Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу
Очікувана вартість
57 166 940,00 UAH
UA-2020-07-31-005080-c 020155c995fa4e16829e296e4e4750ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 11:45
Очікувана вартість: 57 166 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 583,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


будівельни роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45234000-6 — Будівництво залізничних і канатних транспортних систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку перерахування коштів на небюджетні рахунки відкриті в органах Казначейства у вигляді попередньої оплати у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт по Договору на цілі визначені договором у тому числі придбання матеріалів, устаткування. фінансування робіт за рахунок коштів бюджету м. Харкова Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати після підписання сторонами акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000012 ● f0644993650c4172b738d8411f40df64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2020 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.11.2020 №63
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.11.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-07-31-005080-c 31.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-10 10:35:25

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-31-005080-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги Додатку 2 тендерної документації щодо надання:
- листа в довільній формі за підписом субпідрядника з інформацією (перелік) про наявність в нього обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: автогідропідіймача висотою 22 м (1 шт), автогрейдерів середнього типу потужністю 99 кВт (135 л.с.) (2 шт) та екскаватора «Карпатовець», які зазначені у листі з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт;
- виписки за підписом субпідрядника або його уповноваженої особи та головного бухгалтера (за наявності) для підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, що рахуються за бухгалтерським обліком, а саме: приватного підприємства фірма «Вертикаль» (лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06 серпня 2020 року №8) та комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» (лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05 серпня 2020 року №969)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-12 13:43:45

відповідь-пояснення

По першому питанню, Відповідно до частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити певний перелік інформації. За результатами заповнення цієї інформації у електронних полях майданчика, формується оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі «Prozorro». До теперішнього часу ДП «Прозорро» не реалізовано технічно можливість введення цієї інформації у електронне поле та подальше її оприлюднення у оголошенні про відкриті торги. Надається до огляду лист від електронного майданчику «E-tender» (лист додається). В якому міститься інформація, що електронний торгівельний майданчик «E-tender» працює відповідно до технічної реалізації ДП «Прозорро». Наразі така реалізація у закупівлях як поле «Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» відсутня. Зазначено, що вищевказане поле буде реалізовано ДП «Прозорро» у майбутньому. Щодо рекомендації оприлюднення цієї інформації у плані закупівель у полі «Примітки» не є доцільною, так як у сформованому оголошенні закупівлі цієї інформації зазначено не буде, поле «Примітки» не оприлюднюється в оголошенні. Отже, замовник не мав технічної можливості введення цієї інформації. Додатково повідомляємо, що інформація про «мову(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» зазначена у тендерній документації по закупівлі код CPV за ДК 021:2015 – 45234000-6 – Будівництво залізничних і канатних транспортних систем «Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу».
По другому питанню, у Додатку 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям тендерної документації» в розділі підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази зазначено по закупівлі код CPV за ДК 021:2015 – 45234000-6 – Будівництво залізничних і канатних транспортних систем «Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу», що у разі якщо учасник залучає потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то надається лист в довільній формі за підписом субпідрядників/співвиконавців з інформацією (перелік) про наявність в нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, які перебувають в субпідрядника/співвиконавця (зазначити: найменування, основні технічні характеристики, форму володіння (власний, орендований тощо)). У якості підтвердження, до листа слід додати виписку за підписом субпідрядника/співвиконавця або їх уповноваженої особи та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком субпідрядників/співвиконавців.
Учасником (якого визначено переможцем) надано узагальнену довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази як своєї так і субпідрядних організацій. У листі учасника ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» код згідно з ЄДРПОУ 36032880 міститься перелік машин та механізмів, які також є в наявності і у субпідрядників. Загалом заявлена кількість машин та механізмів перевищує кількість, яка потрібна для виконання робіт на об’єкті.
Також субпідрядними організаціями надано документ який включає в себе відомості в повному обсязі які вимагав замовник (найменування, основні технічні характеристики, форму володіння (власний, орендований тощо)) за підписом головного бухгалтера. Учасником було надано довідки від субпідрядних організацій, що підтверджується наявністю листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06 серпня 2020 року №8 приватного підприємства фірма «Вертикаль» та листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05 серпня 2020 року №969 комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» та інші. Дані довідки надані за підписом як уповноваженої особи, так і головного бухгалтера, що підтверджує факт того, що вони рахуються за бухгалтерським обліком підприємств (саме наявність підпису головного бухгалтера свідчить про те, що власне обладнання та матеріально-технічна база рахуються за бухгалтерським обліком підприємств).
Враховуючи основні засади Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг замовник може не перевіряти підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям таких суб’єктів господарювання.
Згідно вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначаються субпідрядники/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Законодавчо не встановлено надання документально підтвердженої інформації щодо обладнання та матеріально-технічної бази учасника в обсязі менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Також цієї вимоги не міститься у тендерній документації.
В довідці про субпідрядників учасник зазначив інформацію про залучення чотирьох субпідрядних організацій обсяг виконуваних робіт якими буде менше 20 відсотків: ПРАТ «Південспецбуд» код ЄДРПОУ 01416731, КП «Міськелектротранссервіс» код ЄДРПОУ 37761936, ТОВ «Легіонбуд» код ЄДРПОУ 42901715, ПП фірма «Вертикаль» код ЄДРПОУ 30231169.
Тобто зазначені відомості про субпідрядників не є обов’язковими вимогами згідно чинного законодавства та тендерної документації та надаються на власний розсуд учасника.
Враховуюче вищенаведене, учасником підтверджені кваліфікаційні вимоги та надані документи в повному обсязі згідно з вимог тендерної документації та законодавства, підстав для відхилення тендерної пропозиції немає.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-27 11:53:31

