Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-07-31-003132-c a7187097b8f44b00a14fb58fd9a7b8ec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гутаревич Віталій Валерійович

+380444824670 doadus@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна організація "Автобаза Державного управління справами"
Код ЄДРПОУ: 19134105
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28
Контактна особа: Гутаревич Віталій Валерійович
+380444824670
doadus@ukr.net
Додаткові контактні особи: Кузін Валерій Олександрович
+380444251479
doadus@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public organization "Avtobaza State Administration"
National ID: 19134105
Contact point: Gutarevych Vitaliy Valeriyovych
+380444824670
doadus@ukr.net
Additional contacts: Kuzin Valeriy Oleksandrovych
+380444251479
doadus@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 11:00
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH
Publication date: 31 липня 2020 12:41
Enquiries until: 25 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 1 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1860 Людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ, за адресою учасника переможця
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:31
Зміни до ТД.pdf
27 серпня 2020 15:30
ЗТД.doc
31 липня 2020 12:42
ТД.doc
27 серпня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:31
Зміни до ТД.pdf
27 серпня 2020 15:30
ЗТД.doc
31 липня 2020 12:42
ТД.doc
31 липня 2020 12:42
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення кваліфікаційних критерій та вимог Тендерної документації до норм чинного законодавства України
Дата подання: 17 серпня 2020 23:11
Дата відповіді: 20 серпня 2020 11:59
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації даної закупівлі, а саме: п. 5 Додатку 4 "Технічні вимоги до СТО" щодо вимоги надання сертифікату вимірювальних можливостей виданий ДП "Укрметртестстандарт", так як дана вимога дискримінує інших учасників! Адже, дорожні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання, проте це не виключно повинен бути зазначенний Замовником сертифікат у тендерній документації! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації! Між Україною та ЄС було підписано Угоду про ассоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими впровадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів, а не послуг! Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання та використовувати в своїй діяльності лише сертифіковані товари. 2. Просимо надати обгрунтовану відповідь та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо вимоги наявності у учасника не менше 12 постів обладнаних гідравлічними або електричними підйомниками, у тому числі підйомники вантажопідйомністю 5 т та 6,5 т, адже за технічними ознаками потреб у ремонті транспортних засобів Замовника, які заявлені у тендерній документації, наявність зазначеної кількості постів обладнаних гідравлічними або електричними підйомниками, відсутня технічна необхідність, як для Замовника, наявності на СТО такої кількості обладнаних постів. Звідси вбачається, що дану вимогу було прописано під якогось визначеного Учасника, що дискримінує інших учасників. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що ДО «Автобаза ДУС» має парк автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому до станції технічного обслуговування висуваються вимоги щодо матеріально-технічної бази та її стану, які безперечно забезпечать якісне, оперативне надання необхідних послуг. Хочемо зазначити, що попередньо Замовник провів аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають сертифікати, які вимагаються у Тендерній документації, тому із впевненістю підтверджуємо, що вимоги, зазначені у Тендерній документації не є дискримінаційними.
У своєму питанні Ви вірно зазначили «…Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання….». Саме тому, одним із важливих необхідних критеріїв для Замовника є надання Учасником копії сертифікату про визнання вимірювальних можливостей СТО. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування.
Так, сертифікати ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО Учасники отримують на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Тому, у разі бажання довести технічний потенціал Вашої СТО, Ви маєте можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію.

