Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-07-31-003132-c ● a7187097b8f44b00a14fb58fd9a7b8ec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна організація "Автобаза Державного управління справами" |
Код ЄДРПОУ: | 19134105 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28 |
Контактна особа: |
Гутаревич Віталій Валерійович +380444824670 doadus@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кузін Валерій Олександрович +380444251479 doadus@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public organization "Avtobaza State Administration" |
National ID: | 19134105 |
Contact point: |
Gutarevych Vitaliy Valeriyovych +380444824670 doadus@ukr.net |
Additional contacts: |
Kuzin Valeriy Oleksandrovych +380444251479 doadus@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Publication date: | 31 липня 2020 12:41 |
Enquiries until: | 25 серпня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 вересня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 1 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Scope of the procurement
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1860 Людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ, за адресою учасника переможця
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Repair and maintenance services of motor vehicles and related equipment
CPV: 50110000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 15:31 |
Зміни до ТД.pdf | |
27 серпня 2020 15:30 |
ЗТД.doc | |
31 липня 2020 12:42 |
ТД.doc |
27 серпня 2020 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 серпня 2020 15:31 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||
27 серпня 2020 15:30 |
ЗТД.doc
|
||||||
31 липня 2020 12:42 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приведення кваліфікаційних критерій та вимог Тендерної документації до норм чинного законодавства України
Дата подання: 17 серпня 2020 23:11
Дата відповіді: 20 серпня 2020 11:59
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації даної закупівлі, а саме: п. 5 Додатку 4 "Технічні вимоги до СТО" щодо вимоги надання сертифікату вимірювальних можливостей виданий ДП "Укрметртестстандарт", так як дана вимога дискримінує інших учасників! Адже, дорожні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання, проте це не виключно повинен бути зазначенний Замовником сертифікат у тендерній документації! Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації! Між Україною та ЄС було підписано Угоду про ассоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими впровадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів, а не послуг! Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання та використовувати в своїй діяльності лише сертифіковані товари.
2. Просимо надати обгрунтовану відповідь та внести відповідні зміни до тендерної документації щодо вимоги наявності у учасника не менше 12 постів обладнаних гідравлічними або електричними підйомниками, у тому числі підйомники вантажопідйомністю 5 т та 6,5 т, адже за технічними ознаками потреб у ремонті транспортних засобів Замовника, які заявлені у тендерній документації, наявність зазначеної кількості постів обладнаних гідравлічними або електричними підйомниками, відсутня технічна необхідність, як для Замовника, наявності на СТО такої кількості обладнаних постів. Звідси вбачається, що дану вимогу було прописано під якогось визначеного Учасника, що дискримінує інших учасників. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що ДО «Автобаза ДУС» має парк автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому до станції технічного обслуговування висуваються вимоги щодо матеріально-технічної бази та її стану, які безперечно забезпечать якісне, оперативне надання необхідних послуг. Хочемо зазначити, що попередньо Замовник провів аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають сертифікати, які вимагаються у Тендерній документації, тому із впевненістю підтверджуємо, що вимоги, зазначені у Тендерній документації не є дискримінаційними.
У своєму питанні Ви вірно зазначили «…Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання….». Саме тому, одним із важливих необхідних критеріїв для Замовника є надання Учасником копії сертифікату про визнання вимірювальних можливостей СТО. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування.
Так, сертифікати ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО Учасники отримують на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Тому, у разі бажання довести технічний потенціал Вашої СТО, Ви маєте можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію.
Щодо вимоги наявності власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою, а саме «- Не менше 12 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю 5т та 6,5 т ;». Повідомляємо, що згідно Технічного завдання у Додатку 7 до Тендерної документації, дана закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання передбачена для 34-х одиниць транспортних засобів Замовника. Маючи великий досвід співпраці із різними СТО та враховуючи специфіку роботи нашої організації, терміновою необхідністю обслуговування до 10-ти автотранспортних засобів одночасно, висуваються такі вимоги, враховуючи ще додаткові 2 підйомники на автомобілі можливих автомобілів інших клієнтів СТО Учасника, або у разі виходу із ладу одного-двох з них. Такі вимоги визначені, попередньо провівши аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають необхідну кількість підйомників для забезпечення безперервної роботи автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення.
