Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «14410000-8 Кам’яна сіль» «Сіль технічна (помел №3)»
Очікувана вартість
840 000,00 UAH
UA-2020-07-31-004558-c 7ef0b26d1354470a83e72fdd0148df2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 11:25
Очікувана вартість: 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 тонни
ДК 021:2015 «14410000-8 Кам’яна сіль»
«Сіль технічна (помел №3)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Левченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:41
ТД сіль технічна.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" 839 160,00
UAH з ПДВ
744 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Склосервіс" 819 000,00
UAH з ПДВ
797 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" 839 286,00
UAH з ПДВ
839 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 09:09
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:08
СТ 17.pdf
07 вересня 2020 09:08
Довідка_20234517340120692962.pdf.p7s
07 вересня 2020 09:08
Довідка_20234517340120692962.pdf
07 вересня 2020 09:08
public_doc (3).pdf
07 вересня 2020 09:07
public_doc (3).p7s
17 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
17 серпня 2020 10:56
ТС.pdf
17 серпня 2020 10:56
ТП.pdf
17 серпня 2020 10:56
Реквізити.PDF
17 серпня 2020 10:56
Протокол директор.PDF
17 серпня 2020 10:56
Протокол №1.PDF
17 серпня 2020 10:56
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 10:56
Накладна.pdf
17 серпня 2020 10:56
Наказ директор.pdf
17 серпня 2020 10:56
Лист про Статут.PDF
17 серпня 2020 10:56
Копія статуту.PDF
17 серпня 2020 10:56
Довідка ст. 17.pdf
17 серпня 2020 10:56
Відгук.pdf
17 серпня 2020 10:56
Витяг 2020.PDF
17 серпня 2020 10:56
500_dstu_4246_2003_.pdf
17 серпня 2020 10:56
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 13:14
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:11
Реєстр документів.pdf
14 серпня 2020 13:11
9 Рішення засновника.pdf
14 серпня 2020 13:11
8 Паспорт директора.pdf
14 серпня 2020 13:11
5 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 13:11
4 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 13:11
36 Лист пояснення.pdf
14 серпня 2020 13:11
35 Проект договору.pdf
14 серпня 2020 13:11
32 Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2020 13:11
3 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 серпня 2020 13:11
20 Технічне завдання.pdf
14 серпня 2020 13:11
19 Договір Чернівці.pdf
14 серпня 2020 13:11
18 Відгук Чернівці.pdf
14 серпня 2020 13:11
17 Договір КП БРЕД.pdf
14 серпня 2020 13:11
16 Відгук КП БРЕД.pdf
14 серпня 2020 13:11
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ"

ТОВ "Склосервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ"
#42010676
Відхилено 744 960,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 11:59
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
Переможець 797 999,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" виявлено невідповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, висунутим Замовником у тендерній документації, а саме ДОДАТКУ №2 Кваліфікаційні критерії Учасників аукціону (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вказана вимога, що учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків. У складі пропозиції ТОВ "ХАРКІВСІЛЬ" надає копії аналогічних договорів зі специфікаціями. Проте відгуки відсутні. На підставі пп.2 п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме про відсутність відгуків про виконання аналогічних договорів. Відповідно до п.9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.

Документи

25 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:50
Протокол №695-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
797 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 18:57
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:34
ДС 2.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:33
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:59
ДС 1.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:59
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 13:46
Договор №349 от 11.09.2020.pdf укладений
11 вересня 2020 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 797 991,58
UAH (в тому числі ПДВ 132 998,60 UAH)