Щодо вимоги наявності власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою, а саме «- Не менше 12 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю 5т та 6,5 т ;». Повідомляємо, що згідно Технічного завдання у Додатку 7 до Тендерної документації, дана закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання передбачена для 34-х одиниць транспортних засобів Замовника. Маючи великий досвід співпраці із різними СТО та враховуючи специфіку роботи нашої організації, терміновою необхідністю обслуговування до 10-ти автотранспортних засобів одночасно, висуваються такі вимоги, враховуючи ще додаткові 2 підйомники на автомобілі можливих автомобілів інших клієнтів СТО Учасника, або у разі виходу із ладу одного-двох з них. Такі вимоги визначені, попередньо провівши аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають необхідну кількість підйомників для забезпечення безперервної роботи автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення.
Вимога щодо внесення змін до умов ТД
Дата подання: 21 серпня 2020 14:22
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:45
Відповідно до Додатку 4 Замовник вимагає надати документ підтвердження наявності евакуатора, а саме - копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг. Таким чином Замовник вимагає 2-ва документи – технічний паспорт та договір(оренди/послуг). Ми як потенційний учасник зазначаємо, що за наявності договору про надання послуг, Сторона договору, що надає послуги, не надає будь-яких документів на евакуатор, що підтверджують їх реєстрацію, в т.ч – технічний паспорт, мотивуючи це тим, що за договором про надання послуг неможливо встановити який саме евакуатор буде задіяно в разі необхідності. Так, за договором про надання послуг не передбачено використання якогось конкретного евакуатора, а виключно гарантію надання послуг евакуатора в цілому. Таким чином технічний паспорт за договором про надання послуг не передається. Так, технічний паспорт надається ВИКЛЮЧНО в разі оренди такого евакуатора. Ми як потенційний Учасник зазначаємо, що не орендуємо евакуатор, а натомість маємо договір про надання послуг евакуатора. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміни до у мов тендерної документації в частині вимоги щодо надання технічного паспорту на евакуатор разом з договором оренди /про надання таких послуг, оскільки така вимога є в певній мірі дискримінаційною, так як звужує перелік потенційних учасників, адже по факту вимогу щодо надання технічного паспорту може виконати виключно учасник, що уклав договір оренди на евакуатор, в той час як учасники, що уклали договір про надання послуг не мають змоги надати технічний паспорт з вищеописаних підстав. Так, просимо Замовника викласти дану вимогу в наступній редакції «(надати документ підтвердження – копія технічного паспорту та/або договору оренди та/або договору про надання таких послуг)». При такому викладенні будь-який Учасник самовільно може обрати який документ надати на вибір(або ж всі разом) та перелік потенційних учасників не буде звужено Замовником. Як наслідок – Замовником не буде порушено основні принципи передбачені п. 1 та 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 вересня 2020
UA-2020-07-31-003132-ca7187097b8f44b00a14fb58fd9a7b8ec
Найменування: Державна організація "Автобаза Державного управління справами"
Код ЄДРПОУ: 19134105
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 вересня 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:12
3. Довідка МВС Битько 29.09
29 вересня 2020 12:13
Довідка МВС Битько 06.09.20
29 вересня 2020 12:13
2. Довідка МВС Битько 06.09.20
03 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:46
16. коп Лиценз Догов ПЗ.PDF
03 вересня 2020 16:46
14.4.. Договір оренди ДРС.PDF
03 вересня 2020 16:45
13. копДоговір оренди СТО.pdf
03 вересня 2020 16:45
12. План-схема проїзду.PDF
03 вересня 2020 16:45
33. Довідка про САНКЦІЇ.PDF
03 вересня 2020 16:45
30.3. коп Витяг 15.07.20.PDF
03 вересня 2020 16:45
30.2. Витяг ЄДР 14.07.2020.pdf
03 вересня 2020 16:45
6.1. Фінзвіт Синергія 2019.pdf
03 вересня 2020 16:45
5.3. Відгук 19 АКМУ.PDF
03 вересня 2020 16:45
5.2. Відгук 18 МИР.pdf
03 вересня 2020 16:45
5.1. Відгук 17 Стрижак.pdf
03 вересня 2020 16:45
21. Договор Охрана.PDF
03 вересня 2020 16:45
4.2. коп. Договір_акт 18 р 2.pdf
03 вересня 2020 16:45
4.1. коп. Договір 17 р.pdf

Документи

04 вересня 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:47
Рейтинг (2020).zip
03 вересня 2020 18:47
Ліцензія.zip
03 вересня 2020 18:47
Довіреність_Пустовойт_1.zip
03 вересня 2020 18:47
Гарантия_6147.zip
03 вересня 2020 18:47
Копія штатного розпису.PDF
03 вересня 2020 18:46
Тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2020 18:46
Витяг з ЄДР.pdf
03 вересня 2020 18:46
Лист відгук УДО У 2017.PDF
03 вересня 2020 18:46
Лист відгук ВЧ 3078 2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД"

ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" 1 191 000,00
UAH з ПДВ
1 191 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" 1 298 000,00
UAH з ПДВ
1 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:12
3. Довідка МВС Битько 29.09
29 вересня 2020 12:13
Довідка МВС Битько 06.09.20
29 вересня 2020 12:13
2. Довідка МВС Битько 06.09.20
03 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:53
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:46
16. коп Лиценз Догов ПЗ.PDF
03 вересня 2020 16:46
14.4.. Договір оренди ДРС.PDF
03 вересня 2020 16:45
13. копДоговір оренди СТО.pdf
03 вересня 2020 16:45
12. План-схема проїзду.PDF
03 вересня 2020 16:45
33. Довідка про САНКЦІЇ.PDF
03 вересня 2020 16:45
30.3. коп Витяг 15.07.20.PDF
03 вересня 2020 16:45
30.2. Витяг ЄДР 14.07.2020.pdf
03 вересня 2020 16:45
6.1. Фінзвіт Синергія 2019.pdf
03 вересня 2020 16:45
5.3. Відгук 19 АКМУ.PDF
03 вересня 2020 16:45
5.2. Відгук 18 МИР.pdf
03 вересня 2020 16:45
5.1. Відгук 17 Стрижак.pdf
03 вересня 2020 16:45
21. Договор Охрана.PDF
03 вересня 2020 16:45
4.2. коп. Договір_акт 18 р 2.pdf
03 вересня 2020 16:45
4.1. коп. Договір 17 р.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:17
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:47
Рейтинг (2020).zip
03 вересня 2020 18:47
Ліцензія.zip
03 вересня 2020 18:47
Довіреність_Пустовойт_1.zip
03 вересня 2020 18:47
Гарантия_6147.zip
03 вересня 2020 18:47
Копія штатного розпису.PDF
03 вересня 2020 18:46
Тендерна пропозиція.PDF
03 вересня 2020 18:46
Витяг з ЄДР.pdf
03 вересня 2020 18:46
Лист відгук УДО У 2017.PDF
03 вересня 2020 18:46
Лист відгук ВЧ 3078 2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД"

ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД"
#41356537
Переможець 1 191 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД"
#41356537
1 191 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 14:21
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 червня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:31
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:00
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2020 10:57
Договір №3132.pdf укладений
14 жовтня 2020 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 429 198,84
UAH (в тому числі ПДВ 238 199,81 UAH)