Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель КЗ «Костянтинівський медичний коледж» м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 Донецької області.)
Очікувана вартість
372 513,20 UAH
UA-2020-07-31-004368-c 6f9b1e2effb24f84872febeb09a49d1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Аркадійович Гусєв

+380669418905 tendercollege@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ"
Код ЄДРПОУ: 02011226
Місцезнаходження: 85102, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15
Контактна особа: Олександр Аркадійович Гусєв
+380669418905
tendercollege@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:10
Очікувана вартість: 372 513,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 725,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Костянтинівський медичний коледж».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02011226.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Суворова 15, м. Костянтинівка, Донецької обл., 85110.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Гусєв Олександр Аркадійович, секретар тендерного комітету, вул. Суворова 15, м. Костянтинівка, Донецької обл., 85110, телефон +380669418905, e-mail: tendercollege@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель КЗ «Костянтинівський медичний коледж» м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 Донецької області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини».
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Суворова 15, м. Костянтинівка, Донецької обл., 85110.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 372 513,20 грн. (триста сімдесят дві тисячі п’ятсот тринадцять грн. 20 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 725,13 грн. (три тисячі сімсот двадцять п’ять грн. 13 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «17» серпня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 10 000‬,00 грн. (десять тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Комунальний заклад «Костянтинівський медичний коледж», код ЄДРПОУ 02011226, р/р: IBAN UA 208201720344280004000028324 в УДКСУ в м. Костянтинівка, Донецької обл., МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 10 000‬,00 грн. (десять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель КЗ «Костянтинівський медичний коледж» м. Костянтинівка, вул. Суворова, 15 Донецької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Суворова 15, м. Костянтинівка, Донецька область, 85110, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 14:31
Електронний підпис
31 липня 2020 14:30
Додаток_5.doc
31 липня 2020 14:30
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(2).doc
31 липня 2020 14:29
Додаток_2.doc
31 липня 2020 14:29
Додаток_3.doc
31 липня 2020 14:29
Додаток_1.doc
31 липня 2020 14:29
Тендерна_документацiя.doc
31 липня 2020 14:29
Додаток_4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" 139 302,45
UAH з ПДВ
139 302,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИД-Д" 319 861,76
UAH з ПДВ
319 861,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:21
оновлена пропозиція.pdf
13 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:51
витяг ЄДР.pdf
13 серпня 2020 17:51
виписка ЄДР.pdf
13 серпня 2020 17:51
Підписаний_G0820-1260-GL_tender.pdf
13 серпня 2020 17:51
Підписаний_Лицензия.pdf
13 серпня 2020 17:51
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
13 серпня 2020 17:51
кошторис.pdf
13 серпня 2020 17:51
748.imd
13 серпня 2020 17:51
748.bdcu
13 серпня 2020 17:51
паспорт Литвинюк СО.pdf
13 серпня 2020 17:51
накази робітники.pdf
13 серпня 2020 17:51
наказ переведення.pdf
13 серпня 2020 17:51
договір позички авто.pdf
13 серпня 2020 17:51
1дф 2019 рік.pdf
13 серпня 2020 17:51
штатний розклад.pdf
13 серпня 2020 17:51
ліцензія (наказ).pdf
13 серпня 2020 17:51
витяг єдиний податок.pdf
13 серпня 2020 17:51
баланси.pdf
13 серпня 2020 17:51
проект договору.pdf
13 серпня 2020 17:51
статут.pdf
13 серпня 2020 17:51
опис.pdf
13 серпня 2020 17:51
наказ переведення.pdf
13 серпня 2020 17:51
технічна частина.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:06
public_doc (2).pdf
28 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:49
public_doc (2).p7s
28 серпня 2020 11:49
Довідка ч.2 ст. 17 ЗУ.pdf
27 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:47
документ.pdf
16 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
16 серпня 2020 11:06
Штат.pdf
16 серпня 2020 11:06
устав.pdf
16 серпня 2020 11:06
технічна спеціфікація.pdf
16 серпня 2020 11:06
Статистика.pdf
16 серпня 2020 11:06
сертификаты.pdf
16 серпня 2020 11:06
сертификат проект.pdf
16 серпня 2020 11:06
регламент.pdf
16 серпня 2020 11:06
протоколы исп.pdf
16 серпня 2020 11:06
пропозиція.pdf
16 серпня 2020 11:06
приказы.pdf
16 серпня 2020 11:06
приказ+протокол.pdf
16 серпня 2020 11:06
пасп.pdf
16 серпня 2020 11:06
Пiдписаний_dovidka.pdf
16 серпня 2020 11:06
Охрана труда ИТР.pdf
16 серпня 2020 11:06
опыт.pdf
16 серпня 2020 11:06
НДС.pdf
16 серпня 2020 11:06
ліцензія.pdf
16 серпня 2020 11:06
Лiцензiя_копия.pdf
16 серпня 2020 11:06
кошторис.pdf
16 серпня 2020 11:06
ед под.pdf
16 серпня 2020 11:06
ДФ.pdf
16 серпня 2020 11:06
ДФ 2020.pdf
16 серпня 2020 11:06
ДФ 2020 2.pdf
16 серпня 2020 11:06
ДФ 3.pdf
16 серпня 2020 11:06
ДФ 1.pdf
16 серпня 2020 11:06
договор.pdf
16 серпня 2020 11:06
договор аренды офис.pdf
16 серпня 2020 11:06
договор аренды неж.pdf
16 серпня 2020 11:06
дов3.pdf
16 серпня 2020 11:06
дов2.pdf
16 серпня 2020 11:06
дов1.pdf
16 серпня 2020 11:06
ВИТЯГ.pdf
16 серпня 2020 11:06
Банк1.pdf
16 серпня 2020 11:06
Банк.pdf
16 серпня 2020 11:06
баланс.pdf
16 серпня 2020 11:06
админы.pdf
16 серпня 2020 11:06
G0820-1351-GL_tender.pdf
16 серпня 2020 11:06
1ДФ+квитанция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"

ТОВ "ВИД-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
#42441853
Відхилено
139 302,45
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 серпня 2020 00:00
ТОВ "ВИД-Д"
#24063784
Переможець 319 861,76
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:38

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

19 серпня 2020 14:00
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:57
Протокол 81.pdf
19 серпня 2020 13:57
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИД-Д"
#24063784
319 861,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:56
дод уг обробка 1.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 14:34
Договір 50.pdf укладений
31 серпня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 319 861,76
UAH (в тому числі ПДВ 53 310,29 UAH)