Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремону вагонних уповільнювачів НК-114 №№8,9 (ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Очікувана вартість
3 031 944,00 UAH
UA-2020-07-31-003476-c d4dbf420f75c40adb56aa326c49f415a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Надія Миколаївна

(048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна
(048)727-14-30
ntvk@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:46
Очікувана вартість: 3 031 944,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 159,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


детальніше див. тендерну документацію
Джерело фінансування – власні кошти
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Послуги з ремону вагонних уповільнювачів НК-114 №№8,9. Джерело фінансування – власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000024 ● cac1ec408bd24fb98539a4cd4ca1a0d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 09:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.12.2020 № 239

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239


Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2020-07-31-003476-c 31.07.2020 Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця») (код за ЄДРПОУ 40081200) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-02-000024 Державна аудиторська служба України. Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-31-003476-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 21 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Послуги з ремону вагонних уповільнювачів НК-114 №№8,9 (ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-003476-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником вимог пункту пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Розміщення інформації в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО (далі - ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутні для заповнення замовником поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. Нижче надаємо викопіювання з вищезазначеного Наказу: ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Місцезнаходження замовника*. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. 4-1. Вид предмета закупівлі. 5. Конкретна назва предмета закупівлі. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 10-2. Джерело фінансування закупівлі. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. 17. Дата та час проведення електронного аукціону*. 18. Строк, на який укладається рамкова угода**. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**. __________ * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично. ** Заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. {Форма із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017, № 463 від 21.03.2019} Директор департаменту регулювання державних закупівель О.Є. Стародубцев При цьому в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В електронному полі «Примітки» оголошення про відкриті торги нами зазначено «детальніше див. тендерну документацію» Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель: Вид предмету закупівлі: Послуги Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Вказані в висновку ДАСУ зауваження абсолютно ніяким чином не впливають на результати проведення процедури закупівлі, не свідчать про факт дискримінації учасників, а лише підтверджують рівне ставлення до них, об’єктивне та неупередження визначення переможця, оскільки Замовник здійснює закупівлі відкрито та прозоро. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів, коли буде забезпечена така технічна можливість в ЕСЗ, а до того моменту буде використовувати електронне поле «Примітки» , як варіант. Додаток: 2 арк. Заступник голови тендерного комітету О.А. Шаповал

2020-12-29 11:05:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 06 січня 2021року № НЮ-14/06 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 21.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремону вагонних уповільнювачів НК-114 №№8,9 (ДК 021:2015 - 50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (номер закупівлі в ЦБД - UA-2020-07-31-003476-c).
Дата публікації: 11 січня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ТРАНС ХОЛДИНГ 2 355 070,29
UAH
1 918 000,00
UAH
Документи
ПП Уенерго 2 880 687,90
UAH
1 919 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ"" 3 031 900,00
UAH
3 031 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:14
6.1 Dovidka МВС
19 серпня 2020 09:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:58
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:51
Дозвіл.pdf
18 серпня 2020 18:51
Декларація.pdf
18 серпня 2020 18:51
Протокол.PDF
18 серпня 2020 18:51
Проект договору НК-114.PDF
18 серпня 2020 18:51
Витяг ПДВ 2020.PDF
18 серпня 2020 18:51
Витяг ЄДРПОУ 2020.PDF
18 серпня 2020 18:51
Планова кал _8 НК-114 2020.PDF
18 серпня 2020 18:51
Планова кал _9 НК-114 2020.PDF
18 серпня 2020 18:51
Ліцензія.PDF
18 серпня 2020 18:51
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 серпня 2020 18:51
5.6 звіт 1ДФ_квитанція.PDF

Публічні документи

19 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:45
Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 09:45
Статут.pdf
19 серпня 2020 09:45
статистика уенерго.pdf
19 серпня 2020 09:45
Санкції.pdf
19 серпня 2020 09:45
Рішення засновника.pdf
19 серпня 2020 09:45
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 09:45
Паспорт Шейн.pdf
19 серпня 2020 09:45
Наказ на директора.pdf
19 серпня 2020 09:45
Договiр_продажу_частки.pdf
19 серпня 2020 09:45
Декларація МТБ.pdf
19 серпня 2020 09:45
Відсутність підстав.pdf
19 серпня 2020 09:45
Відкриті рахунки.pdf
19 серпня 2020 09:45
Витяг_ПДВ.pdf
19 серпня 2020 09:45
Витяг Уенерго.pdf
19 серпня 2020 09:45
Витяг з ЄДР Уенерго.pdf
19 серпня 2020 09:45
Аналогічні угоди.pdf
19 серпня 2020 09:45
Акт АВС.pdf
19 серпня 2020 09:45
1ДФ 2.JPG
19 серпня 2020 09:44
1ДФ 1.JPG

Публічні документи

14 серпня 2020 10:36
Св во НДС.jpg
14 серпня 2020 10:36
Реквізити Альфа.docx
14 серпня 2020 10:36
выписка 15 (2).jpg
14 серпня 2020 10:36
выписка 15 (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОМПАНІЯ ТРАНС ХОЛДИНГ

ПП Уенерго

ТОВ "ВКФ" СПЕЦЕНЕРГОЮГ""

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ТРАНС ХОЛДИНГ
#37901472
1 918 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 18:40
Договір_ОД_Ш__20_485_НЮ від 07_10_2020_ТОВ_Компанія_ТРАНС_ХОЛДИНГ.pdf укладений
08 жовтня 2020 18:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 301 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 383 600,00 UAH)