Заперечення до висновку

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від (далі Закон) надаємо заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаментом інфраструктури Харківської міської ради (далі по тексту – Замовник) за предметом закупівлі - Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу, 45234000-6 Будівництво залізничних і канатних транспортних систем , 53 490 476,69 UAH, 1 робота , оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.11.2020.
У розділі ІІ констатуючої частини оприлюдненого висновку Північного офісу Держаудитслужби України зазначено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-07-31-005080-c) не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Поряд з цим, установлено, невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині ненадання: - листа в довільній формі за підписом субпідрядника з інформацією (перелік) про наявність в нього обладнання та матеріально-технічної бази, які перебувають в субпідрядника, а саме: автогідропідіймача висотою 22 м (1 шт), автогрейдерів середнього типу потужністю 99 кВт (135 л.с.) (2 шт) та екскаватора «Карпатовець», які зазначені у листі з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт без дати та номеру (Додаток 2 тендерної документації); - виписки за підписом субпідрядника або його уповноваженої особи та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком, а саме: приватного підприємства фірма «Вертикаль» та комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» (Додаток 2 тендерної документації).
Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком Північного офісу Держаудитслужби України, з огляду на таке. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України "Про публічні закупівлі". Відповідно до частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити певний перелік інформації. За результатами заповнення цієї інформації у електронних полях майданчика, формується оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі «Prozorro». До теперішнього часу ДП «Прозорро» не реалізовано технічно можливість введення цієї інформації у електронне поле та подальше її оприлюднення у оголошенні про відкриті торги. Надається до огляду лист від електронного майданчику «E-tender» (лист додається). В якому міститься інформація, що електронний торгівельний майданчик «E-tender» працює відповідно до технічної реалізації ДП «Прозорро». Наразі така реалізація у закупівлях як поле «Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» відсутня. Зазначено, що вищевказане поле буде реалізовано ДП «Прозорро» у майбутньому. Щодо рекомендації оприлюднення цієї інформації у плані закупівель у полі «Примітки» не є доцільною, так як у сформованому оголошенні закупівлі цієї інформації зазначено не буде, поле «Примітки» не оприлюднюється в оголошенні. Отже, замовник не мав технічної можливості введення цієї інформації. Додатково повідомляємо, що інформація про «мову(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» зазначена у тендерній документації по закупівлі код CPV за ДК 021:2015 – 45234000-6 – Будівництво залізничних і канатних транспортних систем «Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу».
Замовник, також, не погоджується з висновком Північного офісу Держаудитслужби, щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Учасником (якого визначено переможцем) надано узагальнену довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази як своєї так і субпідрядних організацій необхідних для виконання робіт у повному обсязі. У листі учасника ТОВ «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ» код згідно з ЄДРПОУ 36032880 міститься перелік машин та механізмів, які також є в наявності і у субпідрядників. Загалом заявлена кількість машин та механізмів перевищує кількість, яка потрібна для виконання робіт на об’єкті. Також субпідрядними організаціями надано документ який включає в себе відомості в повному обсязі які вимагав замовник (найменування, основні технічні характеристики, форму володіння (власний, орендований тощо)) за підписом головного бухгалтера. Техніка: автогідропідіймач висотою 22 м (1 шт), автогрейдери середнього типу потужністю 99 кВт (135 л.с.) (2 шт) та екскаватора «Карпатовець», які зазначені у листі з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт - виписки за підписом субпідрядника або його уповноваженої особи та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком, а саме: приватного підприємства фірма «Вертикаль» та комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» - не вимагаються тендерною документацією та не потрібні для виконання робіт визначених по закупівлі «Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу» (код CPV за ДК 021:2015 – 45234000-6 – Будівництво залізничних і канатних транспортних систем).
У Додатку 2 «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям тендерної документації» в розділі підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази зазначено по закупівлі код CPV за ДК 021:2015 – 45234000-6 – Будівництво залізничних і канатних транспортних систем «Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу», що у разі якщо учасник залучає потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то надається лист в довільній формі за підписом субпідрядників/співвиконавців з інформацією (перелік) про наявність в нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, які перебувають в субпідрядника/співвиконавця (зазначити: найменування, основні технічні характеристики, форму володіння (власний, орендований тощо)). У якості підтвердження, до листа слід додати виписку за підписом субпідрядника/співвиконавця або їх уповноваженої особи та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком субпідрядників/співвиконавців. Учасником було надано довідки від субпідрядних організацій, що підтверджується наявністю листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06 серпня 2020 року №8 приватного підприємства фірма «Вертикаль» та листа про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05 серпня 2020 року №969 комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» та інші. Дані довідки надані за підписом як уповноваженої особи, так і головного бухгалтера, що підтверджує факт того, що вони рахуються за бухгалтерським обліком підприємств (саме наявність підпису головного бухгалтера свідчить про те, що власне обладнання та матеріально-технічна база рахуються за бухгалтерським обліком підприємств). В довідці про субпідрядників учасник зазначив інформацію про залучення чотирьох субпідрядних організацій обсяг виконуваних робіт якими буде менше 20 відсотків: ПРАТ «Південспецбуд» код ЄДРПОУ 01416731, КП «Міськелектротранссервіс» код ЄДРПОУ 37761936, ТОВ «Легіонбуд» код ЄДРПОУ 42901715, ПП фірма «Вертикаль» код ЄДРПОУ 30231169. Тобто, учасником (якого обрано переможцем) надано лист з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт по закупівлі , у свою чергу субпідрядними організаціями також надано підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які рахуються за бухгалтерським обліком. Обладнання та матеріально-технічної бази учасника та субпідрядних організацій більш ніж достатньо для виконання робіт по закупівлі «Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу» (код CPV за ДК 021:2015 – 45234000-6 – Будівництво залізничних і канатних транспортних систем). Техніка автогідропідіймач висотою 22 м (1 шт), автогрейдери середнього типу потужністю 99 кВт (135 л.с.) (2 шт) та екскаватора «Карпатовець» для виконання робіт по закупівлі не потрібна та тендерною документацією не вимагається.
Враховуюче вищенаведене, учасником підтверджені кваліфікаційні вимоги та надані документи в повному обсязі згідно з вимог тендерної документації та законодавства, підстав для відхилення тендерної пропозиції немає.
У висновку від 20.11.2020 року Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу UA-M-2020-11-02-000012 незрозуміла суть викладених порушень. Незрозуміло, а отже, некоректно сформовано вимоги, які на думку Північного офісу Держаудитслужби були порушенні замовником. Увагу акцентовано на відсутності(ненадання) інформації, яка не впливає на тендерну пропозицію учасника та результати проведення закупівлі. Також, не обґрунтовано, чому у висновку Північний офіс Держаудитслужби по закупівлі «Реконструкція трамвайної колії по вул. Плеханівській від будинку №114 до Балашовського шляхопроводу» (код CPV за ДК 021:2015 – 45234000-6 – Будівництво залізничних і канатних транспортних систем) зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію.
Враховуючи основні засади Закону України «Про публічні закупівлі» висновок від 20.11.2020 року Північного офісу Держаудитслужби про резльтати моніторингу UA-M-2020-11-02-000012 суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено, подано позовну заяву до Харківського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 04 грудня 2020

