Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг на право користування програмною продукцією в електронному вигляді
Очікувана вартість
173 709,74 UAH
UA-2020-07-31-005124-c 4a10a1b80cfe4d74ae1e5220efeeeba9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круль М.В.

+380487526090 MARINA.KRUL@YUZ.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Круль М.В.
+380487526090
MARINA.KRUL@YUZ.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 11:57
Очікувана вартість: 173 709,74 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 737,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021:2015 - 72260000-5. Надання послуг на право користування програмною продукцією в електронному вигляді. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання договору. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 173 709,74 грн. без ПДВ / 208 451,69 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25.08.2020 о 15-30 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаного Сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 банківських днів з дати підписання такого акту на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Надання послуг на право користування програмною продукцією в електронному вигляді (код ДК 021:2015-72261000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія за фактично надані Послуги, на підставі підписаного Сторонами відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, протягом 15 банківських днів з дати підписання такого акту на підставі виставленого Виконавцем рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 149 700,00
UAH
149 700,00
UAH
Документи
ТОВ "Софтліст" 173 358,00
UAH
173 358,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 17:46
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:50
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:49
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:29
Електронний підпис
15 вересня 2020 14:29
Тендерна пропозиція.PDF
25 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:50
Autodesk_Wise It LLC.pdf
21 серпня 2020 11:50
Технічні вимоги.pdf
21 серпня 2020 11:50
Сертификат_Вайз Ай Ти.PDF
21 серпня 2020 11:50
Наказ№1К від 02.06.2017р.pdf
21 серпня 2020 11:50
Копія статуту.PDF
21 серпня 2020 11:50
Довідка субпідряд.pdf
21 серпня 2020 11:50
Довідка ст.17(все).pdf
21 серпня 2020 11:50
Довідка ст.17(2).pdf
21 серпня 2020 11:50
Довідка ст.17(1).pdf
21 серпня 2020 11:50
Довідка санкції.pdf
21 серпня 2020 11:50
Довідка про штрафи.pdf
21 серпня 2020 11:50
Довідка код доступу.pdf
21 серпня 2020 11:50
Витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2020 11:50
Авторизационное Adobe.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 11:01
3.3.pdf
21 серпня 2020 11:01
0567_200821095224_001.pdf
21 серпня 2020 11:01
2.pdf
21 серпня 2020 11:01
3.9.pdf
21 серпня 2020 11:01
3.4.zip
21 серпня 2020 11:01
3.2.pdf
21 серпня 2020 11:01
3.1.pdf
21 серпня 2020 11:01
3.1.1.pdf
21 серпня 2020 11:01
ЛИСТ_СОФТЛІСТ.PDF
21 серпня 2020 11:01
Authorized Letter 2020080401.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВ "Софтліст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
#39427231
Переможець 149 700,00
UAH
15 вересня 2020 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
#39427231
149 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 14:35
Звіт про виконання договору про закупівлю 185-В-ПВФ-20 від 02.10.2020.docx укладений
05 жовтня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 15:17
185-В-ПВФ-20 від 02.10.2020 ТОВ ВАЙЗ АЙ ТІ.pdf укладений
02 жовтня 2020 15:16
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx укладений
02 жовтня 2020 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 02 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 149 700,00
UAH