Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція будівлі лікарні з влаштуванням приймального відділення Комунального некомерційного підприємства «Вижницька районна лікарня» по вул. Й. Бурги, 5 в м. Вижниця Чернівецької області»
Очікувана вартість
9 321 755,00 UAH
UA-2020-07-31-004804-c 083432262e1c47b3a85d16cceb043cb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:34
Очікувана вартість: 9 321 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 217,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46608 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція будівлі лікарні з влаштуванням приймального відділення Комунального некомерційного підприємства «Вижницька районна лікарня» по вул. Й. Бурги, 5 в м. Вижниця Чернівецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижницький р-н, м. Вижниця, вул. Й. Бурги, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідряднику. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:50
Перелік змін.docx
05 серпня 2020 14:50
ТД Вижниця (зі змінами).docx
05 серпня 2020 14:50
ТЗ Вижниця (зі змінами).xls
31 липня 2020 14:58
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
31 липня 2020 14:58
Проект договору Вижниця.doc
05 серпня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:50
Перелік змін.docx
05 серпня 2020 14:50
ТД Вижниця (зі змінами).docx
31 липня 2020 14:58
ТД Вижниця.docx
05 серпня 2020 14:50
ТЗ Вижниця (зі змінами).xls
31 липня 2020 14:58
ТЗ Вижниця.xls
31 липня 2020 14:58
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
31 липня 2020 14:58
Проект договору Вижниця.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000010 ● a69542f7bce84613ba93051e04a0d46e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 10:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.


В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
UA-2020-07-31-004804-c 31.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-27 15:28:49

Запит про надання пояснень

Відповідно до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, яка проводилася Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-31-004804-c, дата оприлюднення 31.07.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 3 розділу ІІ додатку 2 та додатку 5 тендерної документації щодо надання оригіналу або копії відгуку про виконання аналогічного договору відповідно до довідки про досвід виконання аналогічного договору від 14.08.2020 № 39/08, тоді як учасником приватним підприємством «НВФ «Капітал», якого визначено переможцем, у складі тендерної пропозиції не надано оригіналу або копії відгуку про виконання аналогічного договору від 29.08.2016 №5, укладеного з Коровійською сільською радою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-28 16:38:34

Пояснення

Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства обласної державної адміністрації розглянуто Ваш запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Приватним підприємством «НВФ «Капітал» на вимогу додатку 5 тендерної документації надано оригінал відгуку від 20 березня 2018 року №97 на виконання робіт за договором №6 від 06 червня 2012 року та договором №5 від 29 серпня 2016 року укладених з Коровійською сільською радою. Даний документ завантажено учасником в електронну систему у файлі «3 досвід.rar» 15 серпня 2020 15:37. Копія даного відгуку додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ"Капітал" 7 570 765,36
UAH з ПДВ
7 570 765,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КС УКРАЇНА" 9 219 892,00
UAH з ПДВ
9 219 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 10:49
довідка щодо надійності
25 серпня 2020 10:49
довідка МВС України
18 серпня 2020 17:45
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
15 серпня 2020 15:38
розрахунок прибутку.PDF
15 серпня 2020 15:38
розрахунок зп.PDF
15 серпня 2020 15:38
розрахунок 1-4.PDF
15 серпня 2020 15:38
штатний розпис.PDF
15 серпня 2020 15:38
ціни енергоносіїв.PDF
15 серпня 2020 15:37
пояснююча ДЦ.PDF
15 серпня 2020 15:37
довідка ощад.PDF
15 серпня 2020 15:37
копія статуту.PDF
15 серпня 2020 15:37
довідка БІЗ.PDF
15 серпня 2020 15:37
копія витяг пдв.PDF
15 серпня 2020 15:37
локальні кошториси.PDF
15 серпня 2020 15:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 серпня 2020 15:37
договірна ціна.PDF
15 серпня 2020 15:37
9.imd
15 серпня 2020 15:37
25 календарний графік.PDF
15 серпня 2020 15:37
24 лист штатний розклад.PDF
15 серпня 2020 15:37
17 лист довкілля.PDF
15 серпня 2020 15:37
14 довідка субпідряд.PDF
15 серпня 2020 15:37
5 довідка працівники.PDF
15 серпня 2020 15:37
4 довідка обладнання.PDF
15 серпня 2020 15:37
3 досвід.rar
15 серпня 2020 15:37
2 довідка досвід.PDF
15 серпня 2020 15:37
1 тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

15 серпня 2020 15:07
Вижниця.rar
15 серпня 2020 14:42
Вижниця.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ"Капітал"

ТОВ "КС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
Переможець 7 570 765,36
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 13:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником процедури закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, надано договори №6 від 06.06.2012 року, №5 від 29.08.2016 року та №8 від 13.08.2018 року. До Договору №6 відсутні додаткові угоди №1 та №4 від 2015 року, що є невід’ємними частинами договору. Крім того, наданий Учасником відгук до Договору №8 не містить деталізації переліку виконаних робіт при реалізації договору. В той час, як згідно вимог Додатку 5 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати договір, разом з невід’ємними частинами, а також позитивний відгук замовника, з узагальненою деталізацією переліку виконаних робіт при реалізації аналогічного договору. Зважаючи на зазначене, Учасник у складі пропозиції повинен надати копію договору №6 від 06.06.2012 року разом з невід’ємними частинами до нього, а також позитивний відгук замовника, з узагальненою деталізацією переліку виконаних робіт при реалізації договору №13 від 13.08.2018 року.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "НВФ"Капітал" #36346417

№ рішення у справі

164-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
7 570 765,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 13:51
Д.у № 1 Вижниця прийм..pdf зміни до договору
27 травня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 14:30
додаткова Вижниця.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:11
Вижниця.pdf укладений
31 серпня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі пунк 5.1 Договору викладений у новій редакції наступного змісту "Підрядник зобов"язується невідкладно розпосати виконання робіт з моменту укладання даноготДоговору та виконати роботи до 15 грудня 2020 року".
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника. Замовник погашає Підряднику кредиторську заборгованість .
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 570 765,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 261 794,23 UAH)