Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18420000-9 Аксесуари для одягу (НК 024:2019: 47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 61631 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, стерильні)
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2020-07-31-004690-c 5351e85f90784986afe3a552afb6e37c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дубецька

+380631945449 ksusha5544@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02774415
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одесса, вул. Академіка Воробйова, 5-Г
Контактна особа: Оксана Дубецька
+380631945449
ksusha5544@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 14:11
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Більш детально викладено у тендерній документації.
При проведенні процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 пара
Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані), всі розміри
47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
20000 пара
Рукавички оглядові стерильні, всі розміри
47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
500 пара
Рукавички оглядові нітрилові, підвищеного ризику, не припудрені, стерильні
61631 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, непудровані, стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної або видаткової накладно\ за фактично поставлений товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:50
Проект договору.docx
31 липня 2020 14:50
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Окрус 659 200,25
UAH з ПДВ
659 200,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Імперіос 659 992,05
UAH з ПДВ
659 992,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 16:44
Підтвердження переможця
10 серпня 2020 11:58
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:48
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 11:48
Статут.pdf
10 серпня 2020 11:48
Критерії статті 17.pdf
10 серпня 2020 11:48
Захист довкілля.pdf
10 серпня 2020 11:48
Відносини щодо ПДВ.pdf
10 серпня 2020 11:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:51
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
14 серпня 2020 14:51
МТВ.pdf
14 серпня 2020 14:51
ІНШІ_ДОКУМЕНТИ.pdf
14 серпня 2020 14:51
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Окрус

ТОВ Імперіос

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Окрус
#37946534
Переможець 659 200,25
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Окрус
#37946534
659 200,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 10:16
дод.уг.2.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 14:33
дод.уг.1.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:11
Договір.pdf укладений
08 вересня 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), сторони домовилися зменшити суму договору на 29 505,00 грн.
Номер договору про закупівлю: МКЛ11-125/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 4 326,70 грн.
Номер договору про закупівлю: МКЛ11-125/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 625 368,55
UAH (в тому числі ПДВ 9 293,55 UAH)