Документи:

04 грудня 2020 14:44
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" 53 490 476,69
UAH з ПДВ
53 490 476,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 55 242 360,00
UAH з ПДВ
55 242 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 22:28
3. Договірна ціна.pdf
28 серпня 2020 22:27
2. Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 22:27
10. Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 22:27
1. Реєстр документів.PDF
14 серпня 2020 17:43
18. Статут.pdf
14 серпня 2020 17:43
5. Проект договору.pdf
14 серпня 2020 17:43
28. Бенефіціари.pdf
14 серпня 2020 17:43
29. АП та уо з АП.pdf
14 серпня 2020 17:43
25. АМКУ.pdf
14 серпня 2020 17:43
12. Захист довкілля.pdf
14 серпня 2020 17:43
1. Реєстр документів.pdf
14 серпня 2020 17:43
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:04
Проект Договору.pdf
14 серпня 2020 13:04
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ"

ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ"
#36032880
Переможець 53 490 476,69
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ"
#36032880
53 490 476,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:15
сканирование0006.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 09:27
сканирование0001.pdf зміни до договору
27 січня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 16:54
сканирование0019.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:30
сканирование.pdf укладений
07 вересня 2020 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додавання обєктового кошторису
Номер договору про закупівлю: 1820
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1820
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та ціни договору
Номер договору про закупівлю: 1820
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 43 675 539,07
UAH (в тому числі ПДВ 7 279 256,51 UAH)