Повідомляємо Вам, що ДО «Автобаза ДУС» має парк автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому до станції технічного обслуговування висуваються вимоги щодо матеріально-технічної бази та її стану, які безперечно забезпечать якісне, оперативне надання необхідних послуг. Хочемо зазначити, що попередньо Замовник провів аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають сертифікати, які вимагаються у Тендерній документації, тому із впевненістю підтверджуємо, що вимоги, зазначені у Тендерній документації не є дискримінаційними.
У своєму питанні Ви вірно зазначили «…Якщо брати до уваги виробників послуг, то вони зобов'язані надавати послуги за допомогою лише сертифікованого обладнання….». Саме тому, одним із важливих необхідних критеріїв для Замовника є надання Учасником копії сертифікату про визнання вимірювальних можливостей СТО. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування.
Так, сертифікати ДП «Укрметртестстандарт» про визнання вимірювальних можливостей СТО Учасники отримують на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправностей автотранспортних засобів. Тому, у разі бажання довести технічний потенціал Вашої СТО, Ви маєте можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію.
Щодо вимоги наявності власного обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою, а саме «- Не менше 12 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю 5т та 6,5 т ;». Повідомляємо, що згідно Технічного завдання у Додатку 7 до Тендерної документації, дана закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання передбачена для 34-х одиниць транспортних засобів Замовника. Маючи великий досвід співпраці із різними СТО та враховуючи специфіку роботи нашої організації, терміновою необхідністю обслуговування до 10-ти автотранспортних засобів одночасно, висуваються такі вимоги, враховуючи ще додаткові 2 підйомники на автомобілі можливих автомобілів інших клієнтів СТО Учасника, або у разі виходу із ладу одного-двох з них. Такі вимоги визначені, попередньо провівши аналіз технічних можливостей більшості СТО міста Києва, які відповідають вимогам Замовника та мають необхідну кількість підйомників для забезпечення безперервної роботи автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення.
Вимога щодо внесення змін до умов ТД
Дата подання: 21 серпня 2020 14:22
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:45
Відповідно до Додатку 4 Замовник вимагає надати документ підтвердження наявності евакуатора, а саме - копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг. Таким чином Замовник вимагає 2-ва документи – технічний паспорт та договір(оренди/послуг).
Ми як потенційний учасник зазначаємо, що за наявності договору про надання послуг, Сторона договору, що надає послуги, не надає будь-яких документів на евакуатор, що підтверджують їх реєстрацію, в т.ч – технічний паспорт, мотивуючи це тим, що за договором про надання послуг неможливо встановити який саме евакуатор буде задіяно в разі необхідності. Так, за договором про надання послуг не передбачено використання якогось конкретного евакуатора, а виключно гарантію надання послуг евакуатора в цілому. Таким чином технічний паспорт за договором про надання послуг не передається. Так, технічний паспорт надається ВИКЛЮЧНО в разі оренди такого евакуатора.
Ми як потенційний Учасник зазначаємо, що не орендуємо евакуатор, а натомість маємо договір про надання послуг евакуатора. Враховуючи зазначене, просимо Замовника внести зміни до у мов тендерної документації в частині вимоги щодо надання технічного паспорту на евакуатор разом з договором оренди /про надання таких послуг, оскільки така вимога є в певній мірі дискримінаційною, так як звужує перелік потенційних учасників, адже по факту вимогу щодо надання технічного паспорту може виконати виключно учасник, що уклав договір оренди на евакуатор, в той час як учасники, що уклали договір про надання послуг не мають змоги надати технічний паспорт з вищеописаних підстав.
Так, просимо Замовника викласти дану вимогу в наступній редакції «(надати документ підтвердження – копія технічного паспорту та/або договору оренди та/або договору про надання таких послуг)». При такому викладенні будь-який Учасник самовільно може обрати який документ надати на вибір(або ж всі разом) та перелік потенційних учасників не буде звужено Замовником. Як наслідок – Замовником не буде порушено основні принципи передбачені п. 1 та 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання, Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 вересня 2020
Найменування: | Державна організація "Автобаза Державного управління справами" |
Код ЄДРПОУ: | 19134105 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петрівська, 12-28 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автоцентр "Європа-Сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ-ТРЕЙД" #41356537 |
Переможець |
1 191 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 14:21
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 14:31
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:00
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2020 10:57
|
Договір №3132.pdf | укладений |
14 жовтня 2020 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |