
18 серпня 2020 13:07
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2021 12:45
sign.p7s зміни до договору
16 січня 2021 12:43
ДОДАТКОВА УГОДА_договір від 18.08.20.pdf зміни до договору
16 січня 2021 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 478,18 грн. (Чотириста сімдеся вісім грн. 17 коп.) та викласти п. п. 2.1. п. 2 "Ціна договору, порядок здійснення оплати" у такій редакції: "п. п. 2.1. Ціна договору становить 17 907,71 грн. (Сімнадцять тисяч дев'ятсот сім грн. 71 коп.) з ПДВ."
Номер договору про закупівлю: №06-0/11832П
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 907,71
UAH (в тому числі ПДВ 2 586,